با این کار نورپردازی Unreal Engine 5 را یاد بگیرید!
در این دوره، با نورپردازی یک محیط از ابتدا، اصول نورپردازی در Unreal Engine 5 را خواهید آموخت.
بر اصول اساسی مسلط شوید
در بخش های اول، نحوه نصب Unreal Engine 5 و راه اندازی پروژه را یاد خواهید گرفت. از طریق ویدیوهای گام به گام، قبل از اینکه به نورپردازی بپردازید، در مسیریابی راحت خواهید بود و با مفاهیم کلیدی با استفاده از Unreal Engine 5 آشنا خواهید شد.
شما از چیزهایی که آموخته اید استفاده خواهید کرد و با یک پوشش کامل راهنمای نورپردازی عمل خواهید کرد:
نمایش کلی Unreal Engine 5
تنظیم دوربین
انواع نور در Unreal Engine 5
تحرک نورپردازی
قرار گرفتن در معرض
ویژگی های روشنایی
در حال پردازش پست
بهینه سازی نور
در پایان این دوره، محیط بازی را از ابتدا روشن خواهید کرد.
اسم من مصطفی است و کارگردان و یکی از توسعه دهندگان Farmtale در استیم هستم. با سالها تجربه در زمینه توسعه و آموزش بازی، من در هر مرحله از راه برای شما اینجا خواهم بود.
محیط بازی بهینه شده
برای اینکه سطح شما خوب به نظر برسد کافی نیست، بلکه باید عملکرد خوبی نیز داشته باشد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ابزارهای مختلف بهینه سازی بازی برای بهینه سازی سطح خود تا عملکرد آماده بازی هنگام روشن کردن محیط استفاده کنید. ما چگالی نقشه نور، پیچیدگی نور، همپوشانی نور استاتیک و موارد دیگر را پوشش خواهیم داد. آخرین ما با سیستم دوربین سینمایی کار خود را به پایان می بریم تا به حس کلی صحنه شما بیافزاییم و آن را برای نمونه کارها آماده کنیم!
به انجمن حامی ما بپیوندید
توسعه بازی گهگاه می تواند خسته کننده باشد. ممکن است یک جعبه علامتنخورده را در جایی از دست بدهید، که شما را ساعتها در جنگل رها میکند. یا ممکن است به حمایت اخلاقی و ایده های توسعه دهندگان مشتاق مانند شما نیاز داشته باشید. هر زمان که به آن نیاز داشته باشید ما در کنار شما هستیم. به انجمن Discord و رسانه های اجتماعی ما که در توضیحات نمایه فهرست شده است بپیوندید.
برای شما بهترین ها را آرزو می کنم،
مصطفی نافعی
پروژه کلاس شما دنبال کردن و روشن کردن محیط بازی است که برای شما تنظیم شده است. درست مانند یک محیط واقعی تیم سازنده بازی. هنگامی که ایده ای از سبک نورپردازی محیط داشتید، می توانید با روشن کردن آن به آن جان بخشید.
برای الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه، می توانید پیشرفت خود را در هر مرحله به اشتراک بگذارید.
از دیدن کارهای همه هیجان زده هستم!
منابع
مواد دوره:
توسعه دهنده و ناشر بازی
Pixel Helmet یک توسعه دهنده و ناشر بازی های ویدیویی است که در دانمارک قرار دارد. ما به تازگی اولین بازی خود را Farmtale بر روی پلتفرم Steam منتشر کرده ایم.
ما تصمیم گرفتیم برای ایجاد دورههای باکیفیت و به اشتراک گذاشتن دانش خود با انجمن توسعه بازی، در Skillshare شرکت کنیم. یادگیری ممکن است گاهی خسته کننده باشد و هدف ما ایجاد یک تجربه یادگیری سرگرم کننده است.
ما پیشنهاد میکنیم دورههایی را در Modeling، Texturing، Unreal Engine، Blueprints، C++، طراحی بازی، و موارد دیگر ایجاد کنیم. اگر در طول دوره به کمک نیاز دارید، لطفاً از طریق Skillshare به ما اطلاع دهید یا در Discord، Twitter یا LinkedIn با ما در ارتباط باشید.
نمایش نظرات