Amy Kimmel

مربی هنرهای نانوایی و شیرینی پزی

من امی هستم. من اصالتاً اهل پنسیلوانیا هستم و با دسرهایی که به دنده های شما چسبیده بودند بزرگ شدم. به نان های چسبناک اسپند و پای میوه های تازه درست شده فکر کنید... مستقیماً از خانه مادربزرگم!

من همیشه عاشق شیرینی پزی بودم و وقتی 18 ساله بودم، اولین کار شیرینی پزی ام را در یک پیست اسکی با تزئین کیک، پخت کلوچه و ثبت نام شروع کردم. من سال های زیادی را صرف حرکت در سراسر کشور کردم و راه های مختلفی را برای دنبال کردن علاقه ام امتحان کردم. همه چیز از پخت شیرینی با حجم زیاد گرفته تا داشتن چادر کوچک خودم در بازار یک کشاورز در کالیسپل، مونتانا. من هر دقیقه آن را دوست داشتم و خاطرات شگفت انگیز زیادی جمع آوری کردم.

10 سال به جلو رفتم و من شروع به آموزش پخت آنلاین کردم. واقعاً نمی‌دانستم چه کار می‌کنم، اما 6 ماه را صرف یادگیری نحوه استفاده از دوربین، ضبط صدا، ویرایش فیلم و نوشتن برنامه‌های درسی از ابتدا کردم. من به یک مدرسه شیرینی پزی سنتی نرفتم، بنابراین باید دریابیم که چگونه یک کلاس را به گونه‌ای که منطقی باشد کنار هم بگذارم. من چند شاگرد اولم را داشتم و واقعاً برایم آتش روشن کرد. من هرگز انتظار نداشتم که عاشقانه تدریس کنم.

این بیش از 4 سال پیش بود و من اکنون به بیش از 40000 دانش آموز در سراسر جهان آموزش داده ام. من هنوز همه چیز را خودم تولید می کنم و قطعاً همچنان در حال یادگیری بیشتر هستم. هدف من هرگز این نبوده که بیشتر از آنچه هستم، شیک پوش باشم، بلکه این بوده است که مطمئن شوم مطالبی که تدریس می کنم دقیق و جامع هستند.

آیا من هم اشاره کردم که اکنون گیاهخوار هستم؟

بیش از یک سال پیش این اتفاق افتاد و من تصمیم گرفتم کسب و کارم را با خودم تغییر دهم. من این تصمیم را به دلایلی گرفتم که اکثر افراد تصمیم می گیرند وگان شوند. محیط زیست، همدلی و سلامت کلی. انتقال به پخت وگان در واقع بسیار ساده بود و به همین دلیل است که من کاری را که انجام می دهم بیشتر دوست دارم! به مردم نشان می‌دهد که پخت وگان می‌تواند به اندازه پختن با لبنیات و تخم‌مرغ زیبا و فریبنده باشد.

Sweet Life of Amy اکنون کاملاً بر روی گیاهخواران متمرکز شده است، اما من همچنان به افراد غیر گیاهخوار توصیه می کنم، زیرا من عاشق کمک کردن هستم. من از شما و هر کس دیگری که پخته می‌شود می‌خواهم شادی و موفقیت را در آن بیابید. وقتی همه چیز در زندگی خیلی سخت است، داشتن چیزهای ساده برای خوشحال کردن ما خوب است. من کانال YouTube و کلاس‌های آنلاینی دارم که در آن می‌توانید پاسخ تمام سؤالات شیرین (جناسی) خود را پیدا کنید.

می‌خواهید دستور العمل‌های رایگانی را که می‌توانید ذخیره، چاپ و به اشتراک بگذارید، دریافت کنید؟

دوره های این مدرس:

آموزش باترکریم شکوفه: طرح کیک زیبا

Blooming Buttercream: Elegant Cake Design

سطح مهارت: مبتدی موارد شامل: 7 درس ویدیویی HD منابع قابل دانلود، از جمله دستور العمل ها و فهرست منابع. پاسخ به سوالات مربی، امی. ..


آموزش فراستینگ شکلاتی منحط برای همه مواقع

Decadent Chocolate Frostings for All Occasions

سطح: مبتدی پیش نیاز: میکسر برقی، ترازوی دیجیتال و دماسنج آب نبات برای تکمیل تمام تکنیک های این دوره توصیه می شود. یک را بیاورید. ..


