John Munjoma

"من عمیقا دوست دارم دیگران را توانمند کنم و به آنها کمک کنم دانش خود را افزایش دهند تا کار و زندگی آنها آسان تر شود." بردهای مدار در ابتدا علاقه جان را به عنوان یک پسر جوان به فناوری برانگیخت. با این حال، تنها پس از اتمام تحصیلاتش به سمت فناوری اطلاعات گرایش پیدا کرد. جان قبل از تبدیل شدن به یک مربی فنی، به عنوان یک مدیر شبکه و سیستم کار می کرد. هنگامی که او آموزش ایجاد نمی کند، جان از یادگیری لذت می برد، به خصوص در مورد جهان، تاریخ، و البته تکنولوژی.

ارتباط با جان: امنیت سایبری، سیستم ها و مدیریت شبکه
دوره های این مدرس:

آموزش رمزنگاری بنیادی توضیح داده شد

Fundamental Cryptography Explained

این آموزش توضیح داده شده در زمینه رمزنگاری بنیادی، ایمن نگه داشتن اطلاعات را پوشش می دهد، زیرا تلاش می کند با استفاده از علم رمزنگاری از یک سر اینترنت به سر دیگر برسد.


آموزش مدیریت نظارت و انطباق با Microsoft 365

Managing Microsoft 365 Governance and Compliance

این آموزش مدیریت و انطباق با مایکروسافت 365 نحوه مدیریت داده های خود را با ابزارهای Microsoft 365 پوشش می دهد تا سازمان شما با الزامات نظارتی داخلی و خارجی مطابقت داشته باشد.


آموزش پیاده سازی سرویس های دستگاه مایکروسافت 365

Implementing Microsoft 365 Device Services

این آموزش پیاده‌سازی Microsoft 365 Device Services چگونگی حفظ یک راه‌حل جامع برای نیازهای دستگاه تلفن همراه شبکه شما، از امنیت گرفته تا تحویل برنامه و هزینه را پوشش می‌دهد.


آموزش Google Cloud Tutorial: Google Cloud IAM Best Practices

Google Cloud Tutorial: Google Cloud IAM Best Practices

این آموزش Google Cloud: آموزش بهترین روش‌های Google Cloud IAM نحوه مدیریت هویت و دسترسی به منابع Google Cloud خود را پوشش می‌دهد تا فقط افراد مناسب وارد شوند و هیچ کس از سرعت آن کاسته نشود.


آموزش Google Cloud Platform

Google Cloud Platform

این دوره آموزشی GCP، فراگیران را برای استقرار برنامه های کاربردی کلاس سازمانی و بسیار مقیاس پذیر در GCP آماده می کند.


آموزش پیاده سازی Microsoft 365 Security and Threat Management

Implementing Microsoft 365 Security and Threat Management

این آموزش پیاده سازی Microsoft 365 Security and Threat Management نحوه پیکربندی و مدیریت ابزارهای مایکروسافت 365 برای تأیید هویت و شناسایی زودهنگام تهدیدها را پوشش می دهد تا امنیت همه جانبه و حفاظت جامع شبکه را فراهم کند.


آموزش کاهش تهدیدات با مایکروسافت دیفندر

Mitigating Threats with Microsoft Defender

این آموزش Microsoft Defender نحوه محافظت از نقاط پایانی شبکه سازمان خود را در حین محافظت در برابر بدافزارها و سرقت اعتبار با تسلط بر Microsoft Defender پوشش می دهد.