Elana Karp

سرآشپز، آبکاری شده

Elana سرآشپز در  و یکی از نویسندگان کتاب آشپزی Plated است. پس از اتمام آموزش برای آمریکا در شهر نیویورک و اخذ مدرک کارشناسی ارشد در آموزش کودکی، او به پاریس رفت تا تاریخ و سنت عمیق آشپزی فرانسه را کشف کند. در راه، مدرک آشپزی را از Le Cordon Bleu، پاریس گرفت و فلسفه خود را توسعه داد که آشپزی و غذا خوردن بهترین راه برای گرد هم آوردن مردم است.

الانا معتقد است که غذا باید آسان درست شود، خوشمزه باشد و هنگامی که به اشتراک گذاشته می شود بهترین لذت را می برد. به گفتگوی خوب منجر می‌شود، افراد ناهارخوری را در معرض فرهنگ‌های جدید قرار می‌دهد و خاطرات خوبی را ایجاد می‌کند. او از اینکه بخشی از تیم آشپزی Plated است هیجان زده است و مشتاقانه منتظر است تا وعده های غذایی خود را با شما به اشتراک بگذارد!

دوره های این مدرس:

آموزش مهارت های چاقو: یک کلاس کوچک برای خرد کردن مانند یک آشپز

Knife Skills: A Mini Class to Chop Like a Chef

"به سرآشپز Plated's Elana Karp برای یک کلاس سرگرم کننده و آموزنده 12 دقیقه ای در مورد مهارت های چاقو بپیوندید. شما 4 برش ضروری را یاد خواهید گرفت و مهارت های اساسی را برای ... به دست خواهید آورد."


آموزش مرغ سوخاری کلاسیک: دستور غذا برای تمام فصول | با Plated یاد بگیرید

Classic Roast Chicken: A Recipe for All Seasons | Learn with Plated

"به سرآشپز Plated's Elana Karp برای یک کلاس 25 دقیقه ای کامل و آموزنده در مورد تهیه مرغ سوخاری کامل در یک تابه بپیوندید - و آن را به آنچه تازه است سفارشی کنید. . .."


آموزش پنیر کبابی عالی: یک کلاس کوچک برای تسلط بر ساندویچ | با Plated یاد بگیرید

The Perfect Grilled Cheese: A Mini Class to Master the Sandwich | Learn with Plated

به سرآشپز Plated’s Elana Karp بپیوندید تا یک مینی کلاس سرگرم کننده و آموزنده در مورد غذای راحتی مورد علاقه همه: پنیر کبابی! با پنیرهای عالی آشنا خواهید شد. ..