Reindert-Jan Ekker

پس از سالها کار در زمینه تولید نرم افزار ، Reindert-Jan Ekker در سال 2010 به تدریس برنامه نویسان روی آورد و هرگز به گذشته نگاه نکرد. او نویسنده دوره های Pluralsight است و کلاسهایی را درباره پایتون ، علوم داده ، devops (و سایر موارد) تدریس می کند. حتی اگر او بعضی از مشاغل توسعه را در اینجا و آنجا تحت فشار قرار دهد ، تدریس علاقه واقعی او است و او مشتاقانه منتظر است که این اشتیاق را با شما به اشتراک بگذارد.
دوره های این مدرس:

آموزش بهترین روش های پایتون برای کیفیت کد

Python Best Practices for Code Quality

این جایگزینی برای دوره پیری ، Python Developers Toolkit است که فقط مباحث مربوط به Pylint و مستندات را پوشش می دهد. بدیهی است که این مهارت های اصلی برای هر توسعه دهنده پایتون است ، اما برای یک مبتدی ممکن است خیلی زود باشد.


آموزش جنگو: شروع کار

Django: Getting Started

Django محبوب ترین و بالغ ترین چارچوب توسعه وب پایتون است. به شما امکان می دهد برنامه های وب بهتری را سریعتر و با کد کمتری بسازید. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه اولین برنامه وب خود را با Django و Python بسازید.


آموزش اصول جنگو

Django Fundamentals

این دوره اصول توسعه وب با فریم ورک جنگو را آموزش می دهد. همه چیزهایی را که برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب پایتون مولد نیاز دارید به شما آموزش می دهد.


آموزش اصول جنگو

Django Fundamentals

جنگو محبوب ترین و بالغ ترین چارچوب توسعه وب پایتون است. این به شما امکان می دهد برنامه های وب بهتری را سریعتر و با کد کمتر بسازید. در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه اولین برنامه وب خود را با جنگو و پایتون بسازید.


آموزش ویژگی های جدید جنگو 1.7 و 1.8

What's New in Django 1.7 and 1.8

جنگو 1.7 و 1.8 دارای تعداد زیادی ویژگی و تغییرات جدید هستند. این دوره شما را با مهمترین آنها آشنا می کند تا مطمئن شوید که با آخرین و بهترین نسخه جنگو به روز هستید.


آموزش کار با مدل های جنگو

Working with Django Models

ORM Django یکی از قدرتمندترین و آسان ترین ORM های موجود است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از قدرت کامل مدل های جنگو برای ایجاد مدل های داده بهتر برای برنامه های وب خود استفاده کنید.


آموزش Pandas Playbook: دستکاری داده ها

Pandas Playbook: Manipulating Data

Pandas یکی از محبوب ترین بسته های نرم افزاری برای تجزیه و تحلیل داده ها است. این دوره بر روی ویژگیهای اصلی Pandas برای درگیری داده متمرکز است ، و به شما آموزش می دهد که چگونه از عهده کارهای روزمره یک تحلیلگر داده یا دانشمند داده برآیید.


آموزش توسعه وب با Django و AngularJS

Web Development with Django and AngularJS

بیاموزید که چگونه با استفاده از Django و AngularJS یک برنامه وب ایجاد کنید. Django و AngularJS هر دو چارچوب بسیار محبوب توسعه وب هستند.


آموزش بهترین تمرینات پایتون 3

Python 3 Best Practices

هنگامی که از مراحل ابتدایی یادگیری برنامه نویسی فراتر رفتید، آماده اید که به فکر کردن در مورد اینکه چه چیزی کدهای خوب و تمیز را می سازد، بپردازید. این دوره مجموعه ای از ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در ایجاد پروژه های پایتون با کیفیت بالاتر و قابل نگهداری کمک کند.


آموزش آشنایی با Bash Shell در سیستم عامل Mac و Linux

Introduction to the Bash Shell on Mac OS and Linux

این دوره شما را با مفاهیم و دستورات اساسی مورد نیاز برای شروع استفاده از Bash در Linux و Mac OS X آشنا می کند.


