Jessica Swift

طراح الگوی سطح + هنرمند

سلام!

من یک هنرمند تمام وقت و طراح الگوی سطح در پورتلند، اورگان هستم. خوشحالم که اینجا هستید!

من هنر می‌سازم زیرا به من احساس شادی، امیدواری و سرزندگی می‌دهد. به همین سادگی. من محصولات خود را طراحی می‌کنم، مانند چاپ هنری، و همچنین با انواع شرکت‌ها برای تولید محصولات جالب مانند پارچه، لوازم التحریر، فرش، پازل و موارد دیگر همکاری می‌کنم.

اما من هم هنر می‌کنم چون برای شما هم شادی، امید و سرزندگی می‌خواهم. شما مهم هستید. (بله، شما!) خیلی.

من مشتاق آموزش دادن و به اشتراک گذاشتن مهارت‌هایی هستم که در این راه آموخته‌ام، بنابراین امیدوارم بتوانم به سفر شما پر از سهولت، الهام و وضوح کمک کنم.

هر چیزی که من ایجاد می کنم طوری طراحی شده است که به شما احساس خوبی بدهد. من می‌خواهم محصولات و کلاس‌های من به شما کمک کنند تا به خودتان اجازه دهید به خودتان اعتماد کنید و از شهود خود پیروی کنید و به شما الهام بخشید تا بهترین و پر رویاترین زندگی خود را داشته باشید. شما مهم هستید. به شما اجازه داده می شود احساس خوبی داشته باشید و رویاهای خود را دنبال کنید، فقط به این دلیل. دنیا به پر از شادی شما نیاز دارد!

بنابراین، بیایید این کار را انجام دهیم. ما؟

xo

جسیکا

در تماس باشید

– بیایید با هم دوست باشیم!

– مطمئن شوید که من را در Skillshare نیز دنبال می‌کنید، تا بتوانید در مورد جدیدترین کلاس‌ها، مسابقات و غیره من به‌روز باشید.

– My همچنین یک راه سرگرم‌کننده برای به‌روز ماندن در مورد همه چیزهایی است که من انجام می‌دهم، و به عنوان یک جایزه، ۱۰۰ روز پیاپی ایمیل‌های نشاط‌آور دریافت خواهید کرد. :)

دوره های این مدرس:

آموزش هنر خود را برای تمرین مراقبت از خود شروع کنید

Kickstart Your Art For Self-Care Practice

"در این کلاس یاد می گیرید که چگونه از قدرت شهود خود بهره ببرید و از هنرسازی به عنوان ابزاری برای مراقبت از خود استفاده کنید. خواه شما یک هنرمند با تجربه باشید.


آموزش کمپ الگو – سطح I: طراحی یک الگوی تکراری در Adobe Illustrator

Pattern Camp – Level I: Design a Repeating Pattern in Adobe Illustrator

اگر رویای یادگیری نحوه ایجاد طرح‌های الگوی دیجیتال منحصر به فرد خود را دارید اما مطمئن نیستید از کجا و چگونه شروع کنید، Pattern Camp برای شما مناسب است. این دوره w. ..


آموزش Pattern Camp – Level II: ایجاد الگوهای تکراری پیچیده در Illustrator

Pattern Camp – Level II: Create Complex Repeating Patterns in Illustrator

این دوره برای روح خلاقی طراحی شده است که با تکنیک های پایه طراحی سطح راحت است و می خواهد مهارت های خود را به سطح بعدی برساند. ..


آموزش آزادی رنگ - با استفاده از ابزار هنری Recolor در Adobe Illustrator

Color Freedom – Using the Recolor Artwork Tool in Adobe Illustrator

رنگ بخشی سرگرم کننده، هیجان انگیز، فوق العاده مهم و گاهی ترسناک در تصویرسازی و طراحی است. Adobe Illustrator استفاده، ویرایش و mas را انجام می دهد. ..


آموزش تمرین روزانه هنری برای مراقبت از خود: 14 روز پیام برای خودتان

Daily Art Practice for Self-Care: 14 Days of Messages To Yourself

هماهنگ کردن شهود خود به عنوان بخشی از تمرین روزانه هنری و ایجاد هنر از یک مکان عمیقا شخصی می تواند بسیار قدرتمند باشد. خود کا. ..


آموزش هنر برای مراقبت از خود - یک هدیه با قلب + معنا بسازید

Art For Self-Care – Craft A Gift With Heart + Meaning

"این فصل بخشش + قدردانی است! در این دوره، شما یک اثر هنری منحصر به فرد را با یک پیام شخصی یا آرزو برای شخصی مهم در زندگی خود خواهید ساخت. (. ..."