Pete Maric

طراح | کارشناس سینما 4 بعدی | موسس، Triplet 3D

پیت ماریک Triplet 3D را در سال 2013 در کلیولند، اوهایو با هدف ایجاد یک استودیوی سه بعدی که می تواند طیف گسترده ای از مجموعه مهارت ها و تجربه را برای ارائه کارهای خلاقانه و با کیفیت بالا به مشتریان گرد هم آورد، تأسیس کرد.

او قبل از کار در سه تا از 50 شرکت برتر طراحی خرده فروشی در ایالات متحده، از موسسه هنر کلیولند فارغ التحصیل شد. در سال 2001، او به طور مستقل در صنعت معماری شروع به کار کرد و با برندهایی مانند آدیداس، نینتندو و اورلاست همکاری کرد. کارهای او در Adobe Illustrator WOW نمایش داده شده است! کتاب، مجله کاربر فتوشاپ، معماری در چشم انداز، مجله کلیولند و روند خانه.

از سال 2008، او در حال توسعه تخصص خود در CGI است و مدل سازی و انیمیشن سه بعدی را در موسسه هنر کلیولند و کالج جامعه Tri-C تدریس می کند.

کار پیت را در www.triplet3d.com بررسی کنید

از طریق pmaric@triplet3d.com می توان با او تماس گرفت.

دوره های این مدرس:

آموزش یک قوطی نوشابه را در سینما 4 بعدی مدل کنید

Model a Soda Can in Cinema 4D

"به این دوره در مورد مدل سازی قوطی نوشابه در سینمای 4 بعدی خوش آمدید. در این سری از درس ها ما موضوعات زیادی را پوشش خواهیم داد تا درک کاملی از e. .."


آموزش انیمیشن یک موزیک ویدیو در Cinema 4D

Animate a Music Video in Cinema 4D

"به این دوره خوش آمدید، انیمیشن یک موزیک ویدیو در Cinema 4D. این یک دوره مبتدی تا متوسط ​​است و درک اولیه از رابط کاربری Cinema 4D است..."


آموزش ایجاد یک منظره شهری با Cinema 4D + Photoshop

Create a Cityscape with Cinema 4D + Photoshop

"به این دوره آموزشی ایجاد منظره شهری با استفاده از Cinema 4D + Photoshop خوش آمدید. در این سری از درس ها، ما موضوعات زیادی را پوشش خواهیم داد تا به شما درک کاملی بدهیم. .."


آموزش ایجاد انتزاعی NFT Crypto Art با Cinema 4D + Photoshop

Create Abstract NFT Crypto Art with Cinema 4D + Photoshop

"به این دوره آموزشی ایجاد انتزاعی NFT Crypto Art با استفاده از Cinema 4D + Photoshop خوش آمدید. در این سری از درس ها ما موضوعات زیادی را برای شما توضیح خواهیم داد. .."


آموزش متحرک سازی متن سه بعدی در سینما 4 بعدی

Animating 3D Text in Cinema 4D

"برای آموزش متحرک سازی متن سه بعدی در Cinema 4D به پیت ماریک بپیوندید. در این دوره با نحوه استفاده از polyFX، افکتور ساده، تغییر شکل دهنده ها، امیتر و تبلیغات آشنا می شوید.


آموزش راهنمای طراح برای موشن گرافیک - قسمت 1

The Designer's Guide to Motion Graphics - Part 1

"در این آموزش عمیق موشن گرافیک یاد خواهید گرفت که چگونه از اشکال برداری برای موشن گرافیک های سه بعدی استفاده کنید. استفاده از آثار هنری برداری موجود برای مدل سازی سه بعدی ...."