Dian Taylor

Microsoft Business Applications MVP، Dynamics 365 Presales Engineer دیان تیلور یک مهندس Microsoft Business Applications MVP و Dynamics 365 Presales Engineer (مدیر) در RSM است.

وی از سال 2011 مشاور پیش فروش فصلی و پیاده سازی متخصص در Microsoft Dynamics 365 (CRM) است. دیان درگیر راه حل بوده است طراحی ، پیاده سازی ، پیکربندی و سفارشی سازی چندین سناریوی پیچیده در بخشهای مختلف صنعت. او توانایی منحصر به فردی در شفاف سازی استراتژی ها و اهداف CRM دارد: مدل سازی و بهینه سازی فرآیندهای تجاری ، تعریف نیازهای کاربر و طراحی مناسب برای راه حل های CRM هدف و مقرون به صرفه. Dian همچنین با اجزای Power Platform مانند Power Automate ، Power Virtual Agent و موارد دیگر کار می کند. در وب سایت وی ، https://D365Goddess.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش ضروری فروش Microsoft Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 Sales Essential Training

بیاموزید که از Microsoft Dynamics 365 برای مدیریت مقدار زیادی داده ، ایجاد روابط با مشتری و ایجاد گردش کار ساده برای فروش استفاده کنید.


آموزش Microsoft Dynamics 365: Sales Insights

Microsoft Dynamics 365: Sales Insights

یاد بگیرید که چگونه از Microsoft Dynamics 365 Sales Insights برای ارزیابی فرآیند فروش خود، بهبود گردش کار و افزایش کارایی فروش خود استفاده کنید.


آموزش ضروری Microsoft Dynamics 365 Sales (2021)

Microsoft Dynamics 365 Sales Essential Training (2021)

یاد بگیرید که از Microsoft Dynamics 365 برای مدیریت حجم زیادی از داده ها، ایجاد روابط با مشتری و ایجاد گردش کار ساده برای فروش استفاده کنید.


آموزش Microsoft Dynamics برای خدمات مشتری

Learning Microsoft Dynamics for Customer Service

اصول نحوه استقرار، مدیریت و استفاده از خدمات مشتری Microsoft Dynamics 365 را بیاموزید.