Gaetan Lassagne

Gaëtan Lassagne یک هنرمند ارشد فنی در Allegorithmic در فرانسه است. او همچنین معلم نیمه وقت دانشجویان هنر فنی است که برای لیسانس آماده می شوند. وی از 8 سال پیش در این زمینه کار می کند. بخشی از کارهای او به طراحی محصول در Substance Designer ، Substance Painter و بانک اطلاعات مواد اختصاص دارد. در طول چند سال گذشته با Allegorithmic ، او این فرصت را داشته است تا با شرکت های مختلف از جمله Autodesk و استودیوهای مختلف AAA کار کند.

دوره های :

آموزش ارائه مبتنی بر فیزیکی در Substance Painter

Physically-based Rendering in Substance Painter

در این آموزش Substance Painter ، ما می آموزیم که چگونه یک مدل سه بعدی را از ابتدا با استفاده از یک گردش کار rendering-based فیزیکی (PBR) بافت کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015، Substance Painter 1.4، Marmoset Toolbag 2.