Karoly Nyisztor

Karoly یک توسعه دهنده باسابقه (موبایل) است که چندین برنامه و بازی موفق iOS ساخته است که بیشتر آنها توسط اپل ارائه می شوند. او نویسنده سه کتاب در زمینه برنامه نویسی و توسعه بازی است و با شرکت هایی مانند اپل ، زیمنس - Evosoft ، SAP ، Zen Studios و بسیاری دیگر کار کرده است. بیشتر روزهای او به عنوان یک مهندس نرم افزار حرفه ای و معمار فناوری اطلاعات سپری می شود. به عنوان یک مربی ، هدف او به اشتراک گذاشتن 20 سال تخصص توسعه نرم افزار و تغییر زندگی دانشجویان در سراسر جهان است. علاقه او کمک به مردم در آشکار کردن استعدادهای پنهان ، و هدایت آنها به دنیای استارتاپ ها و برنامه نویسی است. وی در حال حاضر به تدریس در زمینه طراحی نرم افزار شی گرا ، برنامه نویسی iOS ، Objective-C ، Swift و UML می پردازد.
دوره های این مدرس:

آموزش iOS 17: تصویر بزرگ

iOS 17: The Big Picture

این دوره به شما درک جاده ای از چیستی iOS 17، قابلیت های آن و جایی که در بازار مناسب است را به شما ارائه می دهد.


آموزش الگوهای طراحی خلاقانه در سوئیفت 5

Creational Design Patterns in Swift 5

مهارت های کدنویسی سوئیفت خود را به سطوح جدیدی ارتقا دهید. این دوره به شما می آموزد که چگونه از الگوهای طراحی خلاقانه برای ساخت برنامه های Swift قوی تر، کارآمدتر و قابل نگهداری استفاده کنید.


آموزش Fiddler Everywhere 3: The Big Picture

Fiddler Everywhere 3: The Big Picture

این دوره به شما ارزشی را می‌آموزد که Fiddler برای هر کسی که برنامه‌های کاربردی وب را توسعه یا آزمایش می‌کند، به ارمغان می‌آورد و با مشکلاتی که آن را حل می‌کند آشنا خواهید شد.


آموزش دسترسی به آرایه ها با NumPy

Accessing Arrays with NumPy

آیا به دنبال گسترش مهارت های برنامه نویسی پایتون خود هستید؟ این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از کتابخانه NumPy پایتون با آرایه ها کار کنید.


آموزش الگوهای طراحی ساختاری در Swift 5

Structural Design Patterns in Swift 5

در این دوره الگوهای طراحی ساختاری و نحوه اجرای آنها در سوئیفت 5 مورد بحث قرار می گیرد. شما می آموزید که چگونه از هر الگوی طراحی از طریق مثالهای برنامه نویسی عملی استفاده کنید.


آموزش الگوهای طراحی در سوئیفت: خلاقانه

Design Patterns in Swift: Creational

Swift 3.0 بهبودها و اضافات عمده ای را در زبان اصلی و کتابخانه استاندارد به ارمغان می آورد. این دوره مروری بر الگوهای طراحی خلاقانه و نحوه استفاده از آنها با استفاده از زبان برنامه نویسی محبوب اپل Swift 3.0 است.


آموزش الگوهای طراحی در سویفت: رفتاری

Design Patterns in Swift: Behavioral

این دوره در مورد الگوهای طراحی رفتاری و اجرای آنها با استفاده از Swift مدرن به شما می آموزد. این قسمت نهایی یک مجموعه سه بخشی در الگوهای طراحی در سوئیفت است.


آموزش اصول Tcl

Tcl Fundamentals

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از زبان برنامه نویسی Tcl برای ایجاد برنامه های اسکریپت استفاده کنید.


آموزش برنامه نویسی همزمان با Grand Central Dispatch در Swift 5

Concurrent Programming with Grand Central Dispatch in Swift 5

این دوره به شما می آموزد که چگونه از قدرت برنامه نویسی همزمان با استفاده از Swift و Grand Central Dispatch استفاده کنید.


آموزش الگوهای طراحی خلاقانه در سوئیفت 5

Creational Design Patterns in Swift 5

این دوره در مورد الگوهای طراحی خلاقانه و نحوه پیاده سازی آنها در سوئیفت 5 بحث می کند. شما نحوه استفاده از هر الگوی طراحی را از طریق مثال های کدگذاری عملی یاد خواهید گرفت.


آموزش پشتیبانی از تأیید هویت Face ID و Touch ID در iOS با استفاده از Swift 5

Supporting Face ID and Touch ID Authentication in iOS Using Swift 5

در این دوره ، مراحل ساخت یک برنامه SwiftUI را که از احراز هویت Face ID و Touch ID پشتیبانی می کند ، طی خواهید کرد. شما نحوه استفاده از چارچوب LocalAuthentication و نحوه مدیریت خطاها و موارد لبه را یاد خواهید گرفت.


آموزش الگوهای طراحی در سوئیفت: ساختاری

Design Patterns in Swift: Structural

این دوره به شما در مورد الگوهای طراحی سازه و اجرای آنها با استفاده از سوئیفت مدرن آموزش می دهد.


آموزش الگوهای طراحی در سوئیفت: ساختاری

Design Patterns in Swift: Structural

این دوره به شما در مورد الگوهای طراحی سازه و اجرای آنها با استفاده از سوئیفت مدرن آموزش می دهد.


آموزش توسعه اپلیکیشن iOS: تصویر بزرگ

iOS App Development: The Big Picture

این دوره به شما یک مقدمه سطح بالا با اکوسیستم iOS، زبان برنامه نویسی Swift، Xcode IDE اپل را نشان می دهد تا بتوانید اصول، الگوها و تکنیک های اساسی مورد نیاز برای ساخت برنامه های iOS را کنار بگذارید.