David Bill And Marc O'Brien

طراحان

دیوید بیل مارک اوبراین طراحان مستقر در سانفرانسیسکو هستند. آنها با رهبری پروژه های مشترک مختلف، درک عمیقی از فرآیند، پتانسیل و مشکلات آن دارند.

درباره دیوید

دیوید بیل دفتر ایالات متحده را اداره می‌کند، یک شرکت مشاوره جهانی که بین دنیای یادگیری و نوآوری پل می‌زند. دیوید که معلم، مربی و مدیر مدرسه است که به استراتژی طراحی تبدیل شده است، با مشتریان برای طراحی استراتژی‌ها و راه‌حل‌هایی کار می‌کند که نیازهای یادگیری خاص سازمان را برطرف می‌کند.

دیوید با تدریس، رهبری توسعه حرفه‌ای مربی، کار در کنار طراحان و معماران مختلف، و راه‌اندازی کارگاه‌های طراحی جامعه و مدرسه، درک عمیق و تجربه‌ای را در دنیای آموزش و طراحی به ارمغان می‌آورد.

دیوید برای همیشه یک معلم در قلب، زمانی که از طراحی به عنوان وسیله ای برای توانمندسازی افراد و گروه ها برای تفکر متفاوت و به نوبه خود دستیابی به پتانسیل خود استفاده می کند، پیشرفت می کند. او با استفاده از اصول و شیوه‌های خلاقانه مختلف، به سازمان‌ها در اجرای تغییرات، توسعه استراتژی‌های خلاقانه، برنامه‌های درسی، تجربیات و فضاهای یادگیری کمک می‌کند.

درباره مارک

به‌عنوان یک طراح اجتماعی، تسهیل‌کننده خلاق و مدرس طراحی، کارگاه‌های خلاقانه‌ای را تولید و رهبری می‌کند که بر ایجاد تغییرات مثبت و در عین حال مقابله با برخی از چالش‌های اجتماعی امروزی تمرکز دارد. او از طریق یک سری تمرینات بازیگوش، به افراد کمک می کند تا راه حل های سرگرم کننده، منحصر به فرد و خلاقانه ای برای آن چالش ها پیدا کنند. سپس مارک آن راه‌حل‌ها را طراحی می‌کند، چه از طریق نمونه‌های اولیه سریع و چه از طریق جلوه‌های بصری بیشتر.

مارک همچنین بنیان‌گذار  است که با شعله‌ور کردن آتش در شکم‌های افراد جهنمی، جرات ایجاد می‌کند تا اولین قدم خود را برای کار روی پروژه‌های معنادار - بزرگ و کوچک - بردارند. Confidence این کار را از طریق کارگاه‌ها، تجربیات و همکاری انجام می‌دهد.

دوره های این مدرس:

آموزش همکاری برای خلاقان: پروژه خود را بهتر کنید

Collaboration for Creatives: Make Your Project Better

"با این کلاس 60 دقیقه ای از طراحان مستقل دیوید بیل و مارک اوبراین به یک همکار موثر تبدیل شوید. یاد بگیرید که چگونه فرآیند مشارکتی را مدیریت کنید. . .."