Liam McLennan

لیام رهبر فناوری ، مدیر مهندسی و متخصص تحویل محصولات چابک است. او به سازمان ها کمک می کند تا استراتژی م effectiveثر فناوری را توسعه دهند ، سپس آن استراتژی را برای دستیابی به اهداف خود پیاده کنند. سایر منافع اصلی بهینه سازی تأثیر تحویل نرم افزار و ساخت تیم های دارای عملکرد بالا با عملکرد بالا است. وی در حال حاضر مشاور اصلی شرکت مشاوره تولید محصولات Readify است. پیش از این ، وی مدیر ارشد فناوری یک رسانه آنلاین و یک شرکت مسافرتی با 300000 عضو بود.
دوره های این مدرس:

آموزش React Fundamentals

React Fundamentals

React یکی از محبوب ترین کتابخانه های جهان برای ایجاد رابط های کاربری وب است. این دوره به شما می آموزد که چگونه با اطمینان برنامه های React را بسازید که نگهداری آنها ساده و آسان باشد.


آموزش مبانی جاوا اسکریپت

JavaScript Fundamentals

همه چیزهایی که یک مبتدی برای شروع برنامه نویسی با جاوا اسکریپت نیاز دارد


آموزش مبانی کافی اسکریپت

CoffeeScript Fundamentals

CoffeeScript زبان کوچکی است که به جاوا اسکریپت کامپایل می شود. این تلاشی است برای افشای بخش‌های خوب جاوا اسکریپت به روشی ساده، همراه با بهترین‌های روبی و پایتون.


آموزش تست در React 18

Testing in React 18

این دوره به شما تکنیک های تست خودکار برنامه های React را آموزش می دهد. هر تکنیک شامل بحث در مورد کاربرد آن تکنیک و نحوه مقایسه آن با سایر گزینه های موجود خواهد بود.


آموزش مبانی Backbone.js

Backbone.js Fundamentals

Backbone.js مجموعه ای از ابزارها است که به برنامه های تحت وب سمت مشتری ساختار می دهد. این به ما کمک می کند تا برنامه های تمیز و قابل نگهداری جاوا اسکریپت را بنویسیم.


آموزش React Fundamentals

React Fundamentals

React یک کتابخانه UI با کارایی بالا و واکنشی برای برنامه های کاربردی وب سمت کلاینت است.


آموزش مبانی F #

F# Fundamentals

اصول و مباحث پیشرفته زبان برنامه نویسی - اولین کاربردی .NET را بیاموزید.


آموزش آزمایش م Reلفه های واکنش

Testing React Components

این دوره به شما نحوه ایجاد م howلفه های قابل آزمایش React و چگونگی اجرای آزمایشات برای م componentsلفه های موثر ، سریع و قابل اعتماد را آموزش می دهد.