Nicholas Lever

-

توسعه دهنده بازی پس از اخذ مدرک طراحی گرافیک ، در سال 1980 به عنوان انیمیشن کارتن شروع به کار کردم. خرید Sinclair ZX81 در 1982 شروع مهاجرت به برنامه نویس تمام وقت بود. ZX81 به سرعت با Sinclair Spectrum جایگزین شد ، یک پردازنده Z80 و 48K قوچ عظیم این کامپیوتر را برای توسعه بازی ها بسیار بهتر کرد. من چند بازی با استفاده از Sinclair Basic و سپس Assembler توسعه دادم. Spectrum با یک Commodore Amiga عوض شد و من بازیهای بیشتری را در بازار ابزارهای اشتراک گذاری توسعه دادم و به استفاده از C. رفتم. در این مرحله اساساً یک سرگرمی بود. کارهای پولی همچنان تبلیغات تجاری متحرک بود. من سرانجام در اوایل دهه نود یک کامپیوتر خریدم و مدرک دانشگاه آزاد در ریاضیات و محاسبات را به پایان رساندم. من یک کتابخانه sprite ActiveX control ایجاد کردم و اولین کتاب خود را با هدف جذب طراحان در برنامه نویسی تألیف کردم. در اواسط دهه نود ، Flash ظاهر شد و شرکتی که من در حال مدیریت آن بودم ، Catalyst Pictures ، به خاطر ایجاد بازی ها مشهور شد. از آن زمان بیشتر زندگی کاری من ایجاد بازی است ، ابتدا در Flash و Director ، زیرا مدیر اولین کتابخانه سه بعدی گسترده ای را که در مرورگر با استفاده از افزونه اجرا می شود منتشر کرد.

دوره های Nicholas Lever | دانلود آموزشهای Nicholas Lever:

آموزش نوشتن Unity Compute Shaders

Learn to Write Unity Compute Shaders

از قدرت GPU استفاده کنید