Daniel Scott

مربی معتبر Adobe

من معلم طراح دیجیتال در BYOL International هستم. به اشتراک گذاشتن چیزی است که من هستم، و تدریس جایی است که در بهترین حالتم هستم، زیرا من در هر دو طرف این معادله بوده ام، و دریافت آموزش های مفید راه معنادار من برای عضویت در جامعه خلاق است.

من مدت زیادی را صرف تماشای یادگیری و آموزش دیگران کرده ام تا نحوه کارم با شما را اصلاح کنم تا کارآمد، مفید و مهمتر از همه به یاد ماندنی باشم. من می خواهم آنچه را که به شما نشان داده ام به آینده ای روشن منتقل کنید.

من یک همسر (یک دختر دوست داشتنی ایرلندی) و بچه دارم. من در بسیاری از مکان‌ها زندگی و کار کرده‌ام (همانطور که کیوی‌ها تمایل دارند) - اما بیشتر 14 سال خلق و تدریس من یک موضوع مهم داشته است: همراهی دیگران برای سوار شدن در حالی که همه ما سعی می‌کنیم دنیا را با داستان‌هایمان تغییر دهیم. ، کار عشق و هنر ما.

من یک مربی معتبر Adobe (ACI) در ایرلند هستم. من همچنین یک متخصص Adobe Certified (ACE) هستم و دوره آموزشی Adobe Certified Associate (ACA) را گذرانده ام. و من فقط Adobe کار نمی کنم. به یاد داشته باشید، رسانه یک اصطلاح بسیار گسترده است - دیجیتال مرزها را شکست، بنابراین همه ما دائماً در حال یادگیری هستیم.

من بیش از 14 سال است که تدریس می کنم. من از یک طراح رسانه و تولید کننده محتوا آمده ام - بنابراین می دانم که شما در حال حاضر دقیقا در کجا هستید. من اونجا بودم. من عاشق این چیزها هستم چاپ، نشر دیجیتال، وب و ویدئو. من می توانم ببینم که چگونه همه چیز به هم وصل می شود. و من می‌توانم ببینم چگونه می‌توانیم آن اتصالات را به اشتراک بگذاریم.

من لپ تاپ Bring Your Own را در نیوزیلند آنلاین ساختم. من یک تیم عالی دارم که با من کار می کند تا BYOL را در راس آموزش Adobe و رسانه های دیجیتال نگه دارم. من کسب و کار را درک می کنم، من یکی از آن ها را دارم - بنابراین می دانم که چقدر مهم است که آن را به درستی انجام دهم و کاری کنم که برای شما کار کند.

دنیل والتر اسکات

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی وب Adobe Dreamweaver CC از Adobe Illustrator Mockups

Adobe Dreamweaver CC Web Design from Adobe Illustrator Mockups

بررسی اجمالی سلام، اسم من دن است و با هم می خواهیم با استفاده از Adobe Dreamweaver یک وب سایت نمونه کار بسازیم. ما از ابزارهای قالب‌بندی مفید Dreamweaver استفاده خواهیم کرد. ..


آموزش تکنیک های بهره وری Photoshop CC 2020

Photoshop CC 2020 Productivity Techniques

"این دوره برای طراحان و بازاریابان است که از قبل اصول فتوشاپ را درک کرده اند اما معتقدند راه موثرتر و سریع تری برای کار وجود دارد. وای...."


دوره آموزشی Adobe InDesign CC - Essentials

Adobe InDesign CC - Essentials Training Course

" بررسی اجمالی سلام، نام من دان است. من یک طراح گرافیک و مدرس معتبر Adobe (ACI) برای InDesign هستم. ما با رنگ کار خواهیم کرد، انتخاب خود شما و. .."


آموزش ملزومات طراحی وب پاسخگو - HTML5 CSS3 Bootstrap

Responsive Web Design Essentials - HTML5 CSS3 Bootstrap

" سلام، نام من دنیل اسکات است و با هم می خواهیم یاد بگیریم که چگونه وب سایت های واکنش گرا حرفه ای بسازیم. که در موبایل، تبلت و دسکتاپ خوب به نظر می رسند. .."


آموزش Premiere Pro برای ویدیوی شرکتی

Premiere Pro for Corporate Video

"سلام، اسم من دن است و با هم می خواهیم یاد بگیریم که چگونه با استفاده از Adobe Premiere Pro یک ویدیوی شرکتی حرفه ای ایجاد کنیم. من یک Adobe Certified Instru هستم. ..."


آموزش UI و طراحی وب با استفاده از Adobe Illustrator CC

UI & Web Design using Adobe Illustrator CC

"مهارت های طراحی UI یکی از قابل استفاده ترین فرصت های زندگی ما است. در این دوره شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک وب سایت حرفه ای در Adobe Illus طراحی کنید. . .."


آموزش Figma UI UX Design Advanced: یک Figma Pro شوید

Figma UI UX Design Advanced: Become a Figma Pro

"سلام، مشتاقان مشتاق فیگما! آیا آماده اید که با من سفری هیجان انگیز را آغاز کنید، دن اسکات، زیرا ما پتانسیل کامل مهارت های فیگما را باز می کنیم..."


