Ahmed Khan

سرمایه گذار املاک

دانشگاه در حال اتمام

من در سپتامبر 2016 پس از 3 سال تحصیل در رشته اقتصاد از دانشگاه فارغ التحصیل شدم. از دوران جوانی همیشه مفهوم کارآفرینی را دوست داشتم... در 6 سالگی می رفتم و در یک مغازه محلی در کشمیر می نشستم و وانمود می کردم که مغازه دار هستم، در مدرسه چند کارت فوتبال می فروختم، برگه های امتحانات گذشته را در سال می فروختم. uni و غیره و غیره. اما هرگز فکر نمی کردم که ساختن کسب و کار خودم واقع بینانه باشد و بهترین کار این بود که شغلی پیدا کنم.

در طول 3 سال پیش دانشگاه، برای بیش از 30 کارآموزی و فارغ التحصیل رد شدم و در نهایت دانشگاه را بدون هیچ پیشنهاد شغلی به پایان رساندم…

راه‌اندازی یک کسب‌وکار اسکان خدماتی

از آنجایی که شغلی نداشتم و به خانه برگشتم، تصمیم گرفتم کارآفرینی را آغاز کنم. بعد از چند ایده شکست خورده تجاری که هیچ جذابیتی با آنها نداشتم، شروع به جستجوی ملک کردم.

از آنجایی که شغل یا پول زیادی نداشتم، نمی‌توانستم ملک بخرم و به روش معمول سرمایه‌گذاری کنم. در عوض، از ابتدای سال 2017، شروع به اجاره املاک کردم و آنها را در Airbnb به صورت اجاره کوتاه مدت با دو برابر اجاره ماهانه تبلیغ کردم. این یک راه عالی برای ایجاد جریان نقدی زیاد، سریع بود! در دو سال اول، من بیش از 40 معامله را با اجاره املاک یا مدیریت املاک اجاره کوتاه برای دیگران انجام دادم.

تبدیل شدن به یک سخنران

هنگامی که کسب و کار اقامتگاه خدماتی خود را ایجاد کردم، شرکت‌ها شروع به نزدیک شدن به من کردند تا در رویدادهایشان صحبت کنم. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که به مدت دو سال با بزرگترین شرکت آموزش ملک در انگلستان کار کردم، جایی که توانستم در سراسر انگلستان، دوبلین و کاردیف سفر کنم تا در رویدادها سخنرانی کنم. ملاقات با مردم و به اشتراک گذاشتن تجربه‌ام قطعا لذت‌بخش‌ترین بخش اداره یک کسب‌وکار ملک بوده است.

راه اندازی کسب و کار توسعه املاک

در اواخر سال 2018، تصمیم گرفتم وارد حوزه توسعه املاک شوم. استراتژی من بسیار ساده بود. من شروع به خرید آپارتمان های یک خوابه در منطقه 1 2 در لندن کردم و شروع به تبدیل آنها به آپارتمان های دو خوابه کردم تا ارزش آنها را به شدت افزایش دهم. در مدت 20 ماه، موفق به تکمیل 5 پروژه شدم و یک نمونه کار به ارزش 2 میلیون پوند ساختم.

بعد چی…

برداشتن گام‌های کوچک به سوی هدفتان همیشه بسیار آسان‌تر از تلاش برای انجام جهش‌های عظیم است. من کسب و کار توسعه املاک خود را با تبدیل آپارتمان ها شروع کردم و اکنون کار بر روی "گام کوچک" بعدی را آغاز کرده ام. در اکتبر 2020، یک خانه سه خوابه خریدم که آن را به دو آپارتمان تبدیل خواهم کرد. من به هیچ وجه یک توسعه دهنده "بزرگ" نیستم، اما برنامه من این است که به برداشتن گام ها در مسیر درست ادامه دهم. اگر می‌خواهید سفر من را دنبال کنید، من را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید و اگر چیزی وجود دارد که می‌توانم کمکی داشته باشم، پیامی برای من ارسال کنید. :)

دوره های این مدرس:

آموزش سرمایه گذاری املاک برای مبتدیان (روش BRR)

Property Investing for Beginners (BRR Method)

در این دوره آموزشی گام به گام نحوه شروع سرمایه گذاری در ملک با استفاده از روش خرید، بازسازی، بازپرداخت (BRR) را یاد خواهید گرفت. آنچه خواهید آموخت که چگونه BR. ..


آموزش یک کسب و کار اسکان خدماتی راه اندازی کنید

Start a Serviced Accommodation Business

در این دوره آموزشی، گام به گام نحوه راه‌اندازی یک Airbnb را یاد خواهید گرفت، که گاهی اوقات به عنوان کسب و کار اقامتگاه‌های خدماتی شناخته می‌شود. آنچه یاد خواهید گرفت سرمایه های خود را بیابید. ..