Chris Jennings

-

کریس جنینگز یک هنرمند سه بعدی است که در گلاسگو ، اسکاتلند مستقر است. او که هم معماری و هم طراحی کامپیوتری خوانده است ، اکنون به عنوان تجسم سه بعدی در Soluis ، استودیوی تجسم معماری پیشرو در اسکاتلند ، با تولید انیمیشن و تجارب تعاملی برای صنعت معماری ، طراحی داخلی و ساخت و ساز فعالیت می کند. با علاقه به همه چیزهای دیجیتال ، اگر در محل کارش نباشد ، او معمولاً روی پروژه های شخصی کار می کند ، بازی می سازد یا در آموزش غوطه ور است و سعی دارد مهارت های خلاقیت خود را به طور مداوم یاد بگیرد و بهبود بخشد.

دوره های Chris Jennings | دانلود آموزشهای Chris Jennings:

آموزش ایجاد یک پیشرفت داخلی در موتور غیرواقعی و 3ds Max

Creating an Interior Walkthrough in Unreal Engine and 3ds Max

در طول این درس ها ، ما تمام مراحل ایجاد یک راه حل تعاملی یک آپارتمان کوچک در Unreal Engine 4 ، 3ds Max و Photoshop را دنبال خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Unreal Engine 4.7 ، Photoshop CC.