آموزش Unity: ایجاد رابط های کاربری VR

Unity: Building VR User Interfaces

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: انفجار رشد و نوآوری در صنعت واقعیت مجازی (VR) باعث شده تا برخی آن را به عنوان سطح بعدی در محاسبات توصیف کنند. در این دوره ، نحوه ایجاد تعاملات معنی دار را برای کاربران از محتوای VR کشف کنید. با مربی راجر میلر همراه شوید زیرا او نحوه استفاده از Unity برای ایجاد رابط های کاربری بصری را برای VR در Oculus Quest نشان می دهد. درباره ابزارها و مفاهیم تجسم حیاتی VR بیاموزید. پیامدهای فنی و روانشناختی عناصر مشترک رابط UX مانند نمایشگرهای جلو ، شبکه ها و گفتگوها را کاوش کنید. در مورد ملاحظاتی مانند مشاهده مسافت و ایجاد UI برای کل بدن اطلاعات کسب کنید. به علاوه ، نحوه تنظیم نقشه های نقشه ، پیاده سازی teleportation اولیه برای پیمایش در دنیای 3D خود و موارد دیگر را کشف کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • با استفاده از Unity اصول UI عالی را در VR درک کرده و به آنها تسلط پیدا کنید Understand and master the principles of great UI in VR using Unity

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. راه اندازی با Oculus 1. Getting Set Up with Oculus

  • Unity را بارگیری و نصب کنید Download and install Unity

  • آماده سازی وحدت برای Oculus Preparing Unity for Oculus

  • نصب Oculus SDK Installing the Oculus SDK

  • صحنه پایه را تنظیم کنید Set up the base scene

  • انتشار در Quest Publishing to the Quest

2. نمایشگرهای سر به بالا 2. Heads-Up Display

  • نمای کلی VR UI VR UI overview

  • ایجاد یک بوم ساده Creating a simple canvas

  • تا لبه بینایی To the edge of vision

  • فاصله از چشم Distance from the eye

  • استراتژی انسداد Occlusion strategy

3. شبکه و تعامل 3. Reticle and Interaction

  • مشبک چیست و چرا به آن نیاز دارید؟ What is a reticle and why do you need it?

  • ایجاد یک شبکه ساده Creating a simple reticle

  • دوباره کاری HUD به عنوان یک کنسول ورود به سیستم Reworking the HUD as a logging console

  • آماده سازی دکمه ها Preparing the buttons

  • افزودن تعامل به کنسول Adding interaction to the console

  • سفارشی سازی شبکه Customizing the reticle

  • مفید بودن یک اشاره گر اشعه The usefulness of a ray pointer

4. رابط کاربری برای کل بدن 4. UI for the Whole Body

  • یک تغییر الگوی UI واقعی A true UI paradigm shift

  • راه اندازی یک پالت Setting up a palette

  • افزودن دکمه ها به پالت شما Adding buttons to your palette

  • پایان دادن به پالت Finishing up laying out the palette

  • افزودن قابلیت وفاداری بصری Adding visual fidelity functionality

  • نمونه گیری و ضد یابی Sampling and antialiasing

  • بازخورد لمسی Haptic feedback

5. گفتگوی واقعیت مجازی 5. VR Dialogs

  • چرا نگران گفتگوها هستیم؟ Why worry about dialogs?

  • قرار دادن گفتگو Laying out the dialog

  • تنظیم ساده گفتگوی ردیابی سر Simple head tracking dialog setup

  • پوشاندن ورودی Input masking

  • استفاده از روکش برای جلب توجه Using an overlay to get attention

  • متحرک سازی پوشش Animating the overlay

  • افزودن انیمیشن به گفتگو Adding animation to the dialog

  • بازنویسی گفتگو برای محو شدن در Reworking the dialog to fade in

6. رابط کاربری 2 بعدی در یک دنیای سه بعدی 6. 2D UI in a 3D World

  • دور زدن Getting around

  • افزودن نشانگر teleport Adding a teleport marker

  • یک استراتژی انسداد بهتر A better occlusion strategy

  • به روزرسانی انیمیشن گفتگو با انسداد Updating the dialog animation with occlusion

  • نقشه ها و فیلترها Mipmaps and filtering

  • قرار دادن کمان بر روی آن Putting a bow on it

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unity: ایجاد رابط های کاربری VR
جزییات دوره
3h 8m
42
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
362
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Roger Miller
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Roger Miller Roger Miller

مالک و مهندس اصلی در جمعی جمعی راجر میلر مالک و مهندس اصلی در Collective Mass استودیوی Unity مستقر در Bend ، Oregon است.

راجر بیش از 20 سال است که با بیش از 10 سال در صنعت بازی ، بصورت حرفه ای برنامه نویسی می کند. توسعه نرم افزار بخشی از DNA وی است ، از تجارت تا محصول نهایی تا چالش حل مشکلات سخت. او در چهار قاره ارزش افزوده دارد ، تیم ها را هدایت می کند و حداقل چهار بار توانایی های اصلی خود را عوض کرده است. وی یک توسعه دهنده مجاز Unity است ، در Unity Unite صحبت کرده و گروه رسمی رسمی Unity را در Bend، OR اداره می کند.