Brett Harned

مدیر آموزش تیم گانت

من مدیر آموزش تیم گانت هستم. من 20 سال تجربه مدیریت پروژه و افراد دارم. من یک مشاور مدیریت پروژه دیجیتال، مربی و مدافع جامعه از فیلادلفیا، PA هستم. کار من بر ارائه منابع مدیریت پروژه درجه یک از طریق TeamGantt و حل مسائلی است که برای سازمان‌هایی که می‌خواهند پروژه‌های دیجیتالی با کیفیت و هماهنگ تولید کنند، مهم است. من عاشق ساختن فرآیندها و تاکتیک‌های ارتباطی هستم که نه تنها برای پروژه‌ها، بلکه برای افراد درگیر در آنها کار می‌کنند.

پیش از این، به عنوان مشاور، با شرکت هایی مانند، YNPN و تعدادی از آژانس های دیجیتال کار کردم. قبل از شروع مشاوره، من معاون مدیریت پروژه در Happy Cog بودم، جایی که مربی تیمی از PM ها بودم و پروژه‌هایی را برای شرکت‌هایی مانند Zappos، MTV و Monotype مدیریت می‌کردم.

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر مدیریت پروژه: روش ها و تاکتیک های موفقیت | با TeamGantt بیاموزید

Introduction to Project Management: Methods & Tactics for Success | Learn with TeamGantt

"چگونه می توانید کارهای بزرگی را با بسیاری از قطعات متحرک انجام دهید - در حالی که عاقل، سازماندهی شده، به موقع و با بودجه کمتری هستید؟ زمان مدیریت پروژه فرا رسیده است! آموزش داده شده توسط ...."


آموزش چگونه پروژه ها و وظایف را به راحتی برآورد کنیم | با TeamGantt بیاموزید

How to Estimate Projects and Tasks With Ease | Learn with TeamGantt

چه در حال کار بر روی یک پروژه با یک تیم باشید و چه در یک کنسرت انفرادی، باید ایده خوبی از آنچه برای تکمیل آن کار لازم است داشته باشید. بهترین راه برای ge. ..