Karelia Blum

هنرمند عنصری | نویسنده | پادکستر


من اینجا هستم تا درک خود را از هنر همراه با عشقم به زندگی به اشتراک بگذارم. من تمرین های زیادی را امتحان کردم تا بتوانم خودم را به این واقعیت هدایت کنم و دریافتم که کار با دستانم همیشه مرا به مسیر درست می رساند. نقاشی، سرامیک، آشپزی، صنایع دستی، شما به آن اشاره می کنید.

من فردی بسیار حساس هستم و این موهبت به من اجازه داد تا زندگی را در سطح عمیق تری ببینم. به این ترتیب متوجه شدم که جنبه هنری من کانالی برای خوددرمانی است و از آن زمان به دنبال راه هایی برای ادغام هنر، شفا و طبیعت با یکدیگر هستم.
ارتباط من با گایا پاچاماما قوی است و من متوجه شده ام که میل من به اشتراک گذاشتن آموزه هایم به عنوان یک نگهبان زمین است.

این گونه بود که رنگدانه های زمین وارد زندگی من شدند، من چنین فراخوانی را احساس می کنم. یاد بگیرند که چگونه با مواد معدنی که از زمین می آیند نقاشی کنند. این فرآیند واقعاً قدرتمند بوده است، آگاهی را در مورد ابزارها و موادی که ما به عنوان هنرمند استفاده می‌کنیم و چگونگی کاهش سرعت فرآیند نقاشی را بیدار کرده است.

اما فراتر از همه اینها، من کشف کرده‌ام. که طبیعت چیزهای بیشتری نسبت به منابع طبیعی برای دادن دارد، حکمت باستانی و فرکانس های شفابخش در انتظار ما است. من این آموزه‌ها را در کلاس‌هایم به اشتراک می‌گذارم تا به دیگران کمک کنم فرآیند خلاقیت خود را گسترش دهند، توانایی‌های جدید را باز کنند و جنبه‌هایی از خود را که برای آشکارسازی رشد قابل مشاهده ضروری هستند، درمان کنند.

من الان 29 ساله هستم و امسال قبل از 30 سالگی مرا وادار می کند تا بهترین ها را از خودم بگیرم، بنابراین اینجا هستم، دانش خود را به اشتراک می گذارم و امیدوارم شما را تشویق کنم که روشی ظریف تر برای نقاشی و تکامل هنر خود را کشف کنید/خود در همان زمان.

اگر می خواهید درباره خود درمانی و هنر شهودی بیشتر بخوانید، انتشارات من را بررسی کنید و اگر اسپانیایی صحبت می کنید، یک پادکست به نام CoCreando دارم.

برای من پیامک ارسال کنید! من دوست دارم با شما ارتباط برقرار کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش تأییدات شکوفه: ایجاد نشانک های گل فشرده

Blooming Affirmations: Crafting Pressed Flower Bookmarks

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش 7 روز هنر، مدیتیشن و تمرینات ذهنی برای بیدار کردن خلاقیت

7 DAYS of Art, Meditation & Mindful Practices to Awaken Creativity

"آیا حاضرید روی خودتان سرمایه گذاری کنید؟ هدف از این سفر 7 روزه این است که بهترین ها را از شما برای تجسم حالت خلاقانه استفاده کنید. من حوزه اصلی را معرفی می کنم ...."


آموزش هنر درمانی و مدیتیشن برای ارتباط با عنصر زمین

Art Therapy & Meditation to Connect with the Earth Element

"بیایید قدرت عناصر را کشف کنیم! این اولین کلاس از سری است و در مورد عنصر زمین است. اگر به دنبال راه هایی برای ارتباط با na هستید. ..."


آموزش کیمیاگری رنگ: تبدیل خاک و سنگ به پالت های رنگدانه زمین

Alchemy of Color: Turning Dirt & Rocks into Earth Pigment Palettes

این دوره برای باز کردن خلاقیت بصری شما با یادگیری ساخت رنگدانه های زمین طراحی شده است. من شما را راهنمایی می کنم تا حس خود را بیدار کنید و تغییر دهید. ..