Tom Taulli

تام تاولی نویسنده توسعه‌ی فریم اصلی مدرن: COBOL، پایگاه‌های داده و رویکردهای نسل بعدی (O'Reilly Media - amzn.to/3EJxDhe) و کتاب راهنمای اتوماسیون فرآیند رباتیک: راهنمای پیاده‌سازی سیستم‌های RPA (http://amzn) است. .to/2tURWJx). او از دوران دبیرستان، زمانی که برنامه های کامپیوتری را برای مجلات می نوشت، برنامه نویسی می کرد (بله، در دهه 1980، نشریاتی بودند که فهرست کد داشتند!). وقتی وارد کالج شد، شرکتی راه اندازی کرد که نرم افزار ویندوز را برای آمادگی امتحان می فروخت. او سپس شرکت‌های دیگری مانند Hypermart.net را تأسیس کرد - که نسخه اواسط دهه 1990 Shopify بود - که به InfoSpace.com فروخته شد. در طول مسیر،
دوره های این مدرس:

آموزش UiPath: تصویر بزرگ

UiPath: The Big Picture

در این دوره آموزشی، با توابع اصلی و موارد استفاده عملی برای پلتفرم UiPath آشنا خواهید شد. شما همچنین به استراتژی های پیاده سازی و استقرار نرم افزار نگاه خواهید کرد.


آموزش ملزومات سواد داده: هوش مصنوعی مکالمه

Data Literacy Essentials: Conversation AI

در این دوره آموزشی، با عملکردهای اصلی و موارد استفاده عملی برای مکالمه هوش مصنوعی آشنا خواهید شد. همچنین نگاهی به پلتفرم ابری DialogFlow Google برای درک نحوه عملکرد این فناوری وجود خواهد داشت.


آموزش مرکب اصلی موراخ COBOL

Murach’s Mainframe COBOL

در این دوره که بر اساس کتابی به نام Murach’s Mainframe COBOL تهیه شده است، نکات ضروری زبان COBOL، گزارش ها، مدیریت فایل، CICS (برای تراکنش ها) و DB2 (برای پایگاه های داده) آموزش داده می شود.


آموزش پیاده سازی راه حل های شبکه عصبی در محیط های سازمانی

Implementing Neural Network Solutions in Enterprise Environments

این دوره پیاده سازی راه حل ها و مدل های شبکه عصبی در یک سازمان را پوشش می دهد. موضوعات شامل استراتژی های استقرار مدل، سیستم های نظارت در تولید، ادغام با ETL و پایگاه های داده، و امنیت است.


آموزش کاربرد عملی LLM

Practical Application of LLMs

این یک مقدمه در سطح مبتدی برای مدل های زبان بزرگ (LLM) است. این دوره به شما اصول این فناوری قدرتمند را به همراه مثال های عملی با استفاده از OpenAI API آموزش می دهد.


آموزش راه حل های LangChain را در گردش کار داده خود پیاده کنید

Implement LangChain Solutions in Your Data Workflow

این دوره یکپارچه سازی و اتوماسیون LangChain در خطوط لوله داده را پوشش می دهد. موضوعات شامل خودکارسازی گردش کار، مدیریت جریان داده، فرآیندهای ETL، اتصال LangChain با سایر سیستم‌ها، حفظ و نظارت بر گردش‌های کاری و مقیاس‌بندی است.


آموزش تصویر بزرگ COBOL

COBOL Big Picture

در این دوره آموزشی، با زبان COBOL، نحوه استفاده از آن در پردازنده مرکزی و فرصت های شغلی در این صنعت آشنا خواهید شد. همچنین نگاهی به اکوسیستم وجود خواهد داشت، مانند پایگاه‌های داده Db2 و سیستم‌های تراکنش CICS.


آموزش پایگاه های داده رابطه ای: تصویر بزرگ

Relational Databases: The Big Picture

در این دوره آموزشی، با توابع اصلی و موارد استفاده عملی برای پایگاه های داده رابطه ای آشنا می شوید.


آموزش توسعه LangChain

LangChain Development

این یک دوره آموزشی سطح متوسط ​​در مورد LangChain است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از این پلتفرم منبع باز قدرتمند، برنامه های کاربردی هوش مصنوعی ایجاد کنید.


آموزش تحلیل روند با SQL Server

Trend Analysis with SQL Server

این دوره تحلیل روند برای سرور SQL را پوشش می دهد. موضوعات شامل یادگیری در مورد پرس و جوهای SQL، شناسایی روند خطی، تکنیک های تجسم داده ها، تغییرات فصلی، و بهترین شیوه ها است.


آموزش اصول COBOL

COBOL Fundamentals

COBOL یک زبان رایج برای مین فریم است. در این دوره شما با اصول اولیه این زبان آشنا خواهید شد و قادر خواهید بود اپلیکیشن های خود را بسازید.