Lisa Tynan

با هم رفتن به جلوتر بروید

سلام، من لیزا تینان هستم، مالک دفترداری و مشاوره Tynan. من که یک معلم، حسابدار و کارآفرین هستم، دوست دارم از دانش و تخصص خود برای توانمندسازی مشتریان برای دستیابی به موفقیت تجاری با ارائه خدمات حسابداری که می توانید به آنها تکیه کنید، استفاده کنم، با کمک به شما در یادگیری با آموزش های حسابداری QuickBooks و راهنمایی شما با مشاوره مربیگری کسب و کار.

من از پیشینه تحصیلی و توسعه کسب و کار هستم و همچنین به SBDC و NeighborImpact در مرکز اورگان آموزش و مشاوره کسب و کار ارائه می دهم. علاوه بر تأسیس یک مدرسه مونته سوری، من چندین کسب و کار کوچک دیگر از جمله فروش آنلاین و اجاره تعطیلات را در طول سال ها مالک و اداره کرده ام. من یک مشاور حرفه ای معتبر QuickBooks و یک مربی زندگی گواهی ICF هستم. من علاقه زیادی به طراحی، باغبانی و فضای باز دارم.

امیدوارم از کلاس‌های اشتراک مهارت من لذت ببرید و اگر موضوعی وجود دارد که مایل به ویدیو در مورد آن هستید به من اطلاع دهید!

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه استفاده از QuickBooks

How to Use QuickBooks

یادگیری استفاده از QuickBooks Online با این دوره آموزشی آسان که توسط یک متخصص معتبر QuickBooks آموزش داده می شود، ساده شده است. چه مبتدی باشید، چه شما. ..