Justin Bateh, Ph.D.

مربی - عملیات | علم داده | زنجیره تامین

Justin Bateh, Ph.D. یک استاد برنده جایزه با 21 سال تجربه در تجارت، آموزش و مشاوره است. او عملیات، آمار، زنجیره تامین و علم داده را تدریس می کند. جاستین با 8 جایزه برجسته برای برتری در تدریس و آموزش شناخته شده است. او 2 کتاب و 12 مقاله در مجلات معتبر به چاپ رسانده است و بیش از 400 بار توسط دانشمندان دیگر مورد استناد قرار گرفته است.

دکتر باته دکترای خود را به پایان رساند. در مدیریت عملیات از دانشگاه ساندرلند. او دوره فوق لیسانس را در رشته آمار کاربردی از دانشگاه پن استیت به پایان رساند. جاستین همچنین یک کمربند مشکی مستر ناب شش سیگما (MBB) است.

به عنوان مدیر عامل و مشاور ارشد شرکت استراتژی پارامونت، رهبران و سازمان‌ها را برای دستیابی به برتری عملیاتی، توسعه فرهنگ بهبود مستمر و استفاده آموزش می‌دهد. تجزیه و تحلیل برای تقویت تصمیم گیری مبتنی بر داده او همچنین در تسهیل و توسعه برنامه های استراتژیک کمک می کند. او با مدیران و مدیران سازمان‌های متعددی از جمله Walmart، Verizon، Amazon، Pearson، UPS، Wiley، Cengage، Medtronic، وزارت بهداشت ایالات متحده، CSX، USPS، Blue Cross Blue Shield، Crowley Maritime، نیروی هوایی ایالات متحده، کار کرده است. Navy، Novartis، FedEx، McKesson و بسیاری دیگر.

--------------------گواهی نامه--------------- -------------

من دوره هایی را با استاد بته گذرانده ام و کلاس های مورد علاقه من بودند. کلاس ها هر دو جالب بود و اطلاعات تدریس شده روشنگر بود. او در پاسخ به سؤالات بسیاری که داشتم و ارائه بازخورد سریع و کامل کار فوق العاده ای انجام داد. من به شدت توصیه می کنم در کلاس های او شرکت کنید.

- پاملا اسکات

دکتر. ارائه های باته عالی هستند. اشتیاق او نسبت به موضوعاتی که به آن می پردازد کلاس را جذاب تر می کند. او با استفاده از قیاس ها و مثال های واقعی، مسائل پیچیده در تجارت را برای همه در کلاس ساده و قابل دسترس می کند. من 20 سال سابقه رهبری ارشد دارم و دکتر بته حتی زمانی که متواضع است دانش و تجربه خوبی در این زمینه دارد. او آن را با هر کسی که برای یادگیری آماده است به اشتراک می گذارد. من او را به عنوان مرجعی برای خود در آن موضوعات می‌دانم و در تمام زندگی حرفه‌ای‌ام با بسیاری از دانشگاهیان در تماس بودم، اما تعداد کمی به اندازه جاستین باته برای یادگیری ارزشمند بودند.

>- دکتر گوستاوو اولیورا

من این افتخار را داشتم که دکتر باته را به عنوان مربی خود در این دوره داشته باشم. من بلافاصله تحت تأثیر سبک تدریس و توانایی او در برقراری ارتباط با مخاطب قرار گرفتم. دکتر باته همدلی، مهربانی و درک عمیقی از موضوعاتی که تدریس می کند نشان می دهد. من عاشق روشی بودم که او کاربردهای مختلف این رشته را نشان داد. توانایی او در گرفتن موضوعی پیش پا افتاده و مرتبط و جالب ساختن آن چنین هدیه ای است. دکتر باته با وقت خود سخاوتمند است و روابط آموزشی را با دانشجویان و متخصصان تقویت می کند. من به شدت توصیه می کنم که هر دانش آموزی به دنبال فرصتی برای ارتباط با او و یادگیری از او باشد!

- Stacey Pecenka

Very افراد کمی به سطح درخشش و حرفه ای بودن جاستین می رسند. کار کردن با او کاملاً فوق‌العاده است، حس شوخ طبعی بالایی دارد و بینش انتقادی و ورودی لازم را برای جمع‌آوری زیبای پروژه ما ارائه می‌کند. توجه او به جزئیات و به کارگیری آموزش و دانش فوق العاده است و در درجه دوم اهمیت قرار دارد و به آرامی و بدون زحمت ارتباط برقرار می کند. شما نمی توانید یک مربی بهتر بخواهید. من به شدت جاستین را توصیه می کنم و مشتاقانه منتظر همکاری مجدد با او در آینده هستم.

- شانون کوپر

دوره های این مدرس:

آموزش آمار و تجزیه و تحلیل داده ها برای علم داده و تجارت

Statistics & Data Analytics For Data Science And Business

راهنمای مبتدیان برای آمار و تجزیه و تحلیل داده ها برای علوم داده و تصمیمات تجاری (+ کتاب الکترونیکی و الگوها)


آموزش ChatGPT برای مدیریت پروژه

ChatGPT For Project Management

اگر از ChatGPT و AI Tools برای مدیریت پروژه ها استفاده نمی کنید، رقبای شما که این کار را انجام می دهند بهتر از شما عمل خواهند کرد.


آموزش تصمیم گیری داده محور برای مدیران

Data-Driven Decision Making for Managers

راهنمای مبتدیان برای اجرای تصمیمات مبتنی بر داده برای مدیران