آموزش مسترکلاس کوکی های گیاهی: مهارت های تسلط بر دستور العمل های رایگان لبنیات را بیاموزید

Vegan Cookie Masterclass: Learn the Skills to Master Dairy Free Recipes

"همه اصول اولیه پخت هر نوع کوکی وگان را بیاموزید! این دوره به شما کمک می کند تا بهترین کوکی ها را بپزید و برای مقابله با هر پروژه کوکی اعتماد به نفس پیدا کنید. .."


آموزش کار با باترکریم: تکنیک های کفگیر ساده و خیره کننده

Working with Buttercream: Simple and Stunning Spatula Techniques

سطح مهارت: پیش نیازهای مبتدی: برای این دوره باید باترکریم و کیک های پخته شده ساده تهیه کنید. تزیین کیک را سالها پیش فقط با استفاده از آن یاد گرفتم. ..


کار با باترکریم: آموزش لوله کشی حاشیه ها

Working with Buttercream: Learn to Pipe Borders

آیا به عکس های کیک نگاه کرده اید و فکر کرده اید که مردم چگونه آن حاشیه های تزئینی را انجام می دهند؟ به من در این کلاس سطح مبتدی بپیوندید که به شما در ساختن کمک می کند. ..


آموزش شیرینی های گیاهی تاثیرگذار از یک خمیر

Impressive Vegan Pastries from One Dough

شیرینی‌های زیبا و با مخمر می‌توانند در هر سطح مهارتی ترسناک باشند. هدف از این کلاس آموزش ساخت یک خمیر غنی شده از ابتدا با absolu است. .."


آموزش پخت کیک با روغن را کاوش کنید

Explore Cake Baking with Oils

سطح: مبتدی پیش نیاز: یک همزن برقی، پیشخوان یا دستی، برای این کلاس مفید خواهد بود. اگر تا به حال کیک نپخته اید، این کلاس یک کیک خواهد بود. ..


آموزش کیک های وگان: یک دستور غذا، امکانات بی پایان

Vegan Cupcakes: One Recipe, Endless Possibilities

"راز بزرگ همه آن ایده های دیوانه کننده کاپ کیک این است که بیشتر آنها از چند دستور العمل اولیه ساخته شده اند.   در این کلاس، شما یک کیک وانیلی وگان را خواهید آموخت.


آموزش شروع به پخت کیک اسفنجی کنید

Get Started Baking Sponge Cakes

"سطح: مبتدی پیش نیاز: یک همزن برقی، پیشخوان یا دستی برای این دوره ضروری خواهد بود. کیک اسفنجی برای هر کسی که هرگز این کار را نکرده است می تواند مشکل ساز باشد. .."


آموزش پر کردن کیک ساده: امکانات شگفت انگیز

Simple Cake Fillings: Amazing Possibilities

"سطح: مبتدی پیش نیاز: همزن برقی در تکمیل این دوره مفید خواهد بود. آیا کنجکاو هستید که بدانید کرم موسلین یا دیپلمات چه مزیتی دارد؟ .."


آموزش مبانی خامه دوزی دوست داشتنی

Lovely Buttercream Embroidery Basics

"سطح: متوسط پیش نیاز: مهارت های اولیه تزئین باترکریم. برخی تجهیزات تزئینی مورد نیاز است (لیست موجود در صفحه پروژه). باترکریم. .."


آموزش لوله کشی: شکوفه های زیبای باترکریم

Learn to Pipe: Beautiful Buttercream Blooms

گل های باترکریم مورد علاقه من برای لوله کردن و چیدن روی کیک هستند! در این کلاس می‌خواهم تکنیک‌های رسیدن به شکوفه‌های رنگارنگ را به شما نشان دهم. ..


آموزش ماست باترکریم فراستینگ

Master Buttercream Frostings

"سطح: مبتدی پیش نیازها: برای تکمیل تمامی تکنیک های این دوره، یک همزن برقی، پیشخوان یا دستی و دماسنج آب نبات ضروری است. .."


آموزش راهنمای مبتدیان برای پخت کیک کره ای

A Beginner's Guide to Baking Butter Cakes

سطح: مبتدی پیش نیاز: یک همزن برقی، پیشخوان یا دستی، برای این کلاس مفید خواهد بود. آیا علاقه مند به ساخت کیک های حجاری شده و پیچیده هستید؟ . ..