آموزش فلاسک: شروع کار

Flask: Getting Started

اگر می خواهید شروع به توسعه یک برنامه وب کنید ، Flask چارچوب شماست. این به شما امکان می دهد تا یک برنامه با مقدار بسیار کمی کد ایجاد کنید. در این دوره من اصول توسعه وب با Flask را به شما نشان خواهم داد.


آموزش مدیریت بسته های پایتون و محیط های مجازی

Managing Python Packages and Virtual Environments

با نحوه مدیریت نیازهای پروژه های پایتون خود با استفاده از محیط های مجازی و pip ، نصب کننده بسته پایتون آشنا شوید. همچنین می توانید به چندین ابزار مرتبط نگاهی بیندازید: virtualenvwrapper ، pipenv و شعر.


آموزش اسکریپت شل با باش

Shell Scripting with Bash

این دوره به شما می آموزد که چگونه اسکریپتهای پوسته را برای اتوماسیون کارها در سیستم های UNIX بنویسید.


آموزش شروع با اسکریپت نویسی شل برای Bash و Z Shell

Getting Started with Shell Scripting for Bash and Z Shell

اسکریپت های Shell به شما امکان می دهند تقریباً هر وظیفه ای را روی سیستم UNIX خودکار کنید. این دوره به شما می آموزد که چگونه با نوشتن اولین اسکریپتهای پوسته خودکار کار خود را شروع کنید.


آموزش اصول جنگو

Django Fundamentals

این دوره اصول توسعه وب را با چارچوب جنگو آموزش می دهد. شما برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب سازنده پایتون ، همه آنچه را که لازم دارید یاد خواهید گرفت.


آموزش مقدمه ای بر میکروفریمورک فلاسک

Introduction to the Flask Microframework

این دوره اصول توسعه وب با میکروفریمورک Flask را آموزش می دهد. همه چیزهایی را که برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب پایتون مولد با این چارچوب جدید و محبوب نیاز دارید، به شما آموزش می دهد.


آموزش Pandas Playbook: تجسم

Pandas Playbook: Visualization

Pandas یکی از محبوب ترین کتابخانه های تجزیه و تحلیل داده برای Python است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه طیف گسترده ای از داده ها را برای داده های خود ایجاد کنید ، و چگونه می توانید آنها را برای مخاطبان خود جذاب و آموزنده بسازید.


آموزش محیط های توسعه و مدیریت بسته ها در پایتون 3

Development Environments and Package Management in Python 3

تقریباً هر پروژه جدی پایتون به کتابخانه های شخص ثالث بستگی دارد. در این دوره شما یاد می گیرید که چگونه محیط پروژه خود را راه اندازی کنید، بسته های شخص ثالث را نصب و مدیریت کنید و نیازمندی های پروژه خود را مدیریت کنید.


آموزش اصول FastAPI

FastAPI Fundamentals

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از FastAPI یک REST API را توسعه دهید و به آن سرویس دهید، یک چارچوب پایتون که به سرعت به محبوب ترین راه برای ساخت REST API در دنیای پایتون تبدیل می شود.


آموزش مجموعه ابزار توسعه‌دهنده پایتون

The Python Developer's Toolkit

نحوه استفاده از ابزارهای حرفه ای پایتون را بیاموزید. نحوه مدیریت بسته ها و وابستگی ها، اشکال زدایی و بررسی کد، مستندسازی و توزیع پروژه های خود را ببینید.


آموزش شروع کار با Bash و Z Shell

Getting Started with Bash and Z Shell

این دوره مفاهیم اساسی مورد نیاز برای شروع اجرای دستورات پوسته را آموزش می دهد. این مباحث Bash و Z Shell را در هر پلتفرمی شامل لینوکس و سیستم عامل مک ، ویندوز ، BSD و سایر سیستم های UNIX پوشش می دهد.


آموزش ساخت REST API با پایتون 3

Building a REST API with Python 3

اگر به دنبال یک کاربرد عملی از تمام تئوری پایتونی هستید که آموخته اید، این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از پایتون از ابتدا یک REST API کامل بسازید، از جمله پایگاه داده، و بهترین روش ها مانند تست واحد و نکات تایپ.