Romi Ochwani

بینا و توانمند معنوی

رومی اوچوانی، یک توانمند و مربی معنوی اختصاصی مراقبه، دنیایی را تجسم می‌کند که شفا یافته است و از صمیم قلب به امکان آن اعتقاد دارد. ماموریت او ارتقاء آگاهی جمعی از طریق هدایت افراد به سوی ارتباط عمیق تر با خود پرانرژی، تقویت هدف، خود درمانی، فراوانی و ارتباط درونی است. آموزه های دگرگون کننده رومی زندگی هزاران نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است.

رومی که در هند متولد شد، از دوران کودکی در آموزش ذهن و مراقبه غوطه ور بوده است. سفر او به یوگا و مدیتیشن پس از یک دوره افسردگی شدید عمیق تر شد و در طی آن او هدف زندگی خود را کشف کرد. از طریق تمرینات قدرتمند یوگا و مدیتیشن، همراه با فیض زندگی، رومی دستخوش دگرگونی عمیقی از آگاهی قربانی به هوشیاری شد و شفاهای قدرتمندی را در دنیای درونی خود تجربه کرد. رومی با انگیزه رشد خود، وقف به اشتراک گذاشتن این تکنیک های ارزشمند است، که نه تنها سلامت، تمرکز و قدرت را پرورش می دهند، بلکه جوهره و فراخوان واقعی فرد را نیز آشکار می کنند.

رومی با انگیزه اشتیاق خود برای رفاه کامل، سفرهای زیادی داشته و به دنبال دانش و خرد بوده است. او به روش های مختلف، با تمرکز ویژه بر مدیتیشن، یوگا، و توانمندسازی انسانی پرداخته است. آموزه‌های او با افراد با پیشینه‌های مختلف طنین‌انداز می‌شود، و به آنها قدرت می‌دهد که هم ذهن و هم بدن را تربیت کنند، ماهیت واقعی آن‌ها را درک کنند و ذهن‌هایشان را آزاد کنند. رومی که در حال حاضر در برزیل مستقر است، همچنان از طریق یوگا، مدیتیشن، و تجربیات شفابخش متحول کننده الهام می گیرد.

رومی در دوره آموزشی خود I Am Consciousness به شما کمک می‌کند تا خوددرمانی، تجسم بخشیدن به خود را از طریق مدیتیشن تجربه کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش من آگاهی هستم: از طریق مدیتیشن خود درمانی، تجسم توانمندی و خودسازی را کشف کنید

I Am Consciousnes : Discover Self-Healing, Embody Empowerment, & Self-Realization Through Meditation

"در این سفر 21 روزه خودسازی با رومی اوچوانی، دوره ای را در مورد خود درمانی، تقویت تجسم، توانمندسازی آغاز کنید. زیرا بیشتر ما شما را خرج خواهیم کرد. .."


آموزش درخت سخنگو: 20 ویژگی یک ذهن روشن‌فکر برای ملاقات و همسو شدن با خود برتر

Speaking Tree : 20 Qualities Of An Enlightened Mind To Meet & Align With Your Higher Self

سفری متحول کننده را با «درخت سخنگو: 20 ویژگی ذهن روشنگر برای ملاقات با آمپر؛ آغاز کنید. با خود برتر خود هماهنگ شوید. " - یک تلاش 21 روزه هدایت شده ...."