Amy Brann

نویسنده، سخنران کلیدی، مشاور امی براان نویسنده درگیر است و کار مغز خود را و بنیانگذار پتانسیل سیناپسی


امی دانش آکادمیک خود را در مورد چگونگی کار مغز با تجربه خود از چالش های رهبران برای به اشتراک گذاشتن راه های متفاوتی به جلو می برد. او قبل از خروج از داروها در کالج دانشگاه لندن (UCL) تحصیل کرد و کارگاه ها را تحویل داد و K Eynotes در سطح جهانی به شرکت هایی مانند Accenture، Ey و Warner Bros. سازمان خود را با مرکز تغییر رفتار دانشگاه بنگور همکاری کرده است تا تحقیقات و توسعه را همکاری داشته باشد بینش های پیشرفته تحت حمایت علم.

امی تیم های فروش را در آسیا، تیم های مدیریت شده در بلیز و مصر اداره می کند و برنامه های تغییر فرهنگ را در سطح جهانی اجرا می کند. در بریتانیا، او اغلب به عنوان یک سخنران الهام بخش و جذاب توصیف می شود که به فروش می رسد.
دوره های این مدرس:

آموزش نحوه حمایت از رفاه کارکنان شما

How to Support Your Employees' Well-Being

پیدا کردن چگونگی شما، به عنوان مدیر، می توانید از کارکنان مبارزه با فرسودگی، استرس، عدم تعادل کار زندگی و سایر چالش هایی که بر عملکرد و بهره وری آنها تاثیر می گذارد پشتیبانی می کند.


آموزش حمایت از سلامت روان شما هنگام کار در خانه

Supporting Your Mental Health While Working from Home

بیاموزید که چگونه در حین کار در خانه پیشرفت کنید. از بینش های علوم اعصاب برای غلبه بر اختلالات و حواس پرتی استفاده کنید ، انتظارات خود را دوباره تنظیم کنید و روابط خود را سالم نگه دارید.


آموزش ایجاد محیط زیست برای تیم های تولیدی مجازی

Creating the Environment for Productive Virtual Teams

بیاموزید که چگونه بر اساس جدیدترین علوم اعصاب از روشهای عملی برای بهینه سازی بهره وری در تیم های از راه دور استفاده کنید.


آموزش چگونه تنهایی در محل کار را شکست دهیم

How to Beat Workplace Loneliness

استراتژی های عملی و مبتنی بر علم را بیاموزید که می تواند به شما در درک، شکست و جلوگیری از تنهایی در محل کار کمک کند.