Tracey Ashington

مربی شغلی - استاد استعدادیابی - استخدام‌کننده فارغ‌التحصیل - الهام‌بخش من 20 سال را در استخدام صرف کرده‌ام، عمدتاً برای جذب فارغ‌التحصیلان، و به جوانان فوق‌العاده کمک می‌کنم شغل‌های شگفت‌انگیزی پیدا کنند که باعث شروع کارشان می‌شود و من هر دقیقه از آن را دوست دارم. چه استخدام، راهنمایی شغلی، کمک برای آماده شدن برای مصاحبه، ایجاد یک برند حرفه ای، ایجاد یک استراتژی شغلی، از کجا به عنوان فارغ التحصیل به دنبال شغل شروع کنیم یا موانع دیگری که در حرفه خود با آن روبرو هستیم، من می توانم کمک کنم. من مشتاق استعداد هستم و روز عالی من شامل مربیگری شغلی، ایجاد استراتژی های شغلی، کارگاه های حرفه ای ساخت برند، رزومه و راهنمایی مصاحبه، مصاحبه های ساختگی، مذاکرات حقوق و مزایا و مشاوره در مورد فرآیندهای خروج و استعفا است. من برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود و کمک به افراد باهوش در یافتن مشاغل عالی، کارگاه ها و جلسات آموزشی برگزار می کنم. ما سخت کار می کنیم، برای موفقیت تلاش می کنیم و می خواهیم تفاوت ایجاد کنیم. ما همان دستور کار را داریم که یافتن شغلی است که ما را خوشحال کند و شغلی که باعث افتخار ما باشد. قول نمی دهم برایت شغل پیدا کنم اما متعهد می شوم که نقشی را ایفا کنم. یک ایمیل برای من ارسال کنید tracey@traceyashington.com
دوره های این مدرس:

آموزش مسترکلاس مصاحبه شغلی فروش - شغل فروش مورد نظر خود را دریافت کنید

Sales Job Interview Masterclass - Get The Sales Job You Want

تکنیک های مصاحبه فروش را یاد بگیرید، شغل فروش مورد نظر خود را بدست آورید. در مصاحبه فروش قدم بگذارید، اقدام کنید، موفق شوید!


آموزش مصاحبه برای یک نقش فنی: به شغلی که می خواهید برسید

Interviewing For A Technical Role: Get The Job You Want

تکنیک های مصاحبه شغلی فنی را بیاموزید. آمادگی، سوالات، حل مسائل فنی، مدیریت اضطراب بیشتر


آموزش استخدام و مصاحبه با استعدادهای دیجیتال مارکتینگ را بیاموزید

Learn Recruitment & Interviewing Of Digital Marketing Talent

استخدام‌کنندگان و مدیران استخدام، مهارت‌های استعدادیابی و استخدام را برای جذب بهترین استعدادهای بازاریابی دیجیتال بیاموزید.


آموزش مصاحبه شغلی مانند یک رئیس! چگونه یک مصاحبه را به شغل تبدیل کنیم

Job Interview Like A BOSS! How To Turn An Interview To A Job

تکنیک های مصاحبه شغلی را بیاموزید و شغل مورد نظر خود را بدست آورید. مراحل مصاحبه شغلی را طی کنید، برای موفقیت اقدام کنید


آموزش نحوه انجام مصاحبه های شگفت انگیز برای یک موقعیت فروش را بیاموزید

Learn How To Conduct Amazing Interviews For A Sales Position

با انجام مصاحبه‌های پیشرو در صنعت، در جنگ برای مهارت‌های فروش برتر پیروز شوید: استخدام‌کنندگان، مدیران استخدام این برای شماست.


آموزش CV Masterclass: راهنمای کامل برای نوشتن CV برنده شغل

CV Masterclass: Complete Guide To Writing A Job Winning CV

یاد بگیرید که یک CV/رزومه شگفت انگیز بنویسید و شغل مورد نظر خود را بدست آورید و CV به روز شده خود را به عنوان یک تکلیف در این دوره ارسال کنید.


آموزش بیاموزید که چگونه به مصاحبه شغلی بازاریابی دیجیتالی خود کمک کنید

Learn How To Ace Your Digital Marketing Job Interview

بیاموزید که چگونه مصاحبه های شغلی Ace را انجام دهید و شغل رویایی خود را در بازاریابی دیجیتال بدست آورید. بیاموزید که چگونه استخدام کنندگانی را برای استخدام شما در حال حاضر معرفی کنید!


آموزش یاد بگیرید چگونه برای یک نقش فنی/IT مصاحبه انجام دهید

Learn How To Conduct Interviews For A Technical / IT Role

با انجام مصاحبه هایی با رتبه برتر، در جنگ برای استعدادهای فناوری اطلاعات و فنی پیروز شوید: استخدام کنندگان، مدیران استخدام این برای شما مناسب است.