آموزش Unreal Engine 4: The Complete Beginner's Course [ویدئو]

Unreal Engine 4: The Complete Beginner's Course [Video]

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بازی های پرفروشی مانند Gears of War، Mass Effect، Borderlands و BioShock چه وجه اشتراکی دارند؟ البته، آنها با استقبال عالی از سوی منتقدان و گیمرها بسیار محبوب هستند. با این حال، یکی از جنبه های مشترک این بازی ها، که راز موفقیت فوق العاده آنها نیز هست، موتور پیشرفته Unreal Engine است. استفاده از این موتور است که شما سفر توسعه بازی خود را آغاز خواهید کرد. شما با یادگیری نحوه راه اندازی Unreal Engine 4 و درک مفاهیم اساسی توسعه بازی شروع می کنید. با تسلط بر اصول اولیه، مهارت‌هایی را که برای ساختن محیط‌های زیبا برای اجرای بازی‌های خود نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. بعداً، یادگیری نحوه منطق اسکریپت برای بازی‌هایتان به شما کمک می‌کند تا قوانین و رفتارهای بازی را تعریف کنید، داده‌هایی مانند سلامت و موجودی را پیگیری کنید. ، و شخصیت های قابل بازی ایجاد کنید. با استفاده از ویرایشگر UMG، یاد خواهید گرفت که چگونه رابط کاربری ایجاد کنید، بنابراین می توانید منوها، صفحه نمایش ها و HUD ها را به بازی خود اضافه کنید. و در نهایت، نحوه عملکرد صدا در موتور را یاد خواهید گرفت تا بتوانید موسیقی، دیالوگ و جلوه های صوتی را به بازی خود اضافه کنید. تکمیل این دوره به شما مهارت های لازم برای تبدیل ایده های خود را به بازی های قابل بازی می دهد. بازی‌هایی که از محیط‌ها و منطق ساخته‌شده توسط شما استفاده می‌کنند که توسط موتور پیشرفته Unreal Engine 4 ارائه می‌شود. با نحوه راه‌اندازی و اجرای Unreal Engine 4 در سیستم خود آشنا شوید. کشف کنید که چگونه محیط های زیبا بسازید تا بتوانید بازی های خود را در آنها به نمایش بگذارید یاد بگیرید که چگونه منطق بازی های خود را اسکریپت بنویسید تا بتوانید قوانین و رفتارهای بازی را تعریف کنید نحوه ایجاد یک شخصیت قابل بازی و ایجاد ورودی برای کنترل آن شخصیت را بیاموزید مفاهیم کلیدی بازی های اکشن را درک و اجرا کنید: برخورد و آسیب نحوه استفاده از ویرایشگر UMG برای ایجاد رابط کاربری را کشف کنید بیاموزید که چگونه با استفاده از ویرایشگر UMG، منوها، نمایشگرها و HUD ها را به بازی خود اضافه کنید یاد بگیرید که چگونه موسیقی، دیالوگ و جلوه های صوتی را به بازی خود اضافه کنید نحوه بسته بندی و صادرات بازی دمویی که ایجاد می کنید را در این دوره بیاموزید تا بتوان آن را خارج از ویرایشگر بازی کرد. برای یادگیری از این دوره نیازی به تجربه قبلی برنامه نویسی نیست. هر سخنرانی در این دوره با نسخه 4.24 Unreal Engine سازگار است. سیستم مورد نیاز: توصیه می شود: رایانه رومیزی با ویندوز 7 (یا جدیدتر) 64 بیتی یا مک با Mac OS X 10.9.2 یا بالاتر توصیه شده: 8 گیگابایت رم توصیه می شود: پردازنده چهار هسته ای اینتل یا AMD توصیه شده: کارت گرافیک سازگار با DirectX 11 توجه: Unreal Engine 4 روی رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌هایی با مشخصات زیر اجرا می‌شود، اما ممکن است عملکرد آن تحت تأثیر قرار گیرد. توسعه بازی را از ابتدا فقط با مهارت های کامپیوتری اولیه بیاموزید، بدون نیاز به تجربه قبلی در برنامه نویسی * یاد بگیرید که چگونه محیط هایی با ظاهر واقعی ایجاد کنید تا بازی های خود را به مرحله اجرا در آورید * منطق اسکریپت برای تعریف گیم پلی بدون نیاز به دانستن نحوه کدنویسی

سرفصل ها و درس ها

شروع شدن Getting Started

  • معرفی Introduction

  • ثبت نام و نصب Registration and Installation

  • پروژه ها Projects

  • سطوح Levels

  • بازیگران Actors

ویرایشگر سطح The Level Editor

  • نمای کلی ویرایشگر سطح Level Editor Overview

  • حالت مکان Place Mode

  • Viewport I - پیمایش در داخل Viewport Viewport I - Navigating Within the Viewport

  • Viewport II - متحرک، چرخش، و مقیاس بندی بازیگران در داخل Viewport Viewport II - Moving, Rotating, and Scaling Actors Within the Viewport

  • Viewport III - Snapping Viewport III - Snapping

  • Viewport IV - روش های مختلف برای مشاهده سطح شما Viewport IV - Different Ways to View Your Level

  • مرورگر محتوا I - بررسی اجمالی و یافتن محتوا Content Browser I - Overview and Finding Content

