آموزش SketchUp Pro: گردش کار Twinmotion

SketchUp Pro: Twinmotion Workflow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

Twinmotion یک ابزار تجسم در زمان واقعی برای AEC و دنیای طراحی محصول است که امکان ارائه عکس های واقع بینانه را برای انواع سیستم عامل ها فراهم می کند. در این دوره ، طراح چندرشته ای Jonathan Racek گردش کار بین Twinmotion و SketchUp Pro را به شما نشان می دهد. جاناتان توضیح می دهد که چگونه Twinmotion می تواند گردش کار شما را بهبود بخشد ، سپس به شما نشان می دهد که چگونه با Gizmo ، Scenegraph و Library شروع به کار کنید. او نحوه همگام سازی فایل SketchUp و افزودن مواد و مبلمان در Twinmotion را بررسی می کند. جاناتان محیط ها را پوشش می دهد ، از جمله ابزارهایی که می توانید برای افزودن پوشش گیاهی و تعویض اشیاء استفاده کنید ، سپس به عملکردهای آب و هوایی ، رندرهای شبانه و موارد دیگر می پردازد. او با اطلاعات مفید در مورد نحوه صادر کردن تصاویر و انیمیشن های خود و نحوه به اشتراک گذاری کار خود با ابزار Presenter به پایان می رسد.

توجه: این دوره توسط جاناتان راسک ایجاد شده است. خوشحالیم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • طراحی SketchUp خود را با Twinmotion ارتقا دهید Elevate your SketchUp design with Twinmotion

1. آشنایی با Twinmotion 1. Introduction to Twinmotion

  • Twinmotion چیست؟ What is Twinmotion?

  • Twinmotion در چه مواردی خوب است؟ What is Twinmotion good at?

2. شروع به کار 2. Getting Started

  • جهت یابی Navigation

  • گیزمو Gizmo

  • منابع Resources

  • زمینه ها Backgrounds

3. فایل SketchUp خود را همگام سازی کنید 3. Sync Your SketchUp File

  • فایل SketchUp خود را همگام سازی کنید Sync your SketchUp file

  • مواد را اضافه کنید Add materials

  • مبلمان را اضافه کنید Add furniture

4. محیط ها 4. Environments

  • محیط ها Environments

  • پوشش گیاهی اضافه کنید Add vegetation

  • عوض کردن اشیا Swap objects

  • ابزارهای پوشش گیاهی Vegetation tools

5. آب و هوا 5. Weather

  • توابع آب و هوا Weather functions

  • رندرهای شبانه Nighttime renders

  • بازتاب ها و مه Reflections and haze

6. خروجی 6. Output

  • تصاویر Images

  • ویدیو Video

  • ارائه کننده Presenter

نتیجه Conclusion

  • سایر کاربردهای Twinmotion را کاوش کنید Explore other uses for Twinmotion

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش SketchUp Pro: گردش کار Twinmotion
جزییات دوره
1h 25m
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jonathan Racek Jonathan Racek

طراح چندرشته ای ، استاد دانشگاه بلومینگتون دانشگاه ایندیانا

جاناتان راسک طراح چند رشته ای و استاد دانشگاه ایندیانا بلومینگتون است.

تحقیقات جاناتان مربوط به طراحی و ایجاد سیستم های تولید است که در آن طراحی/محصولات/معماری/سیستم های جدید پدیدار می شوند . این تحقیق از طریق فناوری پیشرفته-مدل سازی پارامتری ، ساخت دیجیتال ، روشهای تجسم جایگزین-و فناوری پایین ، از جمله طراحی مشارکتی در زمینه کشورهای در حال توسعه ، بیان شده است.

او با Play360 کار کرده است ، یک سازمان غیرانتفاعی که سازمانها را آموزش می دهد تا منابع آموزشی کم هزینه را در سراسر جهان ایجاد کنند جهان در حال توسعه او چنین آموزش هایی را در پرو ، فیلیپین ، زنگبار ، گواتمالا ، تایلند ، هائیتی ، گواتمالا و کنیا (جایی که وی در ساخت یکی از تنها زمین های بازی در بزرگترین زاغه آفریقا کمک کرد) انجام داده است.

پروفسور راسک قبل از پیوستن به دانشکده دانشگاه ایندیانا ، بیش از 9 سال بنیانگذار STEW ، یک شرکت مبلمان/معماری بود. آثار آنها در لس آنجلس ، نیویورک ، میلان ، ملبورن ، پکن و دبی به نمایش گذاشته شده است و در نشریاتی مانند نیویورک تایمز ، مجله TIME و بیش از 30 داخلی و بین المللی دیگر به چاپ رسیده است. مجلات

در سال 2001 ، او جایزه طراحی را از موسسه معماری آمریکا ، بخش لس آنجلس دریافت کرد. وی در سال 2009 گواهینامه LEED AP خود را دریافت کرد. در سال 2012 ، به عنوان یکی از "40 Under 40" در صنعت AEC (معماری ، مهندسی و ساختمان) ، به عنوان طراحی ساختمان+مجله مجله تعیین شد. به

او اخیراً با سیستم های واقعیت مجازی ، به ویژه Oculus Rift و پیامدهای آن در نمونه سازی و تجسم معماری ، نمایشگاه های آموزشی و حفاظت تاریخی کار می کند.