Adobe Photoshop CC – دوره آموزشی پیشرفته

Adobe Photoshop CC – Advanced Training Course

" سلام، نام من دان است و یک مدرس معتبر Adobe برای فتوشاپ هستم - این دوره فتوشاپ پیشرفته است. این دوره برای افراد تازه کار نیست. .."


آموزش UI/UX و طراحی وب با استفاده از Adobe XD 2018 - طراحی تجربه کاربری

UI/UX & Web Design using Adobe XD 2018 - User Experience Design

"*نکته مهم: سلام به همه. اخیراً من روی نسخه به روز شده این دوره کار می کنم تا برخی از نسخه های جدیدتر Adobe XD را پوشش دهم. آن را بررسی کنید. ..."


Adobe Illustrator CC – آموزش Essentials

Adobe Illustrator CC – Essentials Training

" سلام، اسم من دن است. من یک طراح هستم، Adobe Certified Instructor amp. Adobe Certified Expert. با هم می خواهیم یاد بگیریم که چگونه از Adobe Illustrato استفاده کنیم. .."


آموزش ملزومات طراحی Figma UI UX

Figma UI UX Design Essentials

"سلام - اسم من دن اسکات آمپر است؛ به Figma Essentials خوش آمدید.  من و شما با هم - همه چیزهایی را که برای شروع به کار به عنوان یک آمریکایی نیاز دارید یاد می گیریم. .."


آموزش استفاده از Premiere Pro & Dreamweaver 2017 برای ساخت یک وب سایت با یک ویدیوی پس زمینه

Using Premiere Pro & Dreamweaver 2017 to make a website with a background video

سلام، من دن هستم. در این دوره یاد می گیریم که چگونه یک ویدیو برای وب سایت خود ایجاد و ویرایش کنیم. سپس ما می رویم و سایت را از ابتدا می سازیم. به نظر می رسد فانتزی، bu. ..


آموزش اولین صفحه وب HTML و CSS شما - Dreamweaver

Your first HTML & CSS web page - Dreamweaver

شما عاشق طراحی هستید اما از کدنویسی متنفرید. شما طرح های وب خود را به شخص دیگری می دهید که درآمد حیاتی خود را از دست بدهد. سلام - اسم من دن است و به شما نشان خواهم داد که چگونه. ..


آموزش Dreamweaver CC 2018 - مقدمه ای بر طراحی وب ریسپانسیو

Dreamweaver CC 2018 - Introduction to responsive web design

سلام، من دن هستم و در این دوره کوتاه رایگان، به سرعت تمام اصول اولیه ایجاد یک وب سایت ساده واکنش گرا با استفاده از Dreamweaver CC 2018 را بررسی خواهیم کرد. ..


آموزش کسب درآمد بیشتر به عنوان یک طراح - موشن گرافیک را در 3 ساعت یاد بگیرید

Earn More as a Designer - Learn Motion Graphics in 3 hours

"در این دوره شما یاد خواهید گرفت که چگونه در Adobe After Effects موشن گرافیک ایجاد کنید. این دوره آموزشی موشن گرافیک همه چیزهایی است که برای شروع ساختن زیبا نیاز دارید. ..."


Adobe Illustrator CC – آموزش پیشرفته

Adobe Illustrator CC – Advanced Training

"سلام، به این آموزش پیشرفته Adobe Illustrator خوش آمدید.  این دوره یک نگاه پیشرفته تر به Illustrator است. برای افرادی که برند هستند طراحی نشده است. ..."


آموزش ویژگی های جدید Adobe Illustrator 2018

Adobe Illustrator 2018 New Features

"در این ویدیوی رایگان، ما آخرین به‌روزرسانی‌های Adobe Illustrator CC 2018 را بررسی می‌کنیم. من تمام نکات، نکات و ترفندها را برای کمک به افزایش محصول شما به شما ارائه می‌دهم.


آموزش پیشرفته با Adobe Premiere Pro CC

Advanced Training with Adobe Premiere Pro CC

"سلام، نام من آمپر دانیل والتر اسکات است؛ من یک مربی دارای گواهینامه Adobe برنده جایزه هستم. به دوره پیشرفته Adobe Premiere Pro خوش آمدید. این دوره آی. .."


دوره آموزشی Adobe Photoshop CC – Essentials

Adobe Photoshop CC – Essentials Training Course

"سلام، نام من دن اسکات است. من یک مدرس معتبر Adobe (ACI) برای فتوشاپ هستم.  در این دوره هر آنچه را که باید در مورد getti بدانید به شما آموزش می دهم.


آموزش نحوه طراحی سایت در فتوشاپ

How to Design a Website in Photoshop

"سلام - نام من دن است و من شما را در این دوره آموزشی در مورد نحوه ساخت موکاپ های حرفه ای وب سایت با استفاده از فتوشاپ راهنمایی خواهم کرد. اینها مهارت های کارفرمایان هستند. .."