  • Content Browser II - افزودن، وارد کردن و ذخیره Content Browser II - Adding, Importing, and Saving

  • مرورگر محتوا III - منوی گزینه های مشاهده Content Browser III - The View Options Menu

  • Content Browser IV - Content Browser Windows Content Browser IV - Content Browser Windows

  • جزئیات پانل I - رابط پنل جزئیات Details Panel I - Details Panel Interface

  • جزئیات پانل II - رده تبدیل Details Panel II - The Transform Category

  • طرح کلی جهان World Outliner

بازیگران Actors

  • مش های استاتیک Static Meshes

  • برس ها Brushes

  • مواد Materials

  • چراغ ها Lights

  • مه اتمسفر Atmospheric Fog

  • شروع بازیکن Player Start

  • اجزاء Components

  • حجم ها Volumes

  • آموزش 1 - ایجاد آسمان Tutorial 1 - Creating the Sky

  • آموزش 2 - ایجاد منطقه بازی Tutorial 2 - Creating the Playing Area

  • آموزش 3 - ساختن ساختارهای درونی سطح Tutorial 3 - Building the Inner Structures of the Level

نقشه ها Blueprints

  • مقدمه ای بر بلوپرینت Introduction to Blueprints

  • متغیرها Variables

  • آرایه ها Arrays

  • کارکرد Functions

  • کنترل جریان Flow Control

  • دسترسی به بازیگران در Blueprints Accessing Actors within Blueprints

  • کلاس های طرح Blueprint Classes

  • جدول زمانی Timelines

  • آموزش 4 - ساختن سکوی آسانسور Tutorial 4 - Building the Elevator Platform

  • آموزش 5 - ایجاد دشمنان Tutorial 5 - Creating the Enemies

  • آموزش 6 - ایجاد درب چرخان Tutorial 6 - Creating a Rotating Door

بازیکنان و ورودی Players and Input

  • حالت های بازی Game Modes

  • پیاده ها Pawns

  • شخصیت ها Characters

  • کنترل کننده ها Controllers

  • نگاشت ورودی Input Mapping

  • تنظیم حرکت شخصیت اصلی Setting Up Basic Character Movement

  • آموزش 7 - ایجاد یک شخصیت قابل پخش Tutorial 7 - Creating a Playable Character

برخوردها Collisions

  • برخوردهای I - بررسی اجمالی برخوردها Collisions I - Collisions Overview

  • Collisions II - ایجاد خسارت در اثر برخورد Collisions II - Causing Damage Due to Collisions

  • برخورد III - برخورد پرتابه Collisions III - Projectile Collisions

  • آموزش 8 - اضافه کردن سیستم آسیب به بازی Tutorial 8 - Adding a Damage System to the Game

  • آموزش 9 - ایجاد آیتم Orb Tutorial 9 - Creating the Orb Item

رابط های کاربری User Interfaces

  • نمای کلی UMG UMG Overview

  • ویجت ریشه Root Widget

  • پانل بوم Canvas Panel

  • ویژگی های رایج ویجت Common Widget Properties

  • طراح بصری Visual Designer

  • ویجت متن Text Widget

  • ویجت دکمه Button Widget

  • ویجت حاشیه و ویجت تصویر Border Widget & Image Widget

  • ویجت نوار پیشرفت Progress Bar Widget

  • ویجت جعبه را علامت بزنید Check Box Widget

  • جعبه افقی و جعبه عمودی Horizontal Box and Vertical Box

  • پانل شبکه و پانل شبکه یکنواخت Grid Panel & Uniform Grid Panel

  • جعبه مقیاس و جعبه اندازه Scale Box and Size Box

  • آموزش 10 - ایجاد HUD Tutorial 10 - Creating the HUD

  • آموزش 11 - رنگ آسیب دیده و رنگ مورد را جمع کنید Tutorial 11 - Damage Tint and Collect Item Tint

  • آموزش 12 - محدود کردن باز کردن درب و ایجاد منوی مکث Tutorial 12 - Restrict Door Opening and Creating a Pause Menu

  • آموزش 13 - منوهای صفحه بازی به پایان رسیده و برنده شوید Tutorial 13 - Game Over and Win Screen Menus

سمعی Audio

  • Audio I - بررسی کلی صوتی و امواج صوتی Audio I - Audio Overview and Sound Waves

  • صوتی II - نشانه های صوتی Audio II - Sound Cues

  • صوتی III - تضعیف Audio III - Attenuation

  • Audio IV - وارد کردن و تبدیل صدا Audio IV - Importing and Converting Audio

  • آموزش 14 - اضافه کردن صدا به بازی Tutorial 14 - Adding Audio to the Game

موضوعات اضافی Additional Topics

  • دانلود محتوا از لانچر Epic Games Downloading Content from the Epic Games Launcher

  • وارد کردن اشیاء سه بعدی از اینترنت Importing 3D Objects from the Internet

  • بسته بندی Packaging

  • آموزش 15 - بسته بندی بازی Tutorial 15 - Packaging the Game

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine 4: The Complete Beginner's Course [ویدئو]
جزییات دوره
10 h 11 m
78
Packtpub Packtpub
(آخرین آپدیت)
2
5 از 5
ندارد
دارد
دارد
David Nixon
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Nixon David Nixon

توسعه دهنده نرم افزار