Ron Friedman

رون از سابقه اجرا با بیش از 21 سال تجربه به عنوان یک شخصیت متحرک ارائه می شود. با شروع انیمیشن 2D سنتی ، رون به همراه سایر صنایع تبدیل به 3D شد و هرگز به گذشته نگاه نکرد. وی در انیمیشن های ویژه (پیج مستر ، پرنسس قو) ، انیمیشن جلوه های تصویری برای فیلم (ون هلسینگ ، لمنی اسکیکت ، مه ، مارها در هواپیما) و انیمیشن Videogame (Robot Rising ، Immortal City ، City Of Heroes ، Adam Blaster ) و ناظر انیمیشن برای فیلم برنده جایزه اسکار ، "هزارتوی پان" بود. او همچنین مدیر انیمیشن در بازی ویدیویی Namco/Bandai "Afro Samurai" بود. رون در حال حاضر رهبر انیماتور استودیوی HitPoint در آمهرست ، ماساچوست با مجموعه ای از عناوین Fairies دیزنی است. وی همچنین در مرکز هنرهای تصویربرداری دیجیتال دانشگاه بوستون در والتهام ، MA و در انستیتوی هنر نیوانگلند در بروکلاین ، MA تدریس می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش متحرک سازی صحنه گفتگو در مایا

Animating a Dialogue Scene in Maya

این مجموعه از آموزش های مایا شما را از طریق جریان کاری انیمیشن یک صحنه بازیگری مبتنی بر گفتگو هدایت می کند - از برنامه ریزی برای اجرا و ایجاد مواد مرجع ، از طریق مسدود کردن و متحرک سازی شخصیت به صورت سه بعدی. نرم افزار مورد نیاز: ...


آموزش ایجاد تصویربرداری سفارشی از حرکت صورت در مایا

Creating Custom Facial Motion Capture in Maya

در طول این آموزش های مایا، ما روند ایجاد انیمیشن سه بعدی شخصیت های صورت سفارشی با استفاده از After Effects، Matchmover 2014 و Maya 2014 را طی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC، Matchmover 2014، Maya 2014، Tracksperanto.


آموزش یک ناظر انیمیشن موثر

Being an Effective Animation Supervisor

در طول این دوره ، ما در مورد ملاحظات و فرایندهای مختلف برای هدایت و نظارت بر یک تیم انیمیشن بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز:.


آموزش ایجاد DVD سفارشی در Premiere Pro و Encore

Creating a Custom DVD in Premiere Pro and Encore

این آموزش شما را با ایجاد یک DVD سفارشی با استفاده از Adobe Premiere Pro CC ، Photoshop CC و Encore CS6 آشنا می کند. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Premiere Pro CC، Adobe Photoshop CC، Adobe Encore CS6.


آموزش تقلب در یک شخصیت انسان نمای با مخلوط کن

Rigging a Humanoid Character with Blender

ساختن اسکلت انسان با مخلوط کن را یاد بگیرید: ایجاد استخوان ، تنظیم حرکت شناسی معکوس و اشکال کنترل کننده و اتصال شبکه به دکل.


آموزش متحرک سازی صحنه سارق کارتونی در مایا

Animating a Cartoon Burglar Scene in Maya

این آموزش شما را در روند ایجاد یک انیمیشن شخصیت سه بعدی به سبک کارتونی در مایا راهنمایی می کند. نرم افزار مورد نیاز: AutoDesk Maya 2013.


آموزش شروع به کار در Premiere Pro

Getting Started in Premiere Pro

در این سری از آموزش ها، مروری بر Premiere Pro CS6 و همچنین CC با راهنمای رابط کاربری و ابزارهای متعدد درون برنامه برای ویرایش ویدئو و صدا در ایجاد یک ارائه نهایی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Premiere Pro CS6 و CC، Adobe Encore CS6.


آموزش ساخت انیمیشن های مبارزه با بازی در مایا

Creating Game Combat Animations in Maya

در طول این آموزش، ما روند ایجاد دارایی های انیمیشن برای مبارزه با بازی را مرور خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.


آموزش افزودن انیمیشن Keyframe به Motion Capture در مایا

Adding Keyframe Animation to Motion Capture in Maya

در طول این آموزش ها ، ما مراحل ایجاد انیمیشن شخصیت های 3D سفارشی را در مایا طی خواهیم کرد تا در کلیپ های ایجاد شده ضبط موشن کار کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.


آموزش متحرک سازی یک کاراکتر دو بعدی در فیلم Live Action در Photoshop و Premiere Pro

Animating a 2D Character within Live Action Video in Photoshop and Premiere Pro

این آموزش شما را در مراحل ایجاد انیمیشن دو بعدی سنتی در فتوشاپ قرار می دهد تا روی ویدیوی لایو اکشن اعمال شود. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop CC، Adobe Premiere Pro CC.