آموزش اتصال اکسل به After Effects 2018 برای ایجاد نمودارهای متحرک زیبا

Connecting Excel to After Effects 2018 to make pretty Animated Graphs

"ایجاد گراف پویا که مدتها مورد انتظار بود، اینجاست! After Effects اکنون از پیوند داده های صادر شده از نرم افزارهایی مانند Microsoft Excel، جایی که داده ها ... پشتیبانی می کند."


دوره آموزشی Adobe Lightroom Essentials

Adobe Lightroom Essentials Course

"سلام! نام من دن اسکات است و من و شما با هم عکس های شما را می گیریم و با استفاده از Adobe Lightroom CC آنها را به تصاویر پویا زیبا تبدیل می کنیم. . .."


بوت کمپ Microsoft Excel 2016 - آموزش صفر تا قهرمان

Microsoft Excel 2016 Bootcamp - Zero to Hero Training

"سلام، به این بوت کمپ مایکروسافت اکسل خوش آمدید. ما با هم می خواهیم یاد بگیریم که اکسل تقریباً در هر بخش از زندگی حرفه ای ما چقدر مفید است. این ...."


دوره آموزشی Adobe Premiere Pro CC – Essentials

Adobe Premiere Pro CC – Essentials Training Course

"سلام، نام من دنیل والتر اسکات است و من یک مربی دارای گواهینامه Adobe هستم. من اینجا هستم تا به شما کمک کنم Adobe Premiere Pro را یاد بگیرید و ابزارهای لازم را به شما نشان دهم.


آموزش ویژگی های جدید Adobe InDesign 2018

Adobe InDesign 2018 New Features

"در این ویدیوی رایگان، ما آخرین به‌روزرسانی‌های Adobe InDesign CC 2018 را بررسی می‌کنیم. من تمام نکات، نکات و ترفندها را برای کمک به افزایش تولیدتان به شما ارائه می‌دهم.


Adobe InDesign CC – آموزش پیشرفته

Adobe InDesign CC – Advanced Training

سلام، اسم من دن است. من یک مدرس گواهینامه Adobe و یک متخصص Adobe Certified برای InDesign هستم و به عنوان یک طراح گرافیک حرفه ای کار می کنم. این کو. ..


آموزش ضروریات جریان وب: راهنمای مبتدیان برای ساختن وب سایت های زیبا

Webflow Essentials: Beginner's Guide to Building Beautiful Websites

"سلام، نام من دن اسکات است و من و شما با هم می خواهیم Webflow را یاد بگیریم.  Webflow شما را قادر می سازد تا وب سایت های پاسخگو و در دسترس را با استفاده از شهودی ایجاد کنید. ..."


آموزش ملزومات طراحی تجربه کاربری - Adobe XD UI UX Design

User Experience Design Essentials - Adobe XD UI UX Design

" سلام! نام من Dan amp است. من یک مربی دارای گواهینامه Adobe هستم. من اینجا هستم تا به شما کمک کنم Adobe XD را به طور موثر و جامع یاد بگیرید. XD یک طراحی فوق العاده است. .."


Microsoft Word 2016 - Word Bootcamp - آموزش صفر تا قهرمان

Microsoft Word 2016 - Word Bootcamp - Zero to Hero Training

"سلام، در این دوره آموزشی Word ما با هم مایکروسافت ورد را یاد می گیریم. این یک دوره مبتنی بر پروژه است.  ما از طریق اسناد دنیای واقعی کار خواهیم کرد. . .."


آموزش از Graphic Designer به UX DESIGNER حرکت کنید

Move from Graphic Designer to UX DESIGNER

الزامات چیست؟ هیچ درک قبلی UX لازم نیست. در حالی که برای تبدیل شدن به یک طراح UX به درک اولیه از طراحی نیاز است. ..


آموزش ویژگی های جدید Adobe After Effects 2018

Adobe After Effects 2018 New Features

"در این ویدیوی رایگان، ما آخرین به‌روزرسانی‌های Adobe After Effects CC 2018 را بررسی می‌کنیم. من تمام نکات، نکات و ترفندها را برای کمک به افزایش میزان مصرف به شما ارائه می‌دهم.


آموزش کارایی فتوشاپ - تکنیک هایی برای بازاریابی مداوم

Photoshop Efficiency - Techniques For Consistent Marketing

خوش آمدی! اگر تا به حال برای حفظ ظاهر و احساس ثابت در تمام نقاط ارتباطی بازاریابی محتوای خود تلاش کرده اید، این آزمایشگاه برای شما مناسب است. زیبا د. ..


آموزش Adobe After Effects CC - فیلم اینفوگرافیک متحرک و تجسم داده ها.

Adobe After Effects CC - Animated Infographic Video & Data Visualisation.

" بررسی اجمالی سلام، نام من دان است. من یک مربی دارای گواهینامه Adobe هستم و عاشق تقویت کننده اینفوگرافیک متحرک هستم. زنده کردن داده های بالقوه خسته کننده با استفاده از Af. .."