Netta Tzin

نتا یک کارشناس محصول و رشد است که از استعدادهای خود به عنوان مدیر محصول در زمینه بیمه و فناوری موسیقی و همچنین مشاور محصول برای سازمان های مختلف استفاده می کند. سابقه وی ترکیبی از هر دو درجه دانشگاهی در مهندسی صنایع (کارشناسی) و مدیریت بین المللی (کارشناسی ارشد) ، همراه با سابقه کار بیش از 10 سال در استراتژی ، ساختار و اجرای پروژه ها و محصولات ، در استارتاپ ها و شرکت ها است. در چند سال گذشته ، نتا بر پیشبرد محصولات مبتنی بر داده از استراتژی تا راه اندازی و مقیاس بندی تمرکز کرده است. علاوه بر این ، او یک جنبش فرهنگی ایجاد کرده است که بر افزایش آگاهی از مسائل روزمره زندگی در جوامع شهری متمرکز است.
دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت و ارزیابی فرصت های مبتنی بر شواهد

Managing and Assessing Evidence-based Opportunities

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه می توانید روش های مبتنی بر شواهد را در فرآیند کشف و طراحی محصول ایجاد کنید تا نمونه های اولیه ای را ایجاد کنید که با فرصت های بازار مطابقت داشته باشد و مجموعه ای از ابزارها را برای اعتبارسنجی راه حل ها به صورت چابک داشته باشد.


آموزش معماری اطلاعات UX

UX Information Architecture

این دوره به شما می آموزد که چگونه از روش های مرتب سازی کارت در فرآیند ساختاردهی معماری اطلاعات استفاده کنید تا چارچوب های سیمی محصول را ایجاد کنید که با نیازها و خواسته های کاربران و ذینفعان به کارآمدترین روش هماهنگ باشد.


آموزش برنامه یادگیری عمیق برای بازاریابی

Deep Learning Application for Marketing

این دوره به شما می آموزد که چگونه یادگیری عمیق در شیوه های روزانه بازاریابی دیجیتال ادغام می شود تا شیوه های بازاریابی دیجیتال در عصر داده محور را بهبود بخشد و ارتباطات بهتری با کاربران موجود و بالقوه حفظ کند.