لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Flash Professional: نکات و نکات انیمیشن
Flash Professional: Animation Tips and Tricks
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این دوره ، نویسنده Dermot O 'Connor به معرفی موارد مختلفی در دنیای واقعی می پردازد که انیماتورها معمولاً با آن روبرو می شوند و راه حل های عملی برای آنها در Flash ارائه می دهد. این دوره نحوه استفاده از شیب ها برای ایجاد بافت ظریف و نویسه های سبک را کاهش می دهد ، از ظاهر تخت اکثر کارتون ها می کاهد چگونه می توان پدیده طبیعی مانند باد ، آتش و ابر را شبیه سازی کرد. نحوه تقلید از فضای سه بعدی؛ و نحوه افزودن محو و انتقال برای ایجاد برش های سفارشی بین صحنه ها. این دوره همچنین شامل نگاهی به عوامل تکان دهنده است که می تواند برای ایجاد لرزش دوربین ، جلوه های لرزش و واکنش های شدید شخصیت مورد استفاده قرار گیرد.
موضوعات شامل:
همپوشانی و متحرک سازی رنگها li>
ایجاد شراره های لنز li>
متحرک سازی موها با شکل های کوچک li>
متحرک سازی انفجار li>
تحریک دود با ذرات li>
متحرک سازی یک جیغ li>
استفاده از دوربین مجازی li>
روشن کردن یک عکس سه بعدی li>
انیمیشن متقاطع حل می شود li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
هنر ساندرا
Welcome
هنر ساندرا
Using the exercise files
هنر ساندرا
Common keystrokes and shortcuts used in this course
1. روشنایی و شیب
1. Lighting and Gradients
هنر ساندرا
Understanding video versus SWF
هنر ساندرا
Overview of shortcuts, extensions, and setup
هنر ساندرا
Understanding linear and radial gradients
هنر ساندرا
Overlapping and animating the colors
هنر ساندرا
Lighting a scene
هنر ساندرا
Creating lens flares
هنر ساندرا
Animating ripples
هنر ساندرا
Creating a gradient globe
هنر ساندرا
Creating a gradient bottle
هنر ساندرا
Applying gradients to a character's eye
هنر ساندرا
Applying gradients to a character's skull
درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.
درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.
نمایش نظرات