Ancestral Evolution

مهارت های سنتی برای دنیای مدرن

سلام، ما الیزا و دیو هستیم! در ماجراجویی های ما با خانه نشینی، رژیم کتوژنیک و علم زندگی طبیعی به ما بپیوندید. ما یک مزرعه کوچک با گله ای از حیوانات الیافی متشکل از چندین نوع گوسفند و یک لاما نگهبان به نام "بانجو" اداره می کنیم. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن آنچه در این راه آموخته ایم با انجمن Skillshare هستیم. چه به فکر راه‌اندازی یک مزرعه کوچک باشید یا فقط به سفری در زمینه فیبر بپردازید، امیدواریم چیزی برای شما داشته باشیم!

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ریسندگی نخ: قسمت 2، ریسندگی روی یک دوک قطره ای

How to Spin Yarn: Part 2, Spinning on a Drop Spindle

"به "چرخش بر روی یک اسپیندل قطره ای" خوش آمدید! این دومین کلاس در مجموعه من در مورد چرخش است. اگرچه لازم نیست، اما تماشای آن ممکن است برای شما مفید باشد.


آموزش نحوه شستن پشم خام گوسفند: راهنمای مبتدیان

How to Wash Raw Sheep Wool: A Beginner's Guide

"آیا تا به حال آرزو کرده اید که بتوانید یک گوسفند پشمی بدبو را به چیزی زیبا تبدیل کنید؟ شاید کمی جوراب پشمی یا مجموعه ای از توپ های خشک کن نمدی بخواهید. شاید هم ...."


آموزش نحوه ریسندگی نخ: قسمت اول، اصول اولیه

How to Spin Yarn: Part I, Basic Principles

"به قسمت 1 نحوه ریسندگی نخ خوش آمدید! در این کلاس شما اصول اولیه برای شروع سفر فیبر خود را خواهید آموخت! در طول این کلاس..."


آموزش لبنیات تخمیری 101: کفیر، ماست، دوغ و کرم فریچ

Fermented Dairy 101: Kefir, Yogurt, Buttermilk, and Creme Fraiche

" به "لبنیات تخمیری 101" خوش آمدید! این کلاس مقدمه ای برای تخمیر لبنیات است. این تخمیرها نه تنها خوشمزه هستند، بلکه سرشار از پروبیوتیک هستند. .."


آموزش توپ های خشک کن پشمی: نحوه ساخت و فروش آنها

Wool Dryer Balls: How to Make and Sell Them

"به "توپ خشک کن پشمی" خوش آمدید. "این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه توپ های خشک کن پشمی خود را بسازید و به بازار عرضه کنید! آیا می خواهید نمایشگاه های خود و خانواده تان را به حداقل برسانید..."


آموزش Continuous Brew: راه آسان برای تهیه کومبوجا

Continuous Brew: The Easy Way to Make Kombucha

اگر عاشق کامبوچا هستید، اما از این روند مرعوب شده اید، یا در نگه داشتن تمام شیشه ها و SCOBY ها مشکل داشته اید، این کلاس برای شما مناسب است! در این کلاس ..


آموزش نحوه ریسندگی نخ: قسمت 3، ریسندگی روی چرخ ریسندگی

How to Spin Yarn: Part 3, Spinning on a Spinning Wheel

به "چرخش روی چرخ چرخان" خوش آمدید! این سومین کلاس در مجموعه من در مورد اسپینینگ است. قبل از شرکت در این کلاس، توصیه می کنم قسمت اول و پا را تماشا کنید. ..


آموزش کلم ترش برای مبتدیان

Sauerkraut For Beginners

خوش آمدی! در این کلاس، همه چیزهایی را که برای درست کردن کلم ترش نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. دلایل زیادی برای یادگیری ساختن ow وجود دارد. ..


آموزش Drum Carding 101: یک Batt سفارشی بسازید!

Drum Carding 101: Create a Custom Batt!

به Drum Carding 101 خوش آمدید! کاردرهای درام یکی از مهمترین ابزارها برای پردازش و ترکیب الیاف قبل از ریسندگی یا نمدکاری است. در این کلاس، یو. ..


آموزش رندر چربی: طرز تهیه پیه، خوک، شمالتز و قیمه

Rendering Fat: How to Make Tallow, Lard, Schmaltz, and Ghee

با سلام و خوش آمدید به "Rendering Fat"! در این کلاس، همه چیزهایی را که برای تولید دسته چربی خود نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. این کلاس برای همه کسانی است که هستند. ..