Lillian Pierson, P.E.

لیلیان پیرسون ، P.E. یک متخصص برجسته در زمینه داده های بزرگ و علوم داده است. او متخصصان و دانشجویان شاغل را به مهارتهای داده مورد نیاز برای رقابت در اقتصاد مبتنی بر داده محور تجهیز می کند. لیلیان اخیراً به عنوان مربی علوم داده برای چندین دوره در زمینه آموزش LinkedIn یاد شده است. او همچنین نویسنده چندین کتاب فنی بسیار مرجع توسط انتشارات جان ویلی و پسران ، از جمله شرکت Data Science for Dummies (2017 ، 2015) است و دهه گذشته را در آموزش و مشاوره برای سازمانهای بزرگ فنی در بخش خصوصی گذرانده است. بخش هایی مانند IBM ، BMC ، دل و اینتل و همچنین سازمان های دولتی از نیروی دریایی ایالات متحده تا سطح دولت محلی. به عنوان بنیانگذار Data-Mania LLC ، لیلیان دوره های آموزشی آنلاین و حضوری و همچنین کارگاه ها و سایر مواد آموزشی را در زمینه داده های بزرگ ، علوم داده و تجزیه و تحلیل داده ها ارائه می دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش پایتون برای علوم داده قسمت 1

Python for Data Science Essential Training Part 1

برنامه نویسی پایتون را برای علم داده بیاموزید. با ساخت یک پروژه عملی: یک دستگاه تراش دهنده وب خودکار ، نحوه تمیز کردن ، تبدیل ، تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها را کشف کنید.


آموزش بینش در مورد علم داده: لیلیان پیرسون

Insights on Data Science: Lillian Pierson

با لیلیان پیرسون ، متخصص برجسته در زمینه داده های کلان و علوم داده ، همراه شوید ، زیرا وی مشاهدات و نکاتی را برای کمک به شما در زمینه فعالیت به عنوان یک دانشمند داده به اشتراک می گذارد.


آموزش پایتون برای علوم داده قسمت 2

Python for Data Science Essential Training Part 2

برنامه نویسی پایتون را برای علم داده بیاموزید. بخش 2 نحوه استفاده از یادگیری ماشین برای تولید پیش بینی ها و توصیه ها و خودکار کردن کارهای معمول را شرح می دهد.


آموزش Python for Data Science and Machine Learning Essential Training قسمت 1

Python for Data Science and Machine Learning Essential Training Part 1


آموزش ساخت یک سیستم توصیه با یادگیری ماشین و هوش مصنوعی پایتون

Building a Recommendation System with Python Machine Learning & AI

نحوه استفاده از پایتون برای ساخت برنامه هایی را که می توانند توصیه هایی را ارائه دهند کشف کنید. این دوره عملی انواع مختلف سیستم های توصیه را بررسی می کند و نحوه ساخت هر یک را نشان می دهد.