Matthew Weng

-

متیو ونگ در مرکز مطالعات خلاق - کالج هنر و طراحی حضور یافت و در آنجا طراحی گرافیک و تصویرسازی خواند. در اینجا بود که او واقعاً اشتیاق خود را برای تولید فیلم و فیلم پیدا کرد. در سال 1996، پس از کار در خانه‌های پست مختلف در منطقه مترو دیترویت، او یک خانه پست بوتیک را در دیترویت تأسیس کرد که با یک ایستگاه کاری Softimage و Avid شروع کرد و به فضای 4K به علاوه فوت مربع با 4 سالن ویرایش و بخش CG او در درجه اول برای مشتری تجاری، عناوین و نماهای FX را برای تعدادی از فیلم‌های مستقل و برنامه‌های تلویزیونی خلق کرد. او همچنین برای 2 سریال تلویزیونی اصلی، پایلوت، خلق و تولید کرد. این استودیو در سال 2005 فروخته شد. در سال 2005، او برای ایجاد یک بخش CG در استودیوی عکاسی Evox Productions، یک پیشرو در عکاسی دیجیتال خودرو، استخدام شد. بخش اولیه cg در دیترویت برای خدمات رسانی به صنعت خودرو ایجاد شد. پس از ایجاد خط لوله، پرسنل و راه اندازی بخش، او به لس آنجلس نقل مکان کرد تا یک بخش مشابه در اینجا در دفاتر اصلی ایجاد کند. او حدود 6 ماه هنرمند ناظر و رئیس بخش بود تا اینکه مدیر تولید کل تیم خلاق شد. او به مدت چهار سال در این نقش خدمت کرد و شروع به فعالیت در کارهای سینمایی و تلویزیونی کرد. در سال 2009 او یک هنرمند تمام وقت مستقل CGVFX شد و شروع به کار تمام وقت روی چنین پروژه هایی کرد. او به عنوان یک هنرمند ZBrush روی تعدادی از ویژگی ها کار کرده است، از جمله "The Hills Have Eyes II". او همچنین کارهای تلویزیونی را روی پروژه‌هایی برای کانال History، هالمارک و شرکت‌های وابسته به شبکه انجام داده است.

دوره های Matthew Weng | دانلود آموزشهای Matthew Weng:

آموزش مدل سازی کاراکتر پیشرفته در ZBrush و Photoshop

Advanced Character Modeling in ZBrush and Photoshop

آموزش ساخت ماکت کاراکتر به طور کامل در ZBrush و ترکیب پاس های رندر در Adobe Photoshop. تمرکز این آموزش ایجاد ماکت شخصیت به طور کامل در ZBrush با هدف ایجاد یک ...