Ronnie Wong

Edutainer در ITPro.TVRonnie Wong از یک کامیون خدماتی کار کرده است. او غذای چینی تحویل داده است. او وزیر بوده و در زمینه تعمیر کامپیوتر و مدیر شبکه برای چند شرکت کوچک کار کرده است. اخیراً ، قبل از ITProTV ، او یک مربی فنی مجاز است که به مردم در یادگیری برنامه ها ، سیستم عامل ها و حتی تجهیزات شبکه کمک می کند. وی قبل از استقرار در سراسر جهان و وزارت دفاع ، آموزش های امنیتی سیسکو ، مایکروسافت ویندوز ، CompTIA و IT را برای ارتش 7th SFG ، گروه عملیات ویژه نیروی هوایی ایالات متحده هدایت کرده است. او علاقه خاصی به فناوری شبکه دارد و تمام تلاش خود را می کند تا یک متخصص عمومی در زمینه IT کار کند. تا کنون ، او خود را کم صلاحیت تیم ITProTV می داند زیرا افراد مستعدی را که روزانه با آنها کار می کند می بیند.
دوره های این مدرس:

آموزش دستی با نقاط دسترسی بی سیم Cisco Meraki [ویدئو]

Hands-on with Cisco Meraki Wireless Access Points [Video]

باز کردن پتانسیل Cisco Meraki WAP و مهارت در طراحی بی سیم، چگالی بالا، مش و عیب یابی از طریق آموزش عملی


آموزش معرفی AngularJS [ویدئو]

Intro to AngularJS [Video]

با این دوره جامع که کنترلرها، اتصال داده ها، دستورالعمل های سفارشی، خدمات و مسیریابی مشتری را پوشش می دهد، به AngularJS بروید. ایده آل برای توسعه دهندگان وب مشتاق


آموزش مبانی امنیت سایبری شبکه های پالو آلتو (PCCSA) [ویدئو]

Palo Alto Networks Cybersecurity Fundamentals (PCCSA) [Video]

مهارت‌های امنیت سایبری خود را در دوره آموزشی مبانی امنیت سایبری شبکه‌های پالو آلتو، که امنیت شبکه، شناسایی تهدیدات و راه‌حل‌های شبکه‌های پالو آلتو را برای آینده دیجیتالی امن پوشش می‌دهد، ارتقا دهید.


آموزش Cisco Certified DevNet Associate (200-901) [ویدئو]

Cisco Certified DevNet Associate (200-901) [Video]

حرفه شبکه خود را با دوره Cisco DevNet Associate متحول کنید، که برای آموزش پیچیدگی های برنامه نویسی شبکه، اتوماسیون، و DevOps طراحی شده است و مزیت رقابتی در صنعت فناوری را تضمین می کند.


آموزش کار با Cisco Modeling Labs 2 (CML2) [ویدئو]

Hands-on with Cisco Modeling Labs 2 (CML2) [Video]

مهارت شبکه خود را از طریق آموزش عملی CML2، تسلط بر پیکربندی آزمایشگاه، ادغام Telnet، SSH و VIRL برای موفقیت در مدل سازی شبکه ارتقا دهید.


آموزش CompTIA Network+ (N10-008) [ویدئو]

CompTIA Network+ (N10-008) [Video]

مهارت های مدیریت شبکه خود را با دوره CompTIA Network+ تقویت کنید تا به مفاهیم و شیوه های ضروری شبکه بپردازید.


آموزش Cisco CCNP Data Center DCCOR (350-601) [ویدئو]

Cisco CCNP Data Center DCCOR (350-601) [Video]

تخصص مرکز داده خود را با دوره آموزشی Cisco CCNP Data Center DCCOR ارتقا دهید و مهارت های پیشرفته شبکه را برای چالش های مرکز داده مدرن باز کنید.


آموزش Cisco CCNP Enterprise ENARSI (300-410) [ویدئو]

Cisco CCNP Enterprise ENARSI (300-410) [Video]

کسب تخصص بی نظیر در شبکه های Cisco CCNP Enterprise، تسلط بر روش های پیشرفته مسیریابی، امنیت و عیب یابی برای برتری حرفه ای


آموزش مهندس DevOps دارای گواهینامه AWS - حرفه ای [ویدئو]

AWS Certified DevOps Engineer - Professional [Video]

تخصص AWS خود را با دوره "مهندس DevOps Certified AWS - Professional" ارتقا دهید، راهنمای جامعی برای تسلط بر رویه های DevOps در AWS.


آموزش Cisco CCNA (200-301) [ویدئو]

Cisco CCNA (200-301) [Video]

با دوره آموزشی Cisco CCNA (200-301) ما به دنیای مدیریت شبکه شیرجه بزنید، که برای تجهیز شما به مهارت های مهم شبکه برای پیکربندی، امنیت و مدیریت موثر شبکه طراحی شده است.


آموزش CompTIA A+ Core 1 (220-1101) [ویدئو]

CompTIA A+ Core 1 (220-1101) [Video]

حرفه IT خود را با مهارت های ضروری در سخت افزار، شبکه و عیب یابی شروع کنید و راه خود را برای دریافت گواهینامه CompTIA A+ هموار کنید.


آموزش Cisco CCNP Enterprise ENCOR (350-401) [ویدئو]

Cisco CCNP Enterprise ENCOR (350-401) [Video]

تخصص شبکه خود را با دوره آموزشی Cisco CCNP Enterprise ENCOR (350-401) که دارای استراتژی های پیشرفته و مهارت های عملی برای محیط های شبکه در حال تکامل امروزی است، ارتقا دهید.


آموزش معمار راه حل های گواهی شده AWS - Associate (SAA-C03) [ویدئو]

AWS Certified Solutions Architect – Associate (SAA-C03) [Video]

با دوره معمار راه حل های گواهی شده AWS ما به حرفه ابری خود سرعت بخشید! مهارت های طراحی، مدیریت و پیاده سازی راه حل های امن و قوی AWS را به دست آورید.


آموزش Cisco CCNP Security SCOR (Exam 350-701) [ویدئو]

Cisco CCNP Security SCOR (Exam 350-701) [Video]

مهارت های امنیت شبکه خود را با دوره آموزشی Cisco CCNP Security SCOR ما ارتقا دهید، که برای راهنمایی شما از طریق پروتکل های امنیتی پیشرفته و راه حل های امنیتی پیشرفته سیسکو طراحی شده است.


آموزش pfSense 2.4.4: فایروال منبع باز [ویدئو]

pfSense 2.4.4: Open Source Firewall [Video]

با آموزش جامع نصب، پیکربندی، ویژگی‌های پیشرفته و نگهداری، در pfSense 2.4.4 متخصص شوید. ایده آل برای متخصصان فناوری اطلاعات که قصد دارند مهارت های امنیت شبکه خود را افزایش دهند.


آموزش CompTIA PenTest+ (PT0-002) [ویدئو]

CompTIA PenTest+ (PT0-002) [Video]

با دوره CompTIA PenTest+، سفری در اعماق تکنیک‌ها و استراتژی‌های امنیت سایبری، بر هنر تست نفوذ و مدیریت آسیب‌پذیری مسلط شوید.


آموزش عملی BGP [ویدئو]

Hands-on BGP [Video]

قدرت شبکه BGP را با دوره ویدیویی عملی ما باز کنید و در پیکربندی، مدیریت و بهینه سازی شبکه های BGP برای راه حل های شبکه پیشرفته مهارت کسب کنید.


آموزش معرفی Ansible [ویدئو]

Intro to Ansible [Video]

با دوره ویدیویی جامع ما به Ansible شیرجه بزنید، که برای متخصصان فنی که مشتاق خودکارسازی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات هستند، عالی است. راه اندازی محیط ها، مدیریت کاربران، پیکربندی سرویس ها و استقرار سایت های ثابت با استفاده از نقش ها را بیاموزید.


آموزش CompTIA A+ Core 2 (220-1102) [ویدئو]

CompTIA A+ Core 2 (220-1102) [Video]

قابلیت های فناوری اطلاعات خود را با دوره CompTIA A+ Core 2 ما ارتقا دهید و مهارت های کلیدی در امنیت سیستم، عیب یابی نرم افزار و پروتکل های عملیاتی کارآمد را به دست آورید.


آموزش Google Cloud Platform - Associate Cloud Engineer [ویدئو]

Google Cloud Platform - Associate Cloud Engineer [Video]

مهارت های رایانش ابری خود را با دوره پلتفرم Google Cloud ما ارتقا دهید و مسیر خود را برای تبدیل شدن به یک مهندس خبره Associate Cloud هموار کنید.


آموزش Cisco CyberOps Associate (200-201) [ویدئو]

Cisco CyberOps Associate (200-201) [Video]

سفر امنیت سایبری را با دوره Cisco CyberOps ما آغاز کنید، که قفل ضروریات امنیت شبکه و تجزیه و تحلیل تهدید را برای یک پایه محکم در امنیت فناوری اطلاعات باز می کند.


آموزش CompTIA Cloud+ (CV0-003) [ویدئو]

CompTIA Cloud+ (CV0-003) [Video]

بر پیچیدگی‌های محاسبات ابری سرتاسر مسلط شوید و یک چارچوب قوی ایجاد کنید تا از سازگاری مداوم و محافظت در برابر فناوری‌ها و چالش‌های ابری در حال تحول اطمینان حاصل کنید.


آموزش Cisco CCNP Security SNCF (Exam 300-710) [ویدئو]

Cisco CCNP Security SNCF (Exam 300-710) [Video]

اکسل در Cisco CCNP Security SNCF (Exam 300-710) با دوره آموزشی مبتنی بر AWS ما که به شما می آموزد چگونه پیکربندی، استقرار و ایمن سازی فایروال و سیستم های IPS را در AWS امروزی انجام دهید!


آموزش عملی با GNS3 [ویدئو]

Hands-on with GNS3 [Video]

نصب و راه اندازی GNS3 در Windows، MacOS، Ubuntu و ESXi را بیاموزید. توپولوژی های شبکه را به طور کارآمد بسازید و مدیریت کنید. ایده آل برای حرفه ای های شبکه.


آموزش معرفی Docker [ویدئو]

Intro to Docker [Video]

در این دوره جامع Docker را از ابتدا یاد بگیرید. این دوره با پوشش نصب، مدیریت کانتینر، ساخت تصویر و ارکستراسیون با Docker Swarm and Compose، برای حرفه ای های مشتاق DevOps عالی است.


آموزش CompTIA IT Fundamentals+ (FC0-U61) [ویدئو]

CompTIA IT Fundamentals+ (FC0-U61) [Video]

با دوره آموزشی CompTIA IT Fundamentals+ ما وارد ملزومات فناوری اطلاعات شوید - مهارت‌های حیاتی در سیستم‌های عامل، شبکه و امنیت را بیاموزید تا پایه‌های فنی قوی بسازید.


آموزش CompTIA Server+ (SK0-005) [ویدئو]

CompTIA Server+ (SK0-005) [Video]

با تسلط بر زیرساخت سرور، مدیریت و امنیت با دوره CompTIA Server+ ما، حرفه فناوری اطلاعات خود را تقویت کنید.


آموزش مسیریابی و سوئیچینگ سیسکو CCT (100-490) [ویدئو]

Cisco CCT Routing and Switching (100-490) [Video]

با دوره آموزشی سیسکو CCT Routing and Switching وارد دنیای شبکه های سیسکو شوید و مهارت های مدیریت و عیب یابی موثر سیستم های شبکه پیشرفته را به دست آورید.


آموزش توسعه دهنده گواهی AWS - Associate [ویدئو]

AWS Certified Developer - Associate [Video]

با دوره برنامه نویس معتبر AWS ما به توسعه AWS مسلط شوید و گواهینامه خود را دریافت کنید! آموزش ساخت، استقرار و بهینه سازی برنامه های کاربردی ابری به طور موثر با استفاده از فناوری پیشرفته AWS