هدف کلی این دوره آموزش نحوه ایجاد بافت ها و متریال های سبک برای بازی ها است. نرم افزار مورد نیاز: UDK(2012-10)، Maya 2013، Photoshop CS6، Illustrator CS6.
در این آموزش UDK، نحوه ایجاد یک محیط کوچک با تمرکز بر مواد آموزشی و بافت ها را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: UDK(2012-10)،Photoshop CS5، Maya 2012، Ndo2، xNormal، ZBrush 4R4.
بسیاری از بازیهای مدرن بر محیطهایی متمرکز هستند که شامل زنجیر، طناب و انگور است. این دارایی ها می توانند به ایجاد دنیای بازیکنان منحصر به فرد و باورپذیر کمک کنند. نرم افزار مورد نیاز: UDK (2012-10)، Photoshop CS5، Maya 2012، Ndo2، xNormal، ZBrush 4R4.
در طول این دوره ها ، ما در مورد استفاده از بازیگران دوربین برای شکل دادن به تجربه پخش کننده بحث خواهیم کرد و همچنین در مورد تکنیک های مشابه با آنچه در فیلم ها استفاده می شود بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: UDK (2012-10) ، Photoshop CS6.
در این آموزش Unreal Engine ، ما می آموزیم که چگونه مجموعه های راک را برای استفاده در موتور بازی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.6.1، Photoshop CS5، Maya 2012، nDo2، xNormal، ZBrush 4R4.
در این آموزش، ایجاد یک دارایی آسیب دیده و فرسوده از یک دارایی جدید و کنترل انتقال بلادرنگ بین دو حالت را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: UDK (2012-10)، Photoshop CS5، Maya 2012، Ndo2، xNormal، ZBrush 4R4.