Marie Asselin

نویسنده کتاب آشپزی، مترجم، صاحب سبک

ماری نویسنده و مترجم کتاب آشپزی، توسعه‌دهنده دستور غذا، و طراح غذا در شهر کبک است که برنده جایزه شده است. او یک مسافر مکرر است که عاشق شرح وقایع اکتشافات خود از سراسر جهان و به اشتراک گذاشتن دستور العمل های الهام گرفته از سفرهایش است.

ماری نویسنده یک کتاب آشپزی رنگارنگ پر از دستور العمل های شیرین و خوش طعم مرکبات است، و پیش غذای فرانسوی، یک کتاب آشپزی که به هنر لذت بردن از ساعت خوش، به روش بی مزه و فرانسوی اختصاص داده شده است. او همچنین صدای وبلاگ آشپزی 10 ساله و معلم کلاس محبوب Skillshare چگونه ماکارون فرانسوی درست کنیم است.

بیایید وصل شویم!

دوره های این مدرس:

آموزش طرز تهیه ماکارون فرانسوی

How to Make French Macarons

آیا به دنبال دستور العمل های کلاس و مواد چاپی هستید؟ هر آنچه را که نیاز دارید در بخش "پروژه شما" کلاس پیدا خواهید کرد. -- ماکارون فرانسوی خوشمزه است و. ..


آموزش همه چیز درباره Choux: غذاهای پف کرده شیرین و خوش طعم، از Eclairs تا Gougeres

All About Choux: Sweet and Savory Puffed Treats, from Eclairs to Gougeres

آیا شنیده اید که کرم پفک و اکلر در حال حاضر رایج است؟ غذاهای شیرین کلاسیک، که توسط Larousse Gastronomique به عنوان «شیرینی‌های کوچک ساخته شده از w. ..


آموزش طرز تهیه ژلاتو: نکات و دستور العمل هایی برای درست کردن غذای یخ زده ایتالیایی

How to Make Gelato: Tips and Recipes to Make the Delightful Italian Frozen Treat

" اگر تا به حال به ایتالیا رفته اید یا آرزوی سفر به آنجا را داشته اید، به احتمال زیاد نام gelato را شنیده اید، غذای یخی لذت بخشی که توسط پرفروش ترین ها بسیار معروف شده است. .."