Doru Catana

از دانستن تا انجام دادن

من همیشه به رشد کسب و کارها علاقه داشتم.

شروع به کار در یک آژانس بازاریابی کردم، سپس به شغل آزاد رفتم، با تیمی متشکل از 6 نفر که صدها کمپین بزرگ و کوچک را مدیریت می‌کردند، به آژانس خودم تبدیل شدم، سپس تصمیم گرفتم که از این طریق نمی‌توانم به تعداد کافی افراد دسترسی پیدا کنم.

p>

بنابراین تصمیم گرفتم تدریس کنم، اما نه فقط اطلاعات خالی از کاربرد عملی. اما چیزهایی را یاد می گیرید و در همان روز استفاده می کنید و نتیجه می گیرید.

چند سال بعد دوره‌هایی که من ایجاد کردم به هزاران کسب‌وکار و متخصص در سراسر جهان کمک کرد، به‌تنهایی که Udemy بیش از 10000 دانش‌آموز راضی دارد.

ماموریت من همان چیزی است که در زمان شروع کارم وجود داشت، تا جایی که می توانم بر کسب و کارها و افرادی که علاقه مند به نتایج هستند تأثیر مثبت بگذارم.

و می‌توانید تعهد من به آن مأموریت را به راحتی آزمایش کنید!

 به سادگی با من تماس بگیرید.

هیچ سوالی پرسیده شده یا نظری بدون پاسخ شخصاً طی 24 ساعت پس از ارسال آن وجود ندارد. حتی اگر شما دانش آموز نیستید، من همچنان سعی می کنم تا جایی که می توانم به شما کمک کنم.

دوره های من را به ترتیب زمانی تماشا کنید.

و ببینید که چگونه آنها فقط از نظر تخصص و قالب بهتر و بهتر می شوند. طراحی بهتر، صدای تمیزتر، تحقیقات بیشتر انجام شده است. کار بیشتر.

یا مورد علاقه من

آنچه را که من تدریس می‌کنم عملی کنید و نتایجی را خواهید دید که می‌خواهم همه دانش‌آموزانم کسب کنند.

دوره های این مدرس:

آموزش برگزاری جلسات حل مسئله

Leading Problem-solving Meetings

کشف کنید که چگونه جلسات حل مسئله را به طور موثر رهبری کنید.


آموزش بازاریابی رسانه های اجتماعی برای استارت آپ شما

Social Media Marketing for Your Startup

در این دوره آموزشی مفصل که راه اندازی، مدیریت مداوم و همچنین ابزارها و تاکتیک های بی شماری را پوشش می دهد، یاد بگیرید که چگونه از قدرت رسانه های اجتماعی برای بازاریابی استارتاپ خود استفاده کنید.


آموزش چگونه یک کسب و کار فریلنسری موفق راه اندازی و راه اندازی کنیم

How to Start and Run a Successful Freelancing Business

این دوره یک استراتژی کاملاً دقیق و بدون کرک در مورد نحوه ایجاد و اجرای کسب و کار مستقل خود را ارائه می دهد. این شامل همه چیز از جذب مشتری، مدیریت پروژه های شما، و مقابله با بسیاری از مشکلاتی است که یک فریلنسر با آن مواجه است.


آموزش موفقیت با جلسات مجازی

Succeeding with Virtual Meetings

این دوره به شما می آموزد که چگونه به طور موثر جلسات مجازی را اجرا کنید و تلاش را به حداقل برسانید و در عین حال تعامل و نتایج را به حداکثر برسانید.


آموزش گیمیفیکیشن: چگونه زندگی و تجارت خود را ارتقا دهید

Gamification: How to Level Up Your Life and Business

«بدون قربانی کردن شادی، بهره‌وری بیشتری می‌خواهید؟ آیا می خواهید محرک های روانی را کشف کنید که ما را وادار به اقدام می کند؟ خوب این دوره به jus کمک می کند. .."


آموزش ایجاد برنامه ارتباطی تیمی مجازی

Creating Virtual Team Communication Plan

برنامه ارتباط تیمی موجود خود را ساده کنید یا از ابتدا برنامه ای ایجاد کنید که باعث بهبود سرعت ، وضوح ، افزایش عملکرد و به حداقل رساندن وقفه ها ، سو mis تفاهم ها و سردردها شود.


آموزش مدیریت زمان برای متخصصان فنی

Time Management for Technical Professionals

هر آنچه برای موثر بودن در وقت خود نیاز دارید. اصول مدیریت زمان ، ابزارها ، تکنیک ها ، مثالها ، همه در یک مکان.


آموزش مولد شوید: هک ها، استراتژی ها و ابزارهای مدیریت زمان!

Get Productive: Time Management Hacks, Strategies and Tools!

" ببین، بحث را قطع می کنم. من این دوره را به عنوان یک منبع کامل در مدیریت زمان بهره‌وری برای حرفه‌ای‌ها در همه جا ایجاد کردم. من پرشور بوده ام .."


آموزش توسعه مهارت های آمادگی برای تغییر

Developing Change Readiness Skills

این دوره از آمادگی برای تغییر حدس می زند. این کار از طریق شناسایی دلایل فردی برای تغییر ، چارچوب ایجاد آمادگی برای تغییر و چگونگی اعمال آن در یک محیط تیمی به شما می دهد.


آموزش مدیریت تغییر: نحوه رانندگی و سازگاری

Change Management: How To Drive And Adapt

"ببین، من از تمام کرک ها و هیاهوها کوتاه خواهم آمد. این دوره برای کسانی است که می خواهند چیزی را برای بهتر شدن تغییر دهند. چه روشی باشد که با تِه خود ارتباط برقرار می کنید. .."


آموزش برخورد با فرهنگ شرکت جدید

Dealing with a New Company Culture

فرهنگ سازمانی یک م coreلفه اصلی در حرفه حرفه ای فناوری است. این دوره به شما کمک می کند تا با هر فرهنگ مرتبط از ارتباطات موثر ، عملکرد ردیابی ، برخورد با فن آوری های جدید و غیره کنار بیایید.


آموزش تکنیک های مدیریت زمان تیم

Team Time Management Techniques

تیم خود را با این تکنیک های آسان برای مدیریت و کنترل زمان ، کاری کنید که یکی باشد. هر آنچه برای افزایش بهره وری تیم خود از روز اول نیاز دارید.


آموزش تست های شخصیت: نحوه استفاده کارفرمایان از آنها

Personality Tests: How Employers Use Them

تست های شخصیت ابزاری است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. کشف کنید که چرا و چگونه از آنها استفاده می شود ، و همچنین به چندین منبع ارزیابی خود دسترسی پیدا کنید که به شما کمک می کند اطلاعات بیشتری درباره خودتان پیدا کنید و اینکه چگونه می توانید اثربخشی خود را افزایش دهید.


آموزش طرح ریزی پروژه: برنده شدن مدیریت خرید پروژه

Pitching the Project: Winning Management Buy-in on a Project

همه مواردی را که برای موفقیت در ایده جدید خود لازم دارید و پشتیبانی آن توسط مدیریت پشتیبانی می شود ، یاد بگیرید. این دوره با روش های عالی برای موفقیت در اجرای پروژه ها ، شما را به فعالیت وامی دارد.


کارگاه آموزشی استراتژی طراحی خدمات

Service Design Strategy Workshops

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کارگاه های استراتژی را به طور موثر اجرا کنید و از ایده ها به اجرای موفقیت آمیز آنها بپردازید.


آموزش استفاده از گوگل آنالیتیکس 4

Using Google Analytics 4

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه Google Analytics 4 را به وب سایت خود اضافه کنید، گزارش ها را بخوانید، رویدادها و تبدیل های سفارشی ایجاد کنید، GA4 را با سایر سرویس های Google ادغام کنید و بدانید که چگونه از داده ها برای تصمیم گیری بهتر استفاده کنید.


آموزش مدل‌های زبان هوش مصنوعی و مدل‌های پایه

AI Language Models and Foundation Models

پایه‌های مدل‌های زبان هوش مصنوعی را کاوش کنید، درک عمیقی از BERT، GPT، و T5 و کاربردهای عملی آنها به دست آورید و حتی یاد بگیرید که چگونه خودتان چنین مدلی را تنظیم کنید.


آموزش پیاده سازی و مدیریت Slack

Implementing and Managing Slack

این دوره به شما A-Z مدیریت Slack را آموزش می دهد. با یادگیری در مورد راه‌اندازی فضاهای کاری، درک پویایی کاربر، ادغام برنامه‌های حیاتی و اطمینان از ارتباطات ساده و امنیت عالی، به ادمین نهایی Slack تبدیل شوید.


آموزش ارتباطات برای به کارگیری فناوری بهتر

Communications for Better Technology Deployments

نرم افزار خوب فقط کد نیست ، بلکه ارتباط خوبی نیز دارد. این دوره از جمله راه اندازی مناسب محصول ، برقراری ارتباط مداوم ، پشتیبانی عالی و تنظیم دقیق پیام شرکت شما را شامل می شود.


آموزش چگونه می توان در دنیای فناوری که همیشه در حال تغییر است آگاه باشید

How to Stay Abreast in the Ever-changing World of Tech

به روز بودن با همه چیز می تواند یک بار واقعی باشد. این دوره به دنبال حل این مشکل با ارائه یک سیستم آزمایش شده عملی است که به شما کمک می کند مجموعه مهارت های خود را بهبود ببخشید ، به روزرسانی های لازم را دریافت کنید و از طریق شبکه فرصت ایجاد کنید.


آموزش مدیریت تیم های از راه دور

Managing Remote Teams

کار از راه دور به سرعت در حال تبدیل شدن به یک استاندارد برای کارگران دیجیتال است. بیاموزید که چگونه یک مدیر موثر در تیم های از راه دور شوید و از همه چیز ، از جمله استخدام ، ارتباطات ، عملکرد و فرهنگ ، تسلط داشته باشید.


آموزش بهره وری خود را افزایش دهید: تطبیق، بهبود، انجام دهید!

Boost Your Productivity: Adapt, Improve, Do!

با تقویت اراده، عادات، انگیزه، تعیین هدف و فرآیند تصمیم گیری، بهره وری را افزایش دهید.