Matthew Vogel

سلام،

من مت هستم، یک مهندس مکانیک/MBA که اکنون به عنوان مشاور بازسازی عملیاتی ناب جهانی کار می کنم.

بهبود و پیشرفت علاقه شخصی و حرفه ای من است. در 10 سال گذشته به شرکت‌ها در صنایع مختلف در سراسر آسیا، اروپا و آمریکای شمالی کمک کرده‌ام تا روش‌های ناب شش سیگما را برای افزایش بهره‌وری و دستیابی به رشد سودآور اجرا کنند.

بیشتر شرکت ها Lean Six Sigma را اشتباه انجام می دهند. اکثر برنامه‌های بهبود مستمر بر چهره‌شان می‌افتد و بیشتر مدیران نمی‌دانند چرا. دوره های من به گونه ای طراحی شده اند که عملی باشند تا بتوانید نتایج فوری را مشاهده کنید و در عین حال از مشکلات ایجاد یک برنامه بهبود مستمر واقعاً پایدار جلوگیری کنید. مفاهیمی که در مورد آن بحث خواهیم کرد در زندگی حرفه ای و شخصی شما قابل استفاده است.

اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، لطفاً نمایه Skillshare من را دنبال کنید، و اگر از طرفداران محتوای من هستید و ایده‌هایی برای کلاس‌هایی دارید که به نظرتان مفید است، لطفاً برای من ارسال کنید. پیام/ایمیل.

دوره های این مدرس:

آموزش Lean Bootcamp قسمت 2 - Boost Value - Obliterate Waste

Lean Bootcamp Part 2 - Boost Value - Obliterate Waste

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش Bootcamp ناب قسمت 1 - ایجاد فرهنگ

Lean Bootcamp Part 1 - Creating the Culture

"بیشتر شرکت ها در تحولات ناب شکست می خورند. این حقیقت غم انگیزی است.   اما لازم نیست اینگونه باشد.   همیشه این شکست ها به این دلیل است که کمبود وجود دارد...."


آموزش حل مسئله مانند یک PRO - استفاده از چرخه دمینگ PDCA

Problem Solving Like a PRO - Leveraging the PDCA Deming Cycle

این کلاس به شما درکی عملی و در سطح تخصصی از یکی از قدرتمندترین و پرکاربردترین متدولوژی ها برای حل مسائل دشوار می دهد. تی ..