Yvonne Lines

مربی ذهنیت برای زندگی عاشقانه!

سال‌ها پیش، به خانه می‌رفتم، «توب» را ورق می‌زدم، ساعت‌ها تلویزیون بی‌خبر تماشا می‌کردم، به رختخواب می‌رفتم، بلند می‌شدم، به سر کار می‌رفتم، تکرار می‌کردم. سرانجام، من آنقدر حالم بد شد که تصمیم گرفتم کاری انجام دهم...

من هر کتاب رهبری و توسعه را که می توانستم بگیرم، خواندم. بعد از 236 کتاب، طرز فکر من بسیار تغییر کرده بود، توانستم شغل ثابت خود را ترک کنم، کسب و کار خودم را بسازم، و هنوز هم از رژیم غذایی تمام رامن اجتناب کنید. و حالا بالاخره می توانم خودم را یک موج سوار و یک ماجراجوی موتور سیکلت بنامم.

من عاشق زندگی هستم و می‌خواهم آموخته‌هایم را به اشتراک بگذارم تا شما نیز بهترین زندگی خود را داشته باشید.

من وقتم را صرف تحقیق و یادگیری خرده‌هایی می‌کنم، یک تست درایو شخصی به آن‌ها می‌دهم، و اگر آن را مفید بدانم، آن را با شما به اشتراک می‌گذارم. دوره های من بر اساس پاسخ به سوالات دانش آموزان است که از طریق تحقیق و تجربه شخصی من شکل گرفته است. این برای من پول زیادی به همراه داشت و در عین حال خوشحالم کرد. ای کاش زودتر دانش را به دست می آوردم، اما خوشحال می شوم اکنون آن را با شما به اشتراک بگذارم .

اگر سؤالی دارید به من ایمیل بفرستید:

هدایای عالی! این برچسب‌های مانترا ذهنیت برای توانمندسازی به ما یادآوری می‌کند که چگونه فکر کنیم، تا به زندگی مورد نظر خود برسیم.

را جستجو کنید
دوره های این مدرس:

آموزش بهره وری خود را به حداکثر برسانید: 3 استراتژی ذهنی سریع برای دستیابی به اهدافتان.

Maximize your productivity: 3 quick mindset strategies for achieving your goals.

آیا می خواهید بیشتر از زندگی بهره ببرید؟ این سری بهره وری کمک خواهد کرد. این از ویدیوهای استراتژی ذهنیتی که من از قبل ساخته ام اقتباس شده است و به شما کمک می کند. . . • راه اندازی e. ..


آموزش مهارت های مصاحبه برای طراحان گرافیک – چگونه شغل رویاهای خود را بدست آورید

Interview Skills for Graphic Designers – How to land the job of your dreams

اسرار خودی را دریافت کنید که به شما کمک می کند مصاحبه آینده خود را انجام دهید. این دوره برای طراحان گرافیک یا سایر خلاقانی است که به دنبال شغل رویایی خود یا p. ..


آموزش قدردانی و تعیین هدف - کنترل شادی خود را در دست بگیرید

Gratitude and Goal Setting - Take Control of Your Happiness

تمرکز را بهبود ببخشید، بهره‌وری را افزایش دهید، به اهداف خود برسید، و در این راه شادی به دست آورید. تمرین قدردانی همراه با هدف گذاری یک نیروگاه است. ..


آموزش طوفان فکری: به این خلاقیت ضروری برای کشف بهترین زندگی خود مسلط شوید

Brainstorm: Master this creative essential to discover your best life

طوفان فکری یک مهارت خلاق ضروری است که در بسیاری از زمینه های زندگی ما مفید است. چند روش مختلف را بیاموزید که به شما کمک می کند ایده ها را آزادانه جریان دهید. ..


آموزش Career 2.0: کاری را پیدا کنید که الهام بخش شما باشد

Career 2.0: Find work that inspires you

"کار، کار، کار، کار، زندگی، کار، کار، کار، تکرار. نیاز به دور همستر دارید؟ تغییرات شغلی و انتقال نیاز به دیدگاه‌های جدیدی دارد. این دوره 75 دقیقه‌ای...."


آموزش چگونه در محل کار و خانه تصمیمات عالی بگیریم

How to make great decisions instantly, at work & home

"می‌خواهید با گرفتن تصمیم‌های عالی در محل کار، قهرمان شوید؟ در مورد انتخاب یک سبک زندگی فوق‌العاده در خانه چطور؟ در این کلاس خواهید فهمید که چگونه از کامپوتر استفاده کنید..."


آموزش رهایی: 5 قدم برای خارج شدن از منطقه راحتی

Break free: 5 steps to break out of your comfort zone

ما می‌دانیم که باید محدودیت‌هایمان را پشت سر بگذاریم و فرصت‌های عالی را کشف کنیم، اما رهایی از منطقه آسایش سخت است. در این دوره یاد خواهید گرفت که چرا این مشکل وجود دارد. ..