Lara Newsom

لارا یک مهندس نرم افزار خودآموخته است که اهمیت محتوای قابل درک با کیفیت بالا را برای کسب مهارت های جدید درک می کند. لارا قبل از حرفه خود به عنوان یک مهندس نرم افزار، به عنوان یک طراح گرافیک کار می کرد و هنر را به دانش آموزان در هر سنی آموزش می داد. عشق او به تدریس زمانی که شروع به سخنرانی در کنفرانس‌های سراسر جهان و میزبانی مشترک نمایش Angular Plus، پادکستی برای همه چیزهای Angular و Angular در مجاورت آن‌ها شد، به مهندسی نرم‌افزار نیز منتقل شد. لارا علاوه بر کار به عنوان یک رهبر فنی مهندسی نرم افزار و کمک به جامعه از طریق آموزش، از پرورش بچه گربه های یتیم و مسافرت با همسر و دو نوجوان خود نیز لذت می برد. لارا از ضمایر sheher استفاده می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش دسترسی در Angular

Accessibility in Angular

تا 20 درصد از کاربران شما ممکن است با معلولیتی مواجه شوند که استفاده از برنامه هایی را که در دسترس نیستند دشوار می کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کد Angular قابل دسترسی بنویسید و با استفاده از تست خودکار و گردش کار توسعه دهندگان مبتنی بر دسترسی، از رگرسیون دسترسی جلوگیری کنید.


آموزش راهنمای مسیریابی و ناوبری زاویه ای

Angular Routing and Navigation Playbook

این دوره چندین الگوی رایج مسیریابی زاویه ای را به شما آموزش می دهد، پیشرفت های اخیر را در ماژول مسیریابی معرفی می کند و مرجعی سریع برای کسب مهارت های جدید مرتبط با مسیریابی زاویه ای ارائه می دهد.