"به "مدل سازی سه بعدی در بلندر برای مبتدیان: ایجاد یک قطار اسباب بازی در 45 دقیقه" خوش آمدید این کلاس به گونه ای طراحی شده است که شما را از نقطه صفر به ساختن با اعتماد به نفس خود برساند.
"بیش از سه ماه طول کشید، چهار کتاب مصرف کردم، و بیش از چهل ویدیو را تماشا کردم تا تئوری رنگ را برای طراحی حرکت یاد بگیرم، اما این دوره به آموزش می دهد.
«آیا میخواهید لوازم با کیفیت بالا برای بازیها ایجاد کنید؟ سپس به کلاس Prop Creation For Games: Medieval Well خوش آمدید. درمورد من: من آرش عارف هستم و ها. .."
"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."
"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."
"سلام، من مومو هستم. به کلاس Blender 4. 0 من برای هنرمندان و انیماتورهای دو بعدی خوش آمدید. ما با نرم افزار آشنا می شویم و از Grease Pencil استفاده می کنیم (Blender’s drawing a. .."
کار با انیمیشن داستانی ویدیویی با استفاده از ابزارهای رایگان هوش مصنوعی بسیار شگفت انگیز است. ایده کامل Beginners To Advance "Animation Story Making Usi. .." را خواهید آموخت.
"علاقه دارید تصاویر خود را جابجا کنید یا پروژههای خود را در GIPHY به اشتراک بگذارید؟ در این کلاس به من بپیوندید، جایی که فرآیند انیمیشنسازی با دست خود را از طریق ایجاد به اشتراک میگذارم..."
"به من در این کلاس جالب و کاربردی بپیوندید که در آن پرتره های ثابت را با استفاده از Procreate Dreams به انیمیشن های پر جنب و جوش تبدیل می کنیم. چه در Procreate Dreams تازه کار باشید. .."
"آینده را با راهنمای جامع ما برای ایجاد کتاب های مصور انیمه در آغوش بگیرید. این دوره شما را به سفری مبتنی بر هوش مصنوعی می برد و یکپارچه از Quick Sta حرکت می کند. .."
"به من در این دوره همه جانبه بپیوندید که در آن شما را در قلمرو هیجان انگیز انیمیشن با استفاده از Canva راهنمایی می کنم. از اصول پایه تا تکنیک های پیشرفته ...."
"استفاده از ابزار Ai برای ایجاد هنر مفهومی، طرح های دیجیتال، هنر بازی و هنر برای انیمیشن یک پیشرفت کاملاً جدید و هیجان انگیز است که تازه شروع شده است. . . ."