آلفردو گونزالس-باروس کامبا به عنوان Level Designer در سال 2005 شروع به کار کرد و از آن زمان به عنوان طراح بازی ، سطح سازنده و تهیه کننده در شرکت هایی مانند Gameloft ، Zed ، Freedom Factory Studios و Enigma Software Productions کار کرد. وی پس از کار در زمینه خواص فکری با DC Comics ، Marv Films ، Cartoon Network و انتشار بیش از هشت عنوان در پنج سیستم عامل مختلف ، وی همچنین به تدریس در U-Tad (دانشگاه Camilo Jose Cela ، مادرید ، اسپانیا) و همچنین کار به عنوان توسعه دهنده بازی های ویدیویی مستقل. او همچنین عضو هیئت انجمن طراحان بازی اسپانیا است.
در طول این درس ها ، ما با بیان تکنیک هایی برای ایجاد یک مفهوم بازی و روش های مختلف کار با آن مفهوم بازی ، وظایف طراح بازی را تعریف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Word 2013 ، PowerPoint 2013 ، Photoshop CS6.