Jenna Edwards

سریال "کوک بهترین ها".

من جنا ادواردز هستم از Cooking Companion TV، مجموعه‌ای از دستور العمل‌های آشپزی خانگی ظریف، عمدتاً سبزیجات محور، اما همچنین انواع غذاها و فرهنگ‌ها. فکر می‌کنم همه می‌توانند از آشپزی در خانه لذت ببرند و هدف من این است تا شما را با غذاها، طعم‌ها و تکنیک‌های جدید آشنا کند، به‌ویژه زمانی که ما را در بین فرهنگ‌ها به هم متصل می‌کند.

من به طور حرفه ای آموزش ندیده ام، بنابراین سبک تدریس من از یک آشپز خانه به آشپز دیگر است. وقتی دستوری را برای نمایش در اینجا یا در YouTube انتخاب می‌کنم، آن را انتخاب می‌کنم زیرا برای آشپزهای خانگی معمولی واقع‌گرایانه است و از مواد و ابزارهایی که به راحتی در دسترس هستند استفاده می‌کند.

از سفر و استفاده از غذا برای یادگیری فرهنگ ها و مردم جدید لذت می برم. یک دستور غذا، سوغاتی مورد علاقه من است که باید به خانه برگردانم!

در Skillshare، من مجموعه کلاس‌های متمرکز «بهترین پختن» را برای تکنیک‌های خاص پخت تخم‌مرغ تولید می‌کنم. من برنامه هایی برای گسترش این مفهوم دارم، پس با ما همراه باشید و به انجمن بپیوندید!

من در بروکلین (نیویورک) با شوهر فرانسوی و سگ نجات، نیروی دریایی/ناگت/ناستی زندگی می کنم. من که در اصل اهل می سی سی پی بودم، در کالجی در جنوب فلوریدا تحصیل کردم و نماینده فلوریدا در دوشیزه آمریکا و دوشیزه ایالات متحده آمریکا بودم. من همچنین یک بنیاد غیرانتفاعی برای کودکان مبتلا به سرطان، برای یک روز، که در سال 2000 تأسیس کردم، مدیریت می کنم، و یک بازیگر حرفه ای تجاری و مدل دستی هستم. در اوقات فراغت، من عاشق یک پروژه DIY شدید و یک الگوی دوخت متقاطع هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش بهترین تخم مرغ را بپزید: آب پز

Cook the Best Eggs: Boiled

"بهترین تخم مرغ های آب پز را بپزید، ترکیبی از تکنیک ها و دستور العمل ها برای تخم مرغ های آب پز/بخارپز.  زرده سفت،  زرده مربا، زرده آب پز - ترشی، ترشی، سرخ شده، سرخ شده...."


آموزش بهترین تخم مرغ ها را بپزید: املت، فریتاتا و کیش

Cook the Best Eggs: Omelets, Frittatas, and Quiche

«بهترین تخم‌مرغ‌ها را بپزید: املت، فریتاتا و نسخه کیش، مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و دستور العمل‌ها برای املت‌ها در همه انواع مختلف.


آموزش بهترین تخم مرغ را بپزید: آب پز

Cook the Best Eggs: Poached

"بهترین تخم‌مرغ‌های آب‌پز را بپزید، مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و دستور العمل‌ها برای تخم‌مرغ‌های آب‌پز. ما به روش‌های متعدد برای ایجاد آن "سفیدهای صاف" نمادین خواهیم پرداخت.