Lauren Streb

مربی اجرایی و مشاور رهبری

من به‌عنوان یک مربی اجرایی، به رهبران کمک می‌کنم تا مشاغل و زندگی‌هایی ایجاد کنند که آنها را برآورده کند. من آنها را در سفری از ارزیابی، خود پرس و جو و داستان سرایی هدایت می کنم که آنها را به نقاط قوت و خواسته هایشان متصل می کند. با هم، یک چشم انداز شخصی برای اینکه یک زندگی موفق با شرایط آنها چگونه به نظر می رسد و چه احساسی دارد، ایجاد می کنیم. سپس مهارت‌ها و ابزارهایی را تمرین می‌کنیم که به تبدیل آن دیدگاه به واقعیت کمک می‌کنند.

در طول 14 سالی که به عنوان رهبر در بیوتکنولوژی، اغلب برای یافتن صدای معتبر خود تلاش می کردم. به عنوان مدیر، همسر و مادر احساس می کردم تحت تأثیر سفرهای مکرر، ساعات طولانی و اولویت های رقابتی قرار گرفته ام. از طریق هفت شغل مختلف، یاد گرفتم که چگونه پیشرفت حرفه‌ای خود را طی کنم و بفهمم چه چیزی باعث خوشحالی من می‌شود. در حالی که به دنبال ابزارهای جدید بودم، معلم یوگا، مربی مدیتیشن، علاقه‌مند به انیاگرام، تسهیل‌کننده نقشه Desire و مربی شدم. تمرین ها و مهارت هایی که آموختم زندگی من را عمیقاً متحول کرده است و این افتخار من است که آنها را از طریق مربیگری خود به اشتراک بگذارم.

بسیاری از مشتریان من به موفقیت های حرفه ای قابل توجهی دست یافته اند اما احساس رضایت نمی کنند. بنابراین اغلب، آنها سبک رهبری خود را تغییر داده اند تا انتظارات دیگران را برآورده کنند و در طول مسیر ارتباط خود را با خود از دست داده اند. بسیاری از آنها می پرسند که آیا زمان آن رسیده است که نقش ها را تغییر دهند یا استراتژی های جدیدی برای رسیدن به آنچه می خواهند به جایی که هستند بیاموزند. در ظرف دگرگون‌کننده رابطه مربیگری، من با آنها کار می‌کنم تا مهارت‌های رهبری، تعیین هدف و خودآگاهی را توسعه دهم که از تغییراتی که می‌خواهند ایجاد کنند پشتیبانی می‌کند. علاوه بر مربیگری شخصی، کارگاه‌ها و کلاس‌های Skillshare را نیز برای به اشتراک گذاشتن ابزارها و تمرین‌هایی که تأثیر چشمگیری در زندگی من داشته‌اند، ارائه می‌دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش بازخورد عملکرد را مانند یک رهبر در کلاس جهانی ارائه دهید

Deliver Performance Feedback Like a World Class Leader

"طبق نظرسنجی اخیر اینتراکت، 37٪ از مدیران گزارش می دهند که در ارائه بازخورد ناراحت هستند و 69٪ باورنکردنی گزارش می دهند که در برقراری ارتباط ناراحت هستند.