Sarah Edwards

مدیر هنری، سازنده محتوا و مدافع

به‌عنوان یک مدافع سلامت روان و واگرای عصبی ، امیدوارم تجربه شخصی و آموزش هنری را با هم ادغام کنم تا از طریق خلاقیت به بسیاری از شرایط روحی و جسمی آگاهی بیاورم.

من در حال حاضر در بهبودی برای اختلال وسواس فکری اجباری آسیب (hOCD)، اختلال وسواس مسئولیت‌پذیری (rOCD) و اختلال استرس پس از ضربه پیچیده (cPTSD) هستم. ). من همچنین در حال یادگیری همزیستی با اختلال اضطراب فراگیر شدید (GAD)، حملات پانیک هستم و اضطراب و OCD را مرکز حمایت خود قرار داده ام.

همچنین امیدوارم بتوانم آگاهی را به نیازها و ناتوانی‌های جسمانی بیاورم. من یک نبرد مادام العمر با اختلالات خودایمنی، و فلج مغزی جزئی که منجر به فلج خفیف شده است داشته ام و امیدوارم بتوانم کار خود را در جامعه معلولان گسترش دهم. در آینده برای پر کردن شکاف بین سلامت عمومی و ابزارهای خلاقانه.

من یک سال زودتر از دبیرستان فارغ التحصیل شدم و مشتاق کاوش در جهان هستم . من در موسسات مختلف، از جمله دانشگاه هنر فلورانس در ایتالیا، مدرسه هنرهای تجسمی در نیویورک برای کارگردانی، و همچنین دانشگاه پن ایالتی در رشته ادبیات، هنر و علوم تحصیل کردم.

به طور حرفه ای، من یک مدیر هنری ارشد در بخش سلامت و سلامت تبلیغات، یک نویسنده منتشر شده، و یک فیلمنامه نویس، کارگردان هنری و عکاس برنده جایزه هستم. در حال حاضر، من شرکت خود را برای آگاهی از سلامت روان، خلاقیت و تقویت ایمان خود با دیگران مهمم ایجاد می کنم. این شامل انتشار مداوم کتاب‌های کار، کلاس‌ها، مقالات، و یک پادکست برای جرقه زدن گفتگو در مورد موضوعات تابو و کمتر مورد بحث است .

من همچنین برای یک سازمان غیرانتفاعی محلی به عنوان یک خلاق کار می کنم که به نوجوانان و بزرگسالان جوان در فصول نیاز به سلامت روان، افکار خودکشی و بهبودی اعتیاد خدمت می کند.

من عشق جدی دارم به همه چیزهایی که شکلات، کافئین و موسیقی متن دارند. معمولاً می‌توانید من را در یک کتاب‌فروشی بیابید، ایده‌های تصادفی را روی دستمال‌ها خط بزنم، یا با قهوه و هدفون (حدس زدید) بنویسم.

شرکت شخصی من است که با همسرم، ایان، اداره می کنم. ما اشتیاق به ترویج آگاهی سلامت روان و انجیل داریم. با هم در مورد روابط، دوران کودکی، خلاقیت و ایمان در پادکست، اینستاگرام و کانال یوتیوب خود بحث می کنیم!

برای دیدن…

همه پیوندها ما را بررسی کنید
  • کارگاه های آموزشی - به زودی
دوره های این مدرس:

آموزش تنظیم مجدد خلاقانه 4 روزه: کاهش استرس، افزایش بهره وری و تعریف مجدد موفقیت

4 Day Creative Reset: Reduce Stress, Boost Productivity and Redefine Success

"آیا با حفظ عادات مولد مبارزه کرده‌اید، یا دائماً احساس غمگینی یا ناراحتی می‌کنید؟ آیا احساس می‌کنید از اهداف خود در پشت خلاقیت خود جدا شده‌اید..."


آموزش قدرت برندسازی: استفاده از داستان سرایی معتبر برای توسعه کسب و کار هنری شما

The Power of Branding: Using Authentic Storytelling to Scale Your Art Business

"آیا بازاریابی و برندسازی به عنوان یک هنرمند دلهره آور به نظر می رسد؟ آیا وقتی به فروش آثار هنری خود، راه اندازی یک کسب و کار یا ارسال پست در شبکه فکر می کنید، احساس ناراحتی می کنید؟ .."