آموزش ذهن آرام

Quiet Mind

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: ذهن آرام مکانی از آرامش بی نهایت در درون هر یک از ماست. یک پناهگاه درونی آرام و عاری از استرس، تنش و نگرانی دنیای بیرون. این طرح توالی‌های آهسته و پیوسته Vinyasa و مراقبه‌های تعیین‌کننده قصد را با هم ترکیب می‌کند تا شما را دوباره متمرکز کند و انرژی تازه‌ای را به بدن و ذهن شما بیاورد. این مجموعه شامل تمرین‌های یوگا است که از درون به شما الهام می‌دهد. به جای اینکه احساس کنید موظف به «انجام یوگا» هستید، از «احساس یوگا» الهام خواهید گرفت! برای انجام این کار، ما فقط وارد آسانا نمی شویم. در عوض، قبل و در پایان هر تمرین تمرکز می‌کنیم، و شما را باز می‌کنیم تا بیشتر پذیرای خرد آرامی باشید که در اعماق هسته‌تان وجود دارد. وقتی یاد می گیرید به ذهن آرام خود دسترسی پیدا کنید، آرامش و شادی که کشف می کنید به تمام جنبه های زندگی شما تعمیم می یابد!

سرفصل ها و درس ها

سری ها series

  • چگونه به این سریال نزدیک شویم How To Approach This Series

  • گفتگوی سعادت شناسی ذهن آرام Quiet Mind Blissology Talk

  • مدیتیشن چاکرا Chakra Meditation

  • بچرخان، خواهر Twist It, Sister

  • دوز روزانه سعادت Daily Dose of Bliss

  • یوگا عزیز Yoga Honey

  • سرد بزرگ The Big Chill

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ذهن آرام
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
3h 31min
6
AloMoves alomoves-small
03 خرداد 1395 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
3,214
- از 5
ندارد
ندارد
ندارد
Eoin Finn

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eoin Finn Eoin Finn

Eoin Finn بنیانگذار Blissology Yoga است. این شاخه از یوگا حول محور استفاده از خرد قلبی برای هدایت روابطی که با بدنمان، افراد زندگیمان و طبیعت داریم می چرخد. Eoin مشتاق پایین آوردن معنویت به زمین و بازیابی زمان آرام در طبیعت به عنوان پورتال معنوی و بهترین منبع سلامتی و شادی ما است. او از سال 1989 یوگا و مدیتیشن را تمرین می کند و نزدیک به دو دهه است که تدریس می کند. Eoin یک فعال اقیانوسی، "پروژه Blissology EcoKarma" را برای افزایش کمک و آگاهی از طریق یوگا برای صخره های مرجانی در معرض خطر جهان آغاز کرد. او همچنین سرفصل کنفرانس‌ها و جشنواره‌های بزرگ در سراسر جهان است و نوشته‌هایش در کنار دیپاک چوپرا و اکهارت توله منتشر شده است. او در اپرا، این استایل، ووگ، نیویورک تایمز و یوگا ژورنال حضور داشته است. Eoin Finn بنیانگذار Blissology Yoga است.

سایت Alo Moves یک پلتفرم آنلاین است که به ارائه کلاس‌های ورزشی و تناسب اندام می‌پردازد. این سایت متعلق به برند معروف Alo Yoga است و مجموعه‌ای از ویدئوهای آموزشی در زمینه‌های مختلفی مانند یوگا، پیلاتس، تمرینات قدرتی، مدیتیشن و بیشتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کلاس‌ها توسط مربیان حرفه‌ای هدایت می‌شوند. هدف Alo Moves کمک به افراد برای بهبود سلامت جسمی و ذهنی از طریق ورزش و تمرینات منظم است.