Joshua Courtade

فیلمنامه نویس، فیلمساز، مدرس

با سلام! من جاشوا هستم. من یک فیلمنامه نویس حرفه ای و فیلمساز مستقل با بیش از 16 سال سابقه تدریس در دوره های کالج در زمینه نویسندگی، کارگردانی، و تهیه کنندگی برای رسانه فیلم، و همچنین در تاریخ فیلم و سینمای بین المللی هستم.

من دارای مدرک MFA در نویسندگی برای فیلم و تلویزیون از کالج امرسون هستم. 

من در نویسندگی فیلم ترسناک/هیجان‌انگیز آینده به کارگردانی ران کراس و با بازی جک کیلمر، پاریس جکسون و اریک رابرتز، نامزد جایزه اسکار، همکاری کردم. 

من در ژانرهای متعددی (کمدی، درام، علمی تخیلی، ترسناک، هیجان‌انگیز، اکشن، وسترن، و غیره) تجربه دارم و هفت فیلم بلند مستقل و ده‌ها فیلم کوتاه، چندین فیلم را نویسندگی، تولید و کارگردانی کرده‌ام. مجموعه های وب، و تعداد انگشت شماری از تبلیغات و مستندهای تبلیغاتی. 

من عاشق داستان هستم، عاشق فیلم هستم، و عاشق تدریس هستم! 

دوره های این مدرس:

آموزش ساختار داستان

Story Structure

"ساختار یکی از جنبه های اساسی داستان سرایی روایی است - چه در یک رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه، فیلمنامه، غیرداستانی خلاق و غیره.


آموزش فیلمنامه فیلم کوتاه خود را بنویسید!

Write Your Short Film Script!

«فیلم‌های کوتاه ابزار مفیدی برای فیلمسازانی است که به‌عنوان تهیه‌کننده، کارگردان، تدوین‌گر و غیره شروع به کار می‌کنند و پایه و اساس هر فیلم روایی خوب...»


آموزش خلق شخصیت های جذاب

Creating Compelling Characters

«شخصیت‌های جذاب برای موفقیت داستان‌سرایی روایی، چه در قالب رمان، داستان کوتاه، شعر روایی، نمایشنامه و یا یک فیلم علمی، حیاتی هستند.»