Susan Simkins

سوزان یک مدرس طراحی وب برای Pluralsight است. سوزان که بزرگ شد ، هم یک هنرمند پرشور و هم یک علاقه مند به فن آوری رایانه بود. هنگامی که او دنیای توسعه وب را کشف کرد ، متوجه شد که می تواند این دو علاقه را با هم در یک چیز شگفت انگیز ادغام کند. اندکی پس از آن ، سوزان خود را وقف ساخت محتوای وب زیبا و کاربردی برای مشاغل و سازمان های غیرانتفاعی کرد. از طریق این تجربیات بود که سوزان تسلط به زبانهای برنامه نویسی وب را پیدا کرد. از آن زمان ، سوزان تمایل به آموختن رمز و راز توسعه وب به دیگران را پیدا کرد. او از طریق کار خود در Pluralsight قصد دارد یک کتابخانه عمیق و گسترده از آموزش توسعه وب ایجاد کند. اگر به تازگی کار خود را با توسعه آغاز کرده اید یا از قبل با زبانهای ضروری محاسبات راحت هستید ، اجازه دهید سوزان ذهن شما را به آنچه در دنیای توسعه وب امکان پذیر است آزاد کند. برو جلو ، قرص قرمز بخور و ببین سوراخ خرگوش چقدر عمیق است.
دوره های این مدرس:

آموزش توسعه قالب سفارشی وردپرس

WordPress Custom Theme Development

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه یک تم وردپرس سفارشی ایجاد کنید ، و شما را قادر می سازد وب سایت خود را دقیقاً همانطور که می خواهید با قدرت وردپرس پیاده سازی کنید.


آموزش ایجاد سایت نمونه کارها شخصی با Behance ProSite

Creating a Personal Portfolio Site with Behance ProSite

در این دوره ما همه چیزهایی را که می خواهید بدانید برای استفاده از پتانسیل کامل Behance ProSite و ایجاد سایت نمونه کارهای سفارشی خود یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: مرورگر وب ، Behance ProSite.


آموزش ایجاد یک وبلاگ با شبح

Creating a Blog with Ghost

آیا شما علاقه مند به استفاده از یک بستر وبلاگ نویسی هستید که کاملاً بر قلب و روح وبلاگ تمرکز داشته باشد؟ رویکرد اول و محتوای ظریف Ghost مطمئناً باعث خلوص پاکی وبلاگ نویسی می شود. نرم افزار مورد نیاز: مرورگر وب ، شبح ، ویرایشگر متن.


آموزش شروع سریع به جاوا اسکریپت: جلد 3

Quick Start to JavaScript: Volume 3

در این جلد آخر از سری شروع سریع به جاوا اسکریپت، ما در مورد اشیاء، مفهوم اصلی یک زبان شی گرا مانند جاوا اسکریپت خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Brackets Text Editor، Google Chrome.


آموزش اولین روز شما با WordPress CMS

Your First Day with WordPress CMS

در این آموزش WordPress CMS ما یاد خواهیم گرفت که چگونه وردپرس را روی رایانه خود بارگیری و نصب کنیم تا سایت های وردپرس را به صورت محلی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: وردپرس ، مرورگر وب ، XAMPP.


آموزش اولین روز شما در Dreamweaver CC

Your First Day in Dreamweaver CC

کار بر روی یک وب سایت می تواند یک کار دلهره آور باشد. در این سری از آموزش‌ها، نحوه استفاده از Dreamweaver CC 2014 را برای آسان‌تر کردن این فرآیند یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Dreamweaver CC 2014.


آموزش اولین روز شما با CSS

Your First Day with CSS

در این دوره همه مواردی را که باید بدانید تا بتوانید Cascading Style Sheets یا CSS را از ابتدا بنویسید یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Brackets Text Editor ، مرورگر Google Chrome.


آموزش HTML معنایی

Semantic HTML

در این آموزش HTML ، با مفهوم HTML معنایی آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: پرانتز ، Google Chrome.


آموزش ایجاد وبلاگ در WordPress.com

Creating a Blog on WordPress.com

در این آموزش با پلتفرم وردپرس و نحوه استفاده از آن برای ایجاد یک وبلاگ موضوعی از ابتدا تا انتها آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: مرورگر وب، WordPress.com.


آموزش اولین روز شما با HTML

Your First Day with HTML

در این آموزش ، ما در مورد نرم افزار اساسی که برای ایجاد صفحات وب ، نحو HTML ، ساختار سند و برخی از برچسب های اصلی HTML استفاده می کنید ، یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Brackets Text Editor ، مرورگر Google Chrome.


آموزش سبک کردن وب سایت ها با CSS

Styling Websites with CSS

این دوره به شما نحوه ایجاد صفحه سبک و افزودن قوانین سبک با استفاده از انواع مختلف انتخابگر CSS را آموزش می دهد.


آموزش موقعیت یابی CSS

CSS Positioning

درک موقعیت CSS می تواند مشکل باشد ، به ویژه برای مبتدیان CSS. نرم افزار مورد نیاز: پرانتز ، Google Chrome.


آموزش شروع سریع به جاوا اسکریپت: جلد 2

Quick Start to JavaScript: Volume 2

در این جلد دوم از آموزش شروع سریع به جاوا اسکریپت، روش‌های بیشتری برای کنترل جریان مانند دستورات سوئیچ، حلقه‌ها و حلقه‌های while را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Mozilla Firefox، Brackets، Google Chrome.


آموزش جریان اسناد HTML

HTML Document Flow

در این آموزش HTML نگاهی به جریان سند خواهیم انداخت تا رفتار پیش فرض عناصر و دلیل ارائه آنها به روش بهتر را بهتر درک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Edge Code ، Google Chrome.


آموزش طراحی UX ایجاد شبکه های بی سیم

UX Design Creating Wireframes

این دوره یکی از مهمترین روشهای طراحی UX را به شما معرفی می کند: سیم کشی. شما درک مفاهیم اساسی را پیدا خواهید کرد ، و قادر خواهید بود با اطمینان تصمیم بگیرید که چه چیزی را باید در قاب های سیم قرار دهید و چگونه آنها را ایجاد کنید.


آموزش ایجاد پیمایش زیبا با استفاده از CSS3 Transitions

Creating Elegant Navigation Using CSS3 Transitions

در این مجموعه از آموزشهای CSS ما در مورد یک عنصر طراحی که معمولاً نادیده گرفته می شود صحبت خواهیم کرد: عناصر بین تغییر از یک حالت به حالت دیگر چگونه به نظر می رسند؟ هنگام ایجاد یک طراحی بصری برای یک وب سایت ، واقعاً آسان است که از ...


آموزش تایپوگرافی برای وب

Typography for the Web

در این دوره، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با در نظر گرفتن زمینه های زیادی که باید برای آنها طراحی کنیم، به تایپ در وب فکر کنیم.


آموزش مقدمه ای بر HTML برای طراحان

Introduction to HTML for Designers

درک HTML برای توانایی طراحی و ساخت وب سایت های عالی کلیدی است. در این دوره با ایجاد محتوایی مانند لیست ها ، تصاویر دارای زیرنویس ، نویسه های خاص و انواع عناصر مربوط به ... درک عمیق تری از HTML خواهیم داشت.


آموزش ایجاد زمینه های ویدئویی تمام صفحه HTML5

Creating Fullscreen HTML5 Video Backgrounds

در این دوره ، ما HTML5 ویدئو را به یک وب سایت اضافه خواهیم کرد و می آموزیم که چگونه آن را با CSS برای ایجاد جلوه پس زمینه ویدیو سبک کنید. نرم افزار مورد نیاز: Brackets Text Editor ، Photoshop CC ، After Effects CC.


آموزش HTML معنایی

Semantic HTML

این دوره برای طراحان وب و توسعه دهندگانی است که اصول اولیه HTML را آموخته اند و می خواهند دانش خود را در زمینه یادگیری نحوه استفاده صحیح از عناصر معنایی به سطح بالاتری برسانند.


آموزش مقدمه ای بر وب

Introduction to the Web

در این آموزش طراحی وب، ما از دانش صفر در مورد وب به یادگیری مفاهیم اساسی می پردازیم که پایه و اساس دانش لازم برای شروع طراحی یا توسعه وب را در اختیار شما قرار می دهد. نرم افزار مورد نیاز: ندارد.


آموزش شروع سریع جاوا اسکریپت: جلد 1

Quick Start to JavaScript: Volume 1

در طول این سری از آموزش های جاوا اسکریپت، نحوه نوشتن زبان برنامه نویسی را از ابتدا یاد می گیریم، بنابراین می توانید شروع به ایجاد کد برای خودتان کنید. نرم افزار مورد نیاز: موزیلا فایرفاکس.


آموزش مقدمه ای بر jQuery برای طراحان

Introduction to jQuery for Designers

در این آموزش jQuery ، با یکی از محبوب ترین کتابخانه های JavaScript برای وب آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Brackets Text Editor ، Google Chrome.


آموزش مقدمه ای بر CSS برای طراحان

Introduction to CSS for Designers

در این آموزش می آموزیم که چگونه از CSS برای ایجاد یک وب سایت متوسل از ابتدا استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Edge Code ، مرورگر Google Chrome.


آموزش مقدمه ای برای ایجاد چیدمان وب سایت

Introduction to Building Website Layouts

در این دوره ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از دانش پایه HTML و CSS به ایجاد یک وب سایت پاسخگو از ابتدا با استفاده از رویکرد mobile-first برویم. نرم افزار مورد نیاز: Brackets Text Editor ، Google Chrome.