راهنمای مبتدی با آزمایشگاه های عملی برای تسریع مهارت های مهندسی سریع شما
راهنمای شما برای درک ساخت و ساز رویه ای ساختمان ها و نقشه های شهر برای بازی ها و محیط های مجازی
سیستم Mixamo و Mecanim Unity را برای ساخت و برنامه نویسی شخصیت بازی سوم شخص خود یاد بگیرید.
راهنمای جامع ساخت مش بلوکی برای دنیاهای تولید شده رویه ای که برای Unity 2020+ به روز شده است.
ایجاد دانش برتر در مورد رندر سخت افزار سایه زن رأس از گرافیک های سه بعدی.
با ابزار برنامه نویسی ویژوال سایه زن Unity Engine برای غیر برنامه نویسان آشنا شوید.
برنامه نویسی محیط های واقعی با سی شارپ از طریق دستکاری الگوریتمی داده های مش و پوشش گیاهی.
با یادگیری برنامه نویسی و خلق هنر، مکانیک بازی دفاع برج را از طریق ایجاد سطح بازی کاوش کنید.
راهنمای عملی برنامه نویسی شخصیت های غیر بازیکن برای بازی ها در موتور بازی Unity با سی شارپ
با این بازسازی های سرگرم کننده یکپارچهسازی با سیستمعامل، درباره مکانیک بازی و برنامه نویسی پایتون (با Pygame) بیاموزید.
بازیهای پیشرفته هوش مصنوعی با الگوریتمهای ژنتیک، شبکههای عصبی و یادگیری Q در C# و Tensorflow for Unity
نحوه ایجاد فضای سه بعدی با octrees را کشف کنید و الگوریتم A* را برای ایجاد هوش مصنوعی برای پیمایش خودکار پیاده سازی کنید.
کاوشی در ساخت کد مدولار شده قوی برای بازیهای با Unity 2019 و C#.
مهارت های ایجاد محیط بازی خود را با یادگیری خودکارسازی سیاهچال و تولید پیچ و خم با Unity & Blender تقویت کنید.
موضوعات درخواستی دانشآموز از جمله ECS، سیستم شغلی، پایگاههای داده، واقعیت افزوده، انیمیشن رویهای، هوش مصنوعی و موارد دیگر.
راهنمای مبتدیان برای ریاضیات اساسی، ساختارهای داده و الگوریتم های مورد استفاده در برنامه نویسی بازی که در Unity استفاده می شود
با ساخت الگوریتم های هوش مصنوعی با ابزارهای Visual Scripting، بازی های خود را بدون کدنویسی زنده کنید.
یاد بگیرید که هر فریم از عملکرد را از پروژه های توسعه بازی Unity خود حذف کنید
API درخت رفتار خود را در سی شارپ ایجاد کنید و آن را در موتور بازی Unity اعمال کنید
استخوان های لخت برنامه نویسی بدون بلینگ!
راهنمای نهایی شما برای Unity's Mecanim که فریمهای کلیدی، منحنیها، سینماتیک معکوس، مجموعههای strafe، ترکیب و موارد دیگر را پوشش میدهد.
آموزش برنامه ریزی خط لوله گرافیکی در Unity برای ایجاد سطوح بصری منحصر به فرد برای اشیاء بازی.