Els Ruiters

طراح گرافیک از هلند

سلام، من Els Ruiters هستم و یک طراح گرافیک هستم، من در آیندهوون، هلند زندگی می کنم. چه خوب که از پیج من دیدن کردید خوش آمدید!

درباره moi : من در تمام زندگی حرفه ای خود یک طراح گرافیک بوده ام. تخصص های من: Indesign، Photoshop، Illustrator، Procreate، Affinity Designer و Vectornator. من بسیاری از تصویرسازی‌ها و دست‌نویسی‌ها را انجام می‌دهم، و همچنین یک عکاس هستم، دوربین‌های اصلی من سونی A6500 و سونی RX10M4 هستند. من اغلب می‌توانم از عکاسی در کارم استفاده کنم، که واقعاً مفید است.

کمک به دیگران برای توسعه تکنیک‌هایشان یا یادگیری چیزهای جدید برای من بسیار خوشحال کننده است. وقتی تدریس می‌کنم، خودم را به جای تازه‌کار می‌گذارم: چیزهایی که برای من بسیار عادی هستند، احتمالاً برای کسانی که برای اولین بار شروع می‌کنند، اصلاً رایج نیست. بنابراین من سعی می‌کنم تا حد امکان به آن نزدیک شوم: از ابتدا شروع کنید!

به من در کلاس های من بپیوندید، اگر سوالی دارید با من تماس بگیرید و آنچه را که می خواهید یاد بگیرید به من بگویید. شاید بتوانم کمک کنم!

می بینمت!

Els

دوره های این مدرس:

آموزش Affinity Designer for iPad: وکتور چهره های کارتونی

Affinity Designer for iPad: Vector cartoon faces

"وکتور (کارتون) چهره ها را در Affinity Designer برای iPad بکشید! قدرت ابزار وکتور سیل پر کردن و ابزار شکل ساز را آزاد کنید تا بیشترین بهره را ببرید. .."


آموزش وکتور برای مبتدیان فوق العاده - قسمت 1

VECTORNATOR FOR SUPER BEGINNERS - Part 1

" آیا همیشه می خواستید وکتورها را امتحان کنید، اما رابط کاربری و تمام نمادها شما را ترساندند؟ یا تجربه ای با نرم افزار ویرایش عکس دارید اما به نظر نمی رسد. .."


آموزش تولید مثل: بافندگی حروف در عکس

Procreate: weaving letters into photo's

"سلام! من یک تکنیک خوب برای به اشتراک گذاشتن با شما دارم... حروف را در عکس ها ببافید. نتیجه عالی، عالی برای شخصی کردن عکس های شما، ایجاد کارت های کریسمس و ...."


آموزش استراحت ناهار کلاس نوشتن - 20 دقیقه نکات جالب نوشتن

Lunch break WRITING CLASS - 20 minutes of cool writing tips

" سلام به همه شما دوستان از سراسر جهان! امیدوارم همه سالم و سلامت باشند؟ این زمان، لحظه نهایی برای نوشتن آن داستان، آن کتاب، آن نوامبر است. .."


آموزش وکتور برای مبتدیان فوق العاده - قسمت 2

VECTORNATOR FOR SUPER BEGINNERS - PART 2

"در Vectornator for Super Beginners - Part 2 ما نگاهی دقیق تر به ابزار قلم، ابزار قلم مو و ابزار مداد می اندازیم. همچنین، با ترکیب و بولیا آشنا می شویم. ..."


آموزش طراحی وکتور در Affinity Designer برای iPad: گیاهان!

Vector drawing in Affinity Designer for iPad: plants!

طراح تمایل به آی پد: بیایید گیاهان را بردار بکشیم! سلام و به کلاس Skillshare من خوش آمدید: Affinity Designer for iPad - وکتور طراحی گیاهان در گلدان. L.


آموزش یک ظاهر طراحی فوق العاده روان در InDesign 2024: سبک های آبجکت، اسکریپت ها و grep!

Super smooth styling in InDesign 2024: Object Styles, scripts and grep!

"با همه علاقه مندان به InDesign تماس می گیریم! مهارت های InDesign خود را با کلاس جدید من - استایل سازی فوق العاده روان در InDesign. چه یک حرفه ای باتجربه باشید یا به کار خود بیفزایید.


آموزش کشیدن ماهی کوی در Procreate

Drawing Koi Fish in Procreate

" با Procreate ماهی کوی بکشید! ساخت این ماهی های زیبا با استفاده از چند رنگ و امکانات بی پایان Procreate بسیار سرگرم کننده است! در این کلاس